עדי לוי: התמזל מזלנו וניצחנו 0-4

כך סיכם מאמנה של בני יצל'אל, עדי לוי, את ההעפלה לשלב הבא על חשבונה של כפר שלם מליגה א': "ברגע שהראשון נכנס הייתי בטוח ש"הרגזנו את האריה" והנה זה מתהפך, מסתבר שלא כך היה". לגבי התוכניות העונה: "ראינו בניצחון על כפר שלם שאנחנו יכולים, וזה מה שחשוב לקראת המשך העונה"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 14-11-2015
  • 07:21

כאשר כפר שלם קיבלה בהגרלה את הקבוצה הסימפטית בני יצ'אלאל, היא בטח לא תיארה לעצמה שהיא תפסיד את המשחק עם השפלה גדולה בדמותם של ארבעה שערים אשר יכבשו ע"י שחקני יצ'אלאל. על התזמורת המופלאה הזאת, ניצח עדי לוי, מאמן הקבוצה, שהחדיר בשחקנים את האמונה שאפשר לעשות זאת בהכנה טקטית נפלאה: "כפר שלם היא קבוצה מצוינת, ולא היה לנו שום הכנות מיוחדות", מסביר. "ההכנה הטקטית הייתה כבר בתחילת השבוע, פשוט להאמין שאנחנו יכולים לנצח והשאר יבוא. אני מכיר טוב את כפר שלם ויש להם כמה שחקנים מאוד טובים שאני מכיר אותם הרבה זמן עוד מתקופתי המנהל המקצועי של בני יהודה. יש להם מאמן מצוין בדמותו של עופר טסלפפה, אבל במשחק גביע אחד הכל יכול להיות וכך היה".

 

עדי לוי, בשלב הבא בגביע המדינה. (יח"צ)

 

רביעיית שערים קבוצתך הבקיעה מול הכפר, אני מניח שלתוצאת סיום כזאת אף אחד לא ציפה.

"נכון אני מסכים איתך, אף אחד לא ציפה לדבר שכזה. דיברנו לפני המשחק על לעמוד בצורה מכובדת מול קבוצה במקום השני בטבלת בליגה א'. אי אפשר לשכוח שכפר שלם נבנתה לעלייה עם שי מאור שבנה את הקבוצה. יש שם אנשים שאני מכיר ומוקיר כמו אביחי, עופר ואיתן אבל אמרנו שאנחנו רוצים לעשות את התוצאה הכי טובה מבחינתנו וללכת על הניצחון, נכון, לא חשבנו שזה יסתיים ב-0-4. למרות התוצאה, קל זה לא היה שלא יחשבו אחרת אך ברגע שהשער השני נכנס, זה היה רק עניין של זמן לכבוש את השלישי. למרות זאת, ברגע שהראשון נכנס הייתי בטוח ש"הרגזנו את האריה" והנה זה מתהפך. מסתבר שלא כך היה, ולשמחתנו נתנו גול בדקה ה-60 שהוציא את הרוח מהמפרשים של כפר שלם. אפשר לומר שהתמזל מזלנו וניצחנו 0-4".

 

בשבוע הבא יצ'אלאל חוזרת לליגה, שם המאבקים לא פשוטים בכלל. מה המטרה של המועדון השנה?

תרשה לי לציין  שאני יכול לאמן איפה שאני רוצה, אבל אני שנתיים נמצא בפרוייקט של בני יצ'אלאל  ושמח שהשחקנים מקבלים הכרה קצת יותר כי באמת מגיע להם. אנחנו לא פחות טובים משום קבוצה אחרת בליגה שלנו, ואני מקווה שזה יבוא לביטוי עוד השנה. מהעונה שעברה אמרנו לעצמנו שאנחנו רוצים להגיע כמה שיותר רחוק כי הכל אפשרי, (התרגום של יצ'אלאל- הכל אפשרי באמהרית). אנחנו רוצים ללכת כמה שיותר חזק בליגה יחד עם  יו"ר הקבוצה, אבאי זאודה, ועוזר מאמן אפרים אינברום שהוא מעבר לעוזר מאמן. אנחנו רוצים לעשות כמה שיותר חגיגות השנה והיד עוד נטויה. ראינו בניצחון על כפר שלם שאנחנו יכולים, וזה מה שחשוב לקראת המשך העונה".    

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. עדי, כל הכבוד והמשך עונה מוצלח (אמיר מראשון לציון 14-11-2015, 14:27)
    מגיע לך ולכם!
  2. ליגה א (מנגסטו 14-11-2015, 15:34)
    לעלעות ליגה
  3. בושה לכפר (אברהם 14-11-2015, 15:44)
    כל שנה קבוצה מליגה ז מעיפה אותנו אבל להפסיד 4:0 ?? מה נסגר?
  4. עדי מברוק (דודו חנדלי 15-11-2015, 07:27)
    עדי כל הכבוד על הניצחון ובהצלחה בעתיד אוהבים אותך אוהדי הפועל מרמורק
  5. המאמן (ליאון בני 15-11-2015, 16:19)
    כבר בבית הספר היסודי גבעת התמרים ראתי שיש לך עתיד
  6. כללי (חימנוב 16-11-2015, 04:10)
    כפר שלם קבוצה בושה מפסידים לעגלות ליגה למקומות עבודה בני בצלאל תרדו ליגה אנשאלה
  7. כל הכבוד (אליקו ליקו ליקו 16-11-2015, 13:48)
    שיחקתם אותה בגדול. כל הכבוד. תמשיכו ככה גם בליגה.אמן.