אשרף ראבח מציג: מטוס סילון

אשרף ראבח מי ששיחק כקשר ועבר הסבה למגן שמאלי, ניצח בשישי האחרון את חדרה עם בישול ושער בדקה ה 89. אשרף בתגובה: "כייף לשחק לעיני קהל גדול. שמח שניצחנו בשבילו"

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 21-09-2015
  • 08:37

תרשמו את השם:אשרף ראבח. הקשר המצויין והרכש החדש של באקה אל גרבייה לעונה זו, ומי שעבר הסבה מתפקידו כקשר למגן שמאלי, ניצח בשישי האחרון את משחק הגביע מול הקבוצה המאוחדת של חדרה-אולגה בגול מדהים בדקה ה-89!!

אשרף, האח הצעיר של ראבח ראבח, גדל בהפועל חיפה ושנה שעברה שיחק במדי מגדל כרום בה כבש 2 שערים ובישל 9. השנה כבר היה עם רגל וחצי בהפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית אך בסופו של דבר חתם בהפועל באקה אל גרבייה. צחי אילוז, מאמן הקבוצה, זיהה את הפוטנציאל והמהירות והעביר את אשרף מקשר למגן ששורף שטחים. בשישי זה הצליח ואשרף בישל את גול השיוויון והבקיע את גול הניצחון למאושרים מבאקה.

 

אשרף ראבח, בישול ושער למגן המצויין. (צילום: ואסים וואסי)

 

אשרף בתגובה לאחר המשחק:"היה משחק טוב מאד שלנו. היתה לנו שליטה ברוב דקות המשחק. חדרה הובילה 1-0 במחצית הראשונה ובמחצית השניה עלינו נחושים למשחק כדי לנצח אותו. צחי אילוז מאמן הקבוצה האמין בניצחון וביקש מאיתנו שרק נביא את מה שאנחנו יודעים על המגרש מבלי להייחס לכלום. "

 

אשרף היה שמח בעיקר מהקהל הגדול שתמך בו במהלך המשחק ואמר: "היה קהל רב במשחק. הקהל כל המשחק עודד אותנו היה כייף לשחק ביום שישי רק בגלל הקהל. גם כשהיינו בפיגור הקהל לא קילל והיה לטובתינו. הוא תמך בנו לאורך כל המשחק"

 

שבוע הבא מחזור ראשון בליגה מה יהיה:"צפוי משחק לא קל בבית שאן. בית שאן קבוצה טובה ואני מקווה מאד שננצח. "

 

שיהיה חג שמח לכולם. ושהכדוגל השמח ינצח"

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקן ששיך לרמות הגבוהות (גדלתי איתו 21-09-2015, 16:10)
  2. שחק בעל פוטינציאל אדיר , ויכול להגיע לליגת העל , קצת אמון ומזל (אחד שמכיר 21-09-2015, 16:11)
  3. כותרת נכונה מאוד הוא סילון ויכול להשפיל כל הגנה נגדו וכל התקפה נגדו (מאמן מ.א 21-09-2015, 16:13)
  4. באקה אל גרביה (צחי אילוז 22-09-2015, 14:52)
    בתור קשר היה שחקן לא משהו בתור מגן שמאלי הוא מעל הרמה בישראל