קבוצת גביע טיפוסית

עם סגל דליל ומחוץ לבית (רדיוס) התייצבה הפועל בית שאן למבחן האמיתי שלה העונה, מול ס.כ מעלות המתחדשת במטרה לפתוח ברגל ימין. בסופו של דבר היה זה אליאס חורי שהכריע את המשחק לטובת האורחים ושלח את הבית שאנים לעשות חושבים

  • על ידי: אביב עובדיה
  • 20-09-2015
  • 09:07

אם יש משהו שאוהבים במעלות זה את הגביע. בשנתיים האחרונות הגיע הקבוצה לשלבים מתקדמים במפעל (רבע גמר לפני שנתיים, שמינית בעונה שעברה). בפגרה עשו שם עבודה יסודית במטרה לעשות עונה טובה יותר מזו שהייתה והסתיימה רק בהישרדות.

 

לעומתה, בית שאן עם המון בעיות באמתחתה. סגל דל כשלא פחות מחמישה שחקנים עזבו (תום דן. גיל אופק, עידן שפשה, עדי אלישע ועדי שלג) שהשאירו בור בסגל למאמן החדש חיים לוי.

 

השאירו לו בור בסגל. חיים לוי (אביב עובדיה)

 

בנוסף נערך המשחק בעפולה בשל עונש רדיוס אותו ריצו הבית שאנים מהעונה שעברה. למרות זאת כ-200 אוהדים הגיעו לעודד.

לפני הפתיחה העניקו האולטראס של בית שאן זר פרחים לגיא רפאלי ששיחק בעונה שעברה אצלם והיום משחק במעלות.

 

לא שכחו אותו. גיא רפאלי מקבל פרחים (אביב עובדיה)

 

המשחק החל בגישושים מצד שתי הקבוצות. ההזדמנות הראשונה הייתה בדקה ה-15 כשאילן טל, קפטן מעלות בעט תוך כדי סיבוב מ-20 מטר כדור עבר בסמוך לקורה הימנית.

 

בדקה ה-32 קיבל מוטי אוחיון מסירת עומק לרחבה, בעט מקרוב אך בן ויצמן, שוער מעלות ביציאה אדירה הדף את הכדור הרחק מרחבת ה16 והציל את קבוצתו מספיגה.

 

החמצה גדולה. מוטי אוחיון (אביב עובדיה)

 

בדקה ה-33 קיבל אליאס חודי מסירת רוחב מאילן טל, הכדור עבר את כל ההגנה וחורי מקרוב במקום להפציץ לרשת בעט ברשלנות החוצה והשאיר את חבריו בהלם. החמצה איומה.

 

בדקה ה-43 פרץ קאסם נאג'ר באגף, נכנס לרחבה ושיחרר כדור חזק אך יורי סרקולסקי שוערה של בית שאן בזינוק הציל את הקבוצה מספיגה לפני הירידה למחצית.

 

המחצית השנייה התחילה כמו הראשונה כשהקבוצות שיחקו לרוב במרכז השדה. בדקה ה-55 ניסה אביאל גבאי ממעלות את מזלו עם בעיטה מ-25 מטרים אך הכדור חלף מעל  המשקוף.

 

בדקה ה-75 הגיע השער. גבאי מסר רוחב, סרקולסקי הדף ישר לרגל של חורי שגלש לכדור החוזר וקבע 1-0 לאורחים ממעלות.

 

השער של חורי (אביב עובדיה)

ושחקני מעלות חוגגים (אביב עובדיה)

 

עד הסיום בית שאן ניסתה ללחוץ על השער אך היו אלה ניסיונות עקרים שלא צלחו ומעלות רשמה עוד הישג בדרך לשלב הבא בעוד שבית שאן והמאמן חיים לוי נותרו עם הרבה כאב ראש ומחשבה לקראת הדבר האמיתי: הליגה והיריבה הראשונה שלה שם, בקה אל גרביה.

 

הרבה כאבי ראש. שחקני בית שאן בסיום (אביב עובדיה)

הוסף תגובה
תגובות