מ.ס מודיעין על סף פירוק. לנקרי: כואב לי על הקבוצה כי יש שם אנשים מדהימים

מ.ס חבל מודיעין בדרך לפירוק, לאחר שיו"ר המועדון, עובד שטח, החליט על פירוקה לאחר המאורעות מול רמלה בליגה ג'. לנקרי שחקן הקבוצה: "רמלה זו לא קבוצה שבאה לשחק כדורגל, אלא באה לשבור את הרגליים"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 08-12-2015
  • 08:27

כאשר מ.ס חבל מודיעין נמצאת במקום השלישי בטבלה, בפער לגיטימי מהמקום הראשון היא מפסיקה את פעילותה. לאחר המאורעות מול רמלה והעונש בבית הדין שהשווה את מעשיהם של מודיעין כמו רמלה, יו"ר המועדון, עובד שטח, איים שהקבוצה תתפרק וכך עשה. ביום שישי האחרון הקבוצה לא הגיע למשחק ההתאחדות איפסו את כל הנקודות והורידו אותם למקום האחרון בטבלה בדרך להליך פירוק במטרה שכמה שפחות ישפיע על הליגה. שחקן הקבוצה, מאור לנקרי, מסביר: "מהרגע שהגעתי אשתקד, עשינו כל העונה רק שתי תוצאות תיקו וסיימנו במקום שני את העונה. עכשיו, ברגע שאנחנו במקום השלישי, מודיעים לנו על הפסקת פעילות של המועדון. היו"ר שלנו יצא בהצהרה לאחר הבלאגן מול רמלה והודיע: "שאם רמלה לא תיסגר, הוא כאות מחאה סוגר את הקבוצה". רמלה זו לא קבוצה שבאה לשחק כדורגל, אלא באה לשבור את הרגליים".

 

מודיעין ורמלה קיבלו את אותו עונש (הפחתת נקודה בליגה וקנס 5000 ש"ח), מה שלא היה לרוחם של אנשי המועדון. "הודיעו לנו שהקבוצה תיסגר וביום שישי לא להגיע למשחק", הדגיש. "מבחינה מקצועית, יכול להיות שסגירת הקבוצה תעשה לי טוב ואחזור לשחק בליגה גבוהה יותר (ליגה א'). יש כמה הצעות אך אצטרך לשלב זאת עם העבודה. למרות זאת, כואב לי על הקבוצה כי יש שם אנשים מדהימים- אבי ליוס, עובד שטח, אלירן חדד, אפי מלכה,  אורן זוהר, שחר שמש וכו' חבר'ה משכמם ומעלה ואיתם לא הרגשתי שאנחנו משחקים בליגה ג' כי הם מתאימים לליגות גבוהות הרבה יותר".

מאור לנקרי, כואב את מצבה של חבל מודיעין. (אביחי חיים)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לנקרי שחקן פאדיחה. (יניב 08-12-2015, 09:44)
    איזה ליגה א ואיזה נעליים
  2. לך תישן על האף (רמלאי 08-12-2015, 13:56)
    ישקרן! אתם הרבצתם כמו חיות ואתה עוד בוכה ומתלונן יאלה תן גז.. עדיף שתתפרקו ככה יהיו פחות חיות בליגה ג' ופחות אלימות
  3. תגובה (נירו 08-12-2015, 16:28)
    לנקרי שחקן טוב מאוד מתאים לליגה הרבה יותר טובה
  4. תגובה (xxx 08-12-2015, 16:38)
    לנקרי שחקן מעולה מקצוען אמיתי