הפועל כאוכב הצנועה מפתיעה את הפועל בועינה ומנצחת אותה

הפועל כאוכב המתחזקת של המאמן מחמוד איבראהים, אירוחה את הפועל בועינה שהמטרה שלה העונה היא אחת ויחידה, לעלות לליגה א' תחת הדרכתו של המאמן חמזי פוקרא.

  • על ידי: עלאא בדראנה
  • 27-10-2015
  • 09:15

הפועל כאוכב הגיעה למשחק אחרי הפסד במשחק הראשון לבני כאבול ותיקו מול מכבי עכו. הפועל בועינה הגיעה עם מאזן מושלם של 6 נקודות, אחרי ניצחונות על ביתר כפר כנא וביתר נהריה. ניצחון במשחק הזה, יוביל אותה למקום הראשון אחרי התיקו בין בני כאבול לביתר חיפה.

מוחמד עוואד החלוץ שהגיע ממועדון ספורט אשדוד, הצטרף לשורותיה.

 

הפועל כאוכב למעשה גם היא צירפה את הקשר נביל עלי, שהיה חלק גדול בעליה של הפועל כפר כנא בעונה שעברה. עלי הוא שחקן בית של הפועל כוכב.

גם החלוץ נאיף חוסין הצטרף וכבש בשבוע שעבר. החלוץ, שלמעשה גם הוא היה חלק מקבוצת הפועל ראשון לציון לפני שתי עונות.

 

כאוכב, מנצחת בצדק. (עלאא בדראנה)

 

פתיחת המשחק נפתחה לעיני כ 100 צופים. שתי הקבוצות תקפו ותקפו, אך ההגנות והשוערים עמדו מצוין והמחצית הראשונה הסתיימה בתוצאת תיקו מאופסת. במחצית השניה, בדקה ה- 61, נביל עלי המצוין מוסר כדור גאווני לחלוץ נאיף חוסין, האחרון מצא את עצמו לבד מול השוער שאדי מיעארי והקשיט לתוך הרשת. המגמה ההתקפית נמשכה עד לדקות הסיום .החמצות משתי הקבוצות, מתח, ולחץ עד שהשופט עאמר משעאל שם את המשרוקית בפה ושרק לסיום המשחק.

 

כאוכב התחילו בחגיגות שלהם, בועינה עוזבת את המגרש מאוכזבת כשהיא יודעת שניצחון היה מוביל אותה למקום הראשון אך זה כבר היה על הנייר ולא יצא לפועל במגרש.

 

המאמן המנצח, מחמוד אבראהים בתגובה: "כל השבוע הייתה לי הרגשה שאנחנו מנצחים. כל הכבוד לשחקנים שלנו שהגיעו למשחק מפוקסים, וידעו לעשות את העבודה".

 

הוסף תגובה
תגובות