עידו לוי: "המגרש במגדל העמק זה מקום שקשה לנצח בו"

כוננות גביע: הפועל מגדל העמק המתחדשת תארח ביום שישי (14:00) את הפועל הרצליה החזקה, שנחשבת לאחת המועמדות לעלייה. יו"ר מגדל העמק, הנרי איפרגן: "הרצליה? זה מבחן רציני לקראת הליגה. מקווים לפתוח את השנה ברגל ימין". שוער הרצליה, עידו לוי: "יחסי הכוחות? קשה להעריך בשלב הזה"

  • על ידי: אורי דוד
  • 17-09-2015
  • 10:03

שבוע לפני פתיחת הליגה, הפועל מגדל העמק נערכת לקראת המבחן הרציני הראשון שלה העונה, כשתארח (ו', 14:00) את הפועל הרצליה החזקה במסגרת הגביע.  

 

עבור שתי הקבוצות, שלא הציגו יכולת מזהירה במשחקי ההכנה, תהיה זו הזדמנות טובה לקבל אינדיקציה כלשהי לגבי היכולות האמיתיות שלהן, רגע לפני פתיחת הליגה. הפועל מגדל העמק המתחדשת בראשותו של המאמן רפי בוסקילה עברה מהפכה רצינית בסגל, ובין השחקנים הבולטים שהצטרפו בקיץ ניתן למצוא את אמיר אלעלי, תום פאר, נירן רוטשטיין, אדיר דנין וכמובן הרכש הטרי שינהר מורד, שפתח את העונה הנוכחית בהפועל עפולה מהלאומית והשבוע סיכם את תנאי חזרתו למגדל העמק, שם הוא מיועד להיות אחד מהשחקנים המובילים העונה.   

 

עידו לוי, שוערה של הרצליה. "קשה להעריך את יחסי הכוחות" (צילום: לילך וייס)

 

מנגד, הפועל הרצליה בראשותו של המאמן נועם שוהם, היא אחת המועמדות המרכזיות לעלייה. בקיץ האחרון צירפה הקבוצה שחקנים איכותיים כמו קובי חסן, עוז יפרח, דיב פינטו ומאור עידה, שחקנים מוכשרים שאמורים לתת את הטון במאבקי העלייה מול קבוצות כמו טבריה, קרית אתא ונשר.   

 

יו"ר הפועל מגדל העמק, הנרי איפרגן, שומר על טון אופטימי לקראת המשחק מול הרצליה: "לדעתי, יש לנו סגל מצוין. אני מאמין שלמרות כל הקבוצות החזקות מסביב שביצעו רכש מאסיבי, עדיין יספרו את הפועל מגדל העמק השנה בצמרת. המשחק מול הרצליה הוא מבחן רציני לקראת הליגה. אנחנו מקווים לפתוח את השנה ואת העונה ברגל ימין".

 

שוער הפועל הרצליה, עידו לוי, התייחס ליחסי הכוחות ואמר: "קשה להעריך בשלב זה את יחסי הכוחות. בעוד כחודש וחצי נהיה יותר חכמים. בכל אופן, המשחק הזה מול מגדל העמק הוא מבחן טוב בכדי לקבל אינדיקציה לגבי היכולות שלנו. המגרש במגדל העמק ידוע כמגרש שקשה להוציא ממנו נקודות, וגם הפעם לא צפוי לנו חיים קלים". 

 
 
 
 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. קדימה הרצליה אני מאמין בכם גברים אחד אחד. (אילן 17-09-2015, 10:06)
  2. יאללה הרצליה בהצלחה (אורי 17-09-2015, 11:25)
  3. אני מגיע למשחק מהרצליה אם לא תתנו את הנשמה אני... (אלון 17-09-2015, 12:38)
  4. מגדל יפרקו את הרצליה יש לנו אחלה קבוצה. (אבי 17-09-2015, 13:19)
  5. נועם שוהם מאמן ששחקנים לא מכבדים ולא אוהבים (משה 17-09-2015, 19:43)
    חלש מאוד בבחירת הסגל