עד שבא אסולין

במשך 95 דקות נאבקה אור יהודה בצעירי טייבה שנותרה ב-10 שחקנים עד שמשה אסולין (עלה כמחליף) כבש את השני בהארכה. אביב כהן ויוגב רחמים סגרו עניין בדרך ל-1:4 ולהעפלה לגמר המחוז מול רו"ח. חמודי רביע (5) ועמי יעל (16) כבשו ב-90 הדקות

  • על ידי: גיא גולדפרב
  • 28-09-2015
  • 10:12

אחרי שתי עונות של הישרדות דרך הפלייאוף התחתון מאותתת מ.כ. אור יהודה על כוונותיה לקראת העונה הקרובה.

המאמן יעקב טל חזר הביתה ואל החבר'ה הצעירים (ניצן שלוטרבק, אור יעל) והוותיקים (עמי יעל, כוכב אחוול ואביעד זרביב) הצטרפו כמה שמות מעניינים.

 

את גל פלמנבאום בין הקורות החליף צחי שרון שעלה בעונה שעברה עם בקעת הירדן. מלפניו יתייצבו בעונה הקרובה הבלמים מור זאבי ועומרי כהן ובחלק הקדמי יככבו ככל הנראה אביב כהן הצעיר שהגיע מהכח ר"ג וגיא כהן זדה שהגיע מצפרירים חולון. וכמובן אי אפשר מבלי להזכיר את משה אסולין, אחד החלוצים הפוריים של הליגות הנמוכות בשנים האחרונות.

 

יהיו מעוז ההגנה של אור יהודה. כהן וזאבי (גיא גולדפרב)

 

גם הקהל החל לחזור ובמשחק נכחו כ-150 צופים שבשל השמש הקופחת, חיפשו את הסככות. בהתחשב בזה שאנחנו בעיצומו של חג, הרי מדובר במספר מכובד ביותר. אם אור יהודה תרוץ השנה למעלה אין ספק שנראה הרבה יותר מהם.

 

חוזרים למגרש. אוהדי אור יהודה (גיא גולדפרב)

 

מולה התייצבה עוד קבוצה שחיפשה את עצמה בעונה שעברה, צעירי טייבה כשגם היא חולמת להגיע גבוה. אל החבורה המקומית שהיוותה השלד בעונה שעברה הצטרפו נס שמעון שאמור לעשות סדר באמצע, לירן אלמוג שאמור לשלוט על העניינים מאחור והחלוצים יוגב קלטצקי ומוחמד חטארי שאחרי כמה עונות של חוסר יציבות רוצה לחזור לימיו היפים בכפר שלם.

אגב, אלמוג נעדר מהמשחק בגלל הרחקה שהוא מרצה עוד מהעונה שעברה וחטארי נעדר בגלל פציעה.

 

המשחק החל בסערה מכיוונם של האורחים שכבר בדקה ה-5 עלו ליתרון. נס שמעון שלח כדור בין מגיני אור יהודה, חמודי רביע הסתנן בינהם ובעט לפינה הרחוקה של צחי שרון, 0:1 לטייבה.

 

התשובה של אור יהודה לא איחרה לבוא ובדקה ה-16 היה זה עמי יעל הבלתי נגמר שבעט מקרוב והכניע את סאלח בראנסי, שוער טייבה. ביציע צחקו על זה שליעל שי גם כוח לרוץ ליציע ולחגוג...

 

פתיחה סוערת. שני הכובשים, רביע (באדום) ויעל (גיא גולדפרב)

 

מכאן ואילך דעך המשחק והתנהל ברובו במרכז השדה כשמידי פעם כל קבוצה מנסה להוציא מתפרצת אולם אף אחד מהשוערים לא נאלץ למתוח את איבריו כדי לחלץ מצב מסוכן באמת. ההגנות עמדו יפה אם כי הרבה בזכות זה שההתקפות היו חלשות יחסית.

 

התקפות חלשות. קלטצקימ (באדום) ושלוטרבק (גיא גולדפרב)

 

גם במחצית השנייה לא נרשמו אירועים מיוחדים ליד שני השערים. בדקה ה-56 נרשם האירוע המסעיר הראשון. קלטצקי הכשיל את אביב כהן ליד הרחבה של אור יהודה דווקא וראה מן השופט את האדום הישיר.

 

אירוע מסעיר ראשון. קלטצקי מורחק (גיא גולדפרב)

 

כאן פחות או יותר עברה השליטה לרגליים של אור יהודה כשטייבה חיפשה רק את המתפרצות. אך ההתקפה שלה המשיכה להיות שבלונית למרות היתרון המספרי.

 

בדקה ה-70 נמאסה ליעקב טל אוזלת רגליהם של חלוציו והוא ביצע חילוף כפול כשהכניס את משה אסולין במקומו של אביעד זרביב.   

אסולין הכניס את הפלפל בחלק הקדמי של אור יהודה, מה גם שהוא ריכז אליו את תשומת ליבה של הגנת צעירי טייבה והשאיר את חבריו חופשיים.

 

ליעקב טל נמאס. אסולין נכנס (גיא גולדפרב)

 

ההזדמנות הענקית של המשחק נרשמה בדקה ה-83. אז שיגר המחליף, ניצן שלוטרברק כדור אדיר מ-25  מטר אך בראנסי בזינוק אדיר הדף לקרן. תוך כדי זינוק הוא נפגע מהקורה אך לאחר טיפול קצר התאושש וחזר לשחק.

 

הצלה גדולה. בראנסי מקבל טיפול (גיא גולדפרב)

 

הלחץ של אור יהודה נמשך עד לסיום. אסולין קיבל הזדמנות מצוינת בתוך הרחבה אך לא השכיל לנצל אותה ואיבד את הכדור. הכדורים שרקו ברחבת טייבה ובהמשך נגח זאבי כדור קרן שהורחק מהקו ע"י הגנת טייבה ואחרי 7 דקות של תוספת זמן שרק השופט לסיום 90 הדקות. פעם שלישית העונה שאור יהודה לא מכריעה משחק ב-90 דקות.

 

כדורים שרקו ברחבה. אסולין (גיא גולדפרב)

 

בהארכה כבר לא עמד לה כוחה של טייבה ובדקה ה-95 היה זה כוכב אחוול ששלח כדור רוחב לאסולין וזה עשה את מה שהוא יודע הכי טוב לעשות וקבע 1:2. לאחר השער, הוא רץ ליציע והתחבק עם מישהו שלא הצלחתי לזהות.

 

עשה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב. אסולין ביציע (גיא גולדפרב)

 

מספר דקות מאוחר יותר הוכרע המשחק סופית. אביב כהן חדר לרחבה, הוכשל ע"י חוסני נוסיראת והשופט הורה ללא היסוס על הנקודה הלבנה. את הפנדל לקח שחף נעימי שלא התקשה להכניע את בראנסי שדווקא לקח את הפינה הנכונה.

 

המשחק הוכרע סופית. כהן מוכשל ע"י נוסיראת (גיא גולדפרב)

ונעימי כובש את הפנדל (גיא גולדפרב)

 

כאן כבר היה ברור לחלוטין מי המנצחת אך זה לא הפריע ליוגב רחמים לסגור עניין במחצית השנייה של ההארכה עם בעיטה מצוינת לחיבורים ולקבוע 1:4 בסיום.

 

סגר עניין. רחמים (גיא גולדפרב)

 

אז אור יהודה העפילה לגמר הגביע של מחוז דרום א' שם תפגוש את רו"ח ת"א. במקביל היא גם קיבלה כרטיס לסיבוב ו' ובכך תמו להם שלושה שבועות של משחקי גביע. בסוף השבוע תתייצב אור יהודה למבחן האמיתי הראשון שלה, בית דגן באותו המגרש. טייבה תשחק מול פרדסיה שאנשיה הגיעו לצפות במשחק. יהיה מעניין.

הוסף תגובה
תגובות
  1. הסיקור ממש לא מדויק! (אוהד 28-09-2015, 14:13)
  2. בלי האדום טייבה היו מנצחים , לאור יהודה אין את הכלים לעלות (אמיר 28-09-2015, 14:44)
  3. ללא האדום (אוהד מושבע 28-09-2015, 16:54)
    אור יהודה קבוצה חלשה מאוד אם לא האדום לטייבה הם מנצחים
  4. אור יהודה שכבה על טייבה כל המשחק (מ.כ. 28-09-2015, 18:00)
    אור יהודהקבוצה טובה
  5. אור יהודה (יוני 29-09-2015, 15:09)
    אור יהודה היו יותר מסוכנים טייבה באו למשוך זמן ,מי שרשם שאור יהודה היו חלשים שיעבור קבוצה.נתראה בליגה. בהצלחה. אור יהודה.
  6. תוצאה משקפת (ששי 29-09-2015, 21:23)