"חשוב יותר ה-3 נקודות, היכולת תגיע בהמשך"

יוני אוחיון, מצטיין המשחק האחרון של נשר מדבר על הניצחון על אסי גלבוע: "יותר חשובות הנקודות מהדרך". על הליגה: "יש קבוצות שמפתיעות לרעה" ובכלל "הליגה שיוויונית". ומה לדעתו צפוי במשחק הקשה מול מכבי דליה מחר...

  • על ידי: אוהד רון
  • 15-10-2015
  • 13:31

יוני אוחיון, קפטן עירוני נשר ומי שנחשב לבורג המרכזי והחשוב של הקבוצה, מדבר על המשחק האחרון מול אסי גלבוע וחושב: "התכוננו בצורה מצוינת למשחק וביטלנו אותם כמעט באופן מוחלט. אני שמח שלהבדיל מהמחזורים הראשונים, השבוע הכדורים לא פגעו בקורות אלא נכנסו לרשת." 

 

יוני ממשיך וחושב באופן כללי שקבוצתו בנויה טוב מבחינת סגל השחקנים  "אלדד בחר שחקנים שיוכלו להתאים לדרישות שלו ולדרך שהוא מאמין בה. אנחנו רק בתחילת הדרך אבל כבר אפשר לראות ניצוצות מהמאפיינים שאלדד דורש שיאפיינו את הקבוצה."

 

לשאלתנו האם יש לחץ בקבוצה בגלל ששנה שעברה הקבוצה סיימה במקום השני וכל  דבר פחות מכך יהיה אכזבה, יוני השיב: "אין טיפת לחץ לא בגלל העובדה שסיימנו מקום שני ולא לחץ משום גורם כלשהו. היתרון שלנו הוא שנותנים לנו את השקט לעבוד קשה ולהצליח להבדיל ממועדונים אחרים."

 

אפרופו מועדונים אחרים, מה אתה חושב על הפתיחת עונה המפתיעה לרעה של הרצליה וקרית אתא?

"אני לא ראיתי את קרית אתא או הרצליה העונה, אבל לפי הסגלים מפתיעה מאוד פתיחת העונה שלהם. אני בטוח שגם הרצליה וגם קרית אתא יהיו בחלק העליון של הטבלה כי יש להם קבוצות טובות וסגלים מצויינים. "

 

יוניי אוחיון. קבוצתו הראה הרבה עוצמה מול אסי. האם זה ימשך נגד דליה? (צילום: אדיר כץ)

 

מה אתה חושב על הליגה? אתה גם חושב שהליגה שיוויונית השנה?

"כן. כולם מדברים על הליגה שהיא מאוד שוויונית וגם אני חושב ככה.. רואים לפי התוצאות שכל קבוצה יכולה לנצח ביום נתון כל קבוצה".

 

מחר אתם פוגשים את דליה. שהביסה לפני שבועיים את הרצליה. מה יהיה מחר?

"ידוע שדליה קבוצה טובה במיוחד כשהיא משחקת במגרש הבייתי שלה. אנחנו מבחינתנו באים לקחת שלוש נקודות וזה מה שחשוב כרגע- להביא את הנקודות , יכולת טובה אני בטוח שנציג בהמשך העונה"

 

לסיום: "שיהיה לנו סופ"ש שקט בלי אירועים ובלי נפגעים."

הוסף תגובה
תגובות
  1. דליה מנצחת (היידה מכבי דליה 15-10-2015, 17:45)
    דליה בבית לא מפסידה