מהומה במשחק הפתיחה של "רובי שפירא" חיפה

מה שהיה אמור להיות משחק הפתיחה החגיגי של העולה החדשה לליגה ב' הפך חמש דקות לסיום למפגן מכוער של דחיפות, יריקות וקללות. הסיבה: שחקן חיפה, כפיר ליבוביץ' המשיך לשחק כששחקן של פרדס חנה היה על הדשא. ליבוביץ': "המשחק המשיך כרגיל"

  • על ידי: מאור אלקסלסי
  • 05-10-2015
  • 16:56

משחק הפתיחה הרשמי של "רובי שפירא" היה אמור להיות חגיגה גדולה אולם העיבה עליו תקרית קשה שהתרחשה בדקה ה-86. במצב של 1:1 שחקן של פרדס חנה נפצע ונשכב על הדשא (לטענת החיפאים היה זה ריטואל שחזר על עצמו  כל המשחק מצד שחקני היריבה) והכדור הוצא לחוץ ע"י שחקן של פרדס חנה.

 

 

הייתה אמורה להיות חגיגה. אוהדי חיפה (מאור אלקסלסי)

 

לגבי מה שקרה הלאה הדעות חלוקות. אנשי פרדס חנה טוענים כי שחקנה של חיפה, כפיר ליבוביץ' אמר: "אל תדאגו, אחזיר לכם את הכדור". להפתעתם, כדור החוץ הגיע אליו ובמקום להחזירו אליהם, הוא המשיך לשחק, הגביה ואיתי אוחיון נגח פנימה.

 

השופט כמובן, אישר את השער מה שהביא לפריצתה של מהומה גדולה, במהלכה לטענתו של ליבוביץ', אנשי פרדס חנה כולל יושבי הספסל קיללו אותו, ירקו בפניו ואף ניסו לתקוף אותו. רק לאחר דקות ארוכות נרגעו הרוחות, המשחק חודש והגיע לסיומו החוקי.

 

המהומה הגדולה אחרי השער (מאור אלקסלסי)

 

ליבוביץ' בפוסט בפייסבוק הסביר את מה שקרה: "שחקן של פרדס חנא נפצע, המגן הימני באותו מהלך הרחיק את הכדור בגליץ׳ לאאוט לטובתנו. אם הייתי רואה שהוא הוציא את הכדור על מנת לטפל בשחקן כמובן שהייתי מחזיר את הכדור כמתבקש. מבחינתי, השחקן שלהם טופל חזר לכר הדשא, נכח במגרש בעת הוצאת האאוט והם הסתדרו למשחק רגיל, ולראייה 3 שחקנים שלהם לחצו אותי על מנת לחטוף כדור. אני מבין (וגם הם) שיש משחק רגיל, הגבהה חדה לרחבה איתי אוחיון ראש פז 2-1 שער חוקי למהדרין!!!!! ויותר מזה גם השופט לא אמר לי תחזיר להם את הכדור!!! מה שהיה אחרי זה בושה וחרפה לענף.  מדברים על מניעת אלימות, זה בדיוק מה שהיה אתמול ואני עוד מנגב את היריקות מהפרצוף שלי".

 

 

אנשי פרדס חנה טוענים לאקט בלתי ספורטיבי אולם אנשי חיפה אומרים שלאורך כל המשחק האורחים התעסקו בבזבוז זמן ובביום פציעות ולכן מדובר במהלך של משחק, לגיטימי וכשר.

 

אז מי צודק? אתם תחליטו...

 

משחק אגרסיבי. שלומי לוי עוצר על עידן חג'ג' (מאור אלקסלסי)

 

אגב, האירוע הזה מחזיר אותנו כמה שנים טובות לאחור, לעונת 2006/7. משחק ליגה ארצית בין טירת הכרמל לשקמה חן. בדקה ה-83 במצב של 0:1 לטירה, נפצע שחקן של השקמה והכדור הוצא לחוץ. בסיום הטיפול החזירה טירה את הכדור לשקמה אולם חלוץ טירה דאז, חנא פרהוד המשמש היום כמאמן "רובי שפירא"..., חטף להפתעת כולם את הכדור, דהר וכבש. השער עורר מהומה גדולה שהביאה להרחקת שניים משחקני השקמה.

האחרונה ערערה לבית הדין העליון על התוצאה, שהחליט להציע פשרה – משחק חוזר. זה אכן התקיים בסיומו של העונה לאחר שהתברר כי לא יקבע דבר עבורן של שתי הקבוצות.  

 

והיה גם משחק. ליבוביץ' אגב, לא פתח בהרכב הראשון בשל מתיחה בשריר האחורי. פרדס חנה הסתגרה היטב, תוך שהיא משחקת אגרסיבי וכאמור, על בזבוזי זמן. זה עזר לה לשמור על 0:0 אולם כניסתו של ליבוביץ' בדקה ה-52 הביאה את השינוי.

 

דקתיים מאוחר יותר נגח איתי אוחיון פנימה את הראשון. חאלד ברייה קבע שוויון מפתיע בדקה ה-78 וההמשך ידוע.

 

היה גם כדורגל. אוחיון כובש (מאור אלקסלסי)

 

וחוגג עם החברים (מאור אלקסלסי)

 

והיה גם רגע יפה. בסיום המשחק הציע שחקן חיפה, יוסי גוטרמן נישואין לחברתו, אורטל חייט שהיא במקרה גם אחותו של שגיא חייט...

מזל טוב !!

 

רגע יפה. גוטרמן מציע נישואין לחברתו (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יוסי ....את אחותך (לשגיא חייט 05-10-2015, 17:00)
  2. כפיר ליבוביץ חתיכת שקרן כולם שמעו אותך אומר אני מחזיר את הכדור (שחקן פרדס חנה 05-10-2015, 22:28)
  3. רובי שפירא היה מיתבייש במה שעשיתם חבל מאוד (רובי 06-10-2015, 09:46)
  4. נכחתי במשחק (בני 06-10-2015, 13:45)
    שחקן של פרדס חנה שכב על הרצפה ושחקן מקבוצתו בעט את הכדור לחוץ על מנת שיטפלו בחברו לקבוצה..על כפיר לחחבוביץ היה להחזיר את הכדור לקבוצה היריבה או לבעוט את הכדור החוצה.הוא בחר להרים לרחבה ואז נכבש השער.לפי החוק שער חוקי אבל כפיר לייבוביץ לא נהג כספורטאי