"ניצחון יפה, מעבר לתוצאה אני לא לוקח כלום מהמשחק"

כך אמר שי מאור, מאמנה של כפר שלם לאחר הניצחון הגדול של קבוצתו על בני אילת באילת. מאור הוסיף: "מגיע שאפו לשחקנים של שתי הקבוצות ששיחקו 120 דקות בתנאי חום כאלה". לקראת כפר קאסם:"קבוצה מהטובות בליגה מקווה לנצח"

  • על ידי: אוהד רון
  • 20-09-2015
  • 16:25

שי מאור, מאמנה של כפר שלם, סיפר לאחר הניצחון המשכנע על בני אילת: "היה משחק מאד קשה, מול קבוצה טובה, בתנאים מאד קשים. צריך להגיד כל הכבוד לשתי הקבוצות שבכלל שיחקו 120 דקות במזג אוויר כזה. לא פשוט, לא קל לשחק ככה כדורגל. מחצית ראשונה אילת היו טובים יותר מאיתנו והגיע להם להוביל 2-0. במחצית השנייה או יותר נכון להגיד מהדקה ה-70, התחלנו לשחק, יצרנו מעבר מהיר, היינו טובים יותר וכבשנו שני שערים עד סוף הדקה ה-90. בהארכה היינו מספיק טובים בכדי לכבוש עוד שלושה שערים ולנצח".

 

מאור הוסיף: "חוץ מהניצחון והעפלה לשלב הבא, אני לא לוקח יותר מדי מהמשחק הזה. לא היינו טובים מספיק לדעתי וקיבלנו שערים ממצבים נייחים. אנחנו נעבוד על זה ונשתפר לקראת ההמשך. אני רוצה לציין שכל הכבוד לשחקנים שלי ששיחקו והיו בפיגור. לא קל לחזור באילת למשחק. זה מראה על אופי ואני מקווה שזה ישפיע על ההמשך, ההמשכיות הכי חשובה"

 

שי מאור, ניצחון מרשים במשחק הראשון. 

 

לגבי משחק פתיחת הליגה בשבוע הבא מול כפר קאסם השיב מאור: "משחק אולי הכי קשה בליגה, נגד קבוצה מאומנת טוב וסגל שחקנים מצויין. נצטרך להיות הרבה יותר טובים כדי שנחזור עם משהו מהמשחק הזה. כפר קאסם קבוצה שלא קל לשחק מולה אבל אני מקווה שננצח" 

 

לגבי הליגה, מאור הוסיף: "לפי משחקי הגביע כבר אפשר להגיד שהליגה תהיה מאד קשה ושיוויונית. אף קבוצה לא תלקק דבש מול אף קבוצה".

 

לסיום:"שיהיה גמר חתימה טובה לכולם. לכל השחקנים, יו"ר והאוהדים שתהיה שנה מאתגרת לכולנו והכי חשוב בריאה"

 

 

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. כפר קאסם מנצחת 0-2 (כפר קאסם מנצחת רק לעודד הלא כפר קאסם 20-09-2015, 18:19)
    כפר קאסם מנצחת
  2. מאמן טוב אולי הכי טוב בליגה (לשי 20-09-2015, 18:26)
  3. שי אתה בורצ׳ון (הבולגרי 21-09-2015, 10:25)