זעזוע: מוריס ז'אנו פוטר מאימון "אדומים" אשדוד

ההפסד בדרבי בגמר הגביע גרר אחריו ביקורת כלפי ההתנהלות המקצועית של המאמן ולכן הוחלט לסיים את דרכו בקבוצה. "ברגע שמכתיבים לי, אני לא שייך", אמר. עוזרו, אדם שושן יעמוד על הקווים היום (שישי)

  • על ידי: גיא גולדפרב
  • 23-10-2015
  • 12:38

רק שני מחזורי ליגה עברו ועוד 4 משחקי גביע ו"באדומים" אשדוד נרשם זעזוע גדול כשהנהלת הקבוצה החליטה אתמול לסיים את עבודתו של המאמן, מוריס ז'אנו.

 

גורמים המקורבים לקבוצה אומרים כי בתום הדרבי חטף ז'אנו ביקורת קשה מצד חברי ההנהלה על ההתנהלות המקצועית שלו ובתגובה אמר המאמן: "לא מתאים לכם? בואו ניפרד".

 

מוריס זאנו, אי אפשר להכתיב לו מה לעשות....(צילום: באדיבות ONE)

 

את ההודעה קיבל ז'אנו אתמול (חמישי) בבוקר אם כי בהנהלה טוענים כי המהלך התבצע בלי קשר להפסד בדרבי. "לאור ההתרחשויות בתקופה האחרונה ובשיתוף הצוות המקצועי הוחלט ע"י ההנהלה להפסיק את פעילותו של מאמן הקבוצה, מוריס ז'אנו", נמסר מהנהלת קבוצת האוהדים, "הוא היה חלק בלתי נפרד מצוות ההקמה של המועדון ועל כך אנו מודים לו ומאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך". 

 

ז'אנו עצמו אמר: "ברגע שמכתיבים לי מה לעשות, אני לא שייך".

 

מי שיעמוד על הקווים במשחק היום (שישי) הוא עוזר המאמן, אדם שושן שהוא במקרה גם אחיו של חבר מועצת העיר, אבינועם שושן שלא צפוי לבצע שינויים משמעותיים בסגל.

 

"נעשה הכל כדי לתמוך ולהצעיד את הקבוצה קדימה למען המטרה", סיכמו בהנהלה, "אנחנו מאמינים בסגל שלנו שעד כה הוכיח את עצמו. יש לנו סגל רחב של שחקנים מקצוענים שיודעים לעשות את העבודה בצורה המשכנעת ביותר. אחת המטרות שהצבנו זה להחזיר את האוהדים ליציעים ועמדנו בזה יפה ועל כך אנו מודים לכל הקהל העצום שתומך בנו לאורך כל הדרך. הפנים שלנו לעבר הליגה ולעבר המטרה העיקרית שהצבנו והיא עליית ליגה".   

הוסף תגובה
תגובות
  1. מוריס זה לא מאמן זה ליצן (טובי 24-10-2015, 09:51)
    כל אימון הוא מספר לשחקנים על העבר המפואר שלו ואיך הוא וגימי טורק החזיקו את בקישור בהפועל מוריס לך למכור פיצה