אסי גלבוע מול עירוני טבריה: אבי דנן מארח את מוריס אוזן

אסי גלבוע, שרק לפני מספר ימים קיבלה את הבשורה על חזרתה לליגה א', תארח ביום שישי (14:30, כניסה חופשית) את עירוני טבריה, אחת מארבע המועמדות הבולטות לעלייה. במוקד המשחק יעמוד, איך לא, המפגש המסקרן בין המאמנים אבי דנן ומוריס אוזן, ששיתפו פעולה יחד בבית שאן ונחשבים לחברים טובים במיוחד. גלבוע מגיעה עם התלהבות וטבריה מגיעה כשהיא פייבוריטית. כיצד זה ייגמר? הערכה שלנו: ניצחון של טבריה

  • על ידי: אורי דוד
  • 16-09-2015
  • 16:21

שבוע אחרי שקיבלה את הבשורה על חזרתה לליגה א', אסי גלבוע תארח ביום שישי הקרוב (14:30) למשחק מסקרן במיוחד במסגרת הגביע את עירוני טבריה, שנחשבת לאחת מארבע המועמדות המובילות לעלייה ללאומית.

עירוני טבריה, כאמור, נחשבת לאחת הקבוצות החזקות בליגה א' צפון, וזאת כמובן בהסתמך על הסגל המרשים שלה, שכולל בין השאר שחקנים בולטים כמו: שלום עקיבא, עמיר אבלס, שלומי מראד, ליאור לינדר, שי מימון, שלומי ברזי'ק ועידן שפשה. וכמובן, מאמן מנוסה ומוערך בדמותו של מוריס אוזן, שבעונה שעברה אימן בהפועל בית שאן ולפני שנתיים הוביל את עירוני טבריה לעלייה מרגשת לליגה הלאומית.

 

אסי גלבוע, לעומת זאת, בנתה קבוצה טובה לליגה ב' במטרה לעלות ליגה, וההודעה על חזרת הקבוצה לליגה א' בשבוע שעבר נפלה על הקבוצה כרעם ביום בהיר, ולמעשה תפס את אנשי המועדון בהפתעה גמורה. וכעת, השאלה המרכזית היא האם אסי גלבוע, שנכון לעכשיו לא ביצעה שום שינוי מאז ההודעה על חזרתה לליגה א', מספיק טובה ומוכנה גם להתמודד ברמה של ליגה א'. בכל אופן, בסגל הקבוצה יש לא מעט שחקנים מנוסים וטובים שמסוגלים לסחוב את הקבוצה גם בליגה א'. כמו למשל, אליאור אוחיון, קובי טרקה, אבי עמוס, אבי מלכה, גיא צרפתי, איימן אבו סאלח, בני סימנטוב ורן גוזלן. על הקווים יעמוד אבי דנן, מאמן נמרץ ושאפתן שבעונתו הראשונה כמאמן ראשי יאלץ להתמודד עם אתגר רציני.

 

אבי דנן (חולצה לבנה) ומוריס אוזן (חולצה שחורה). מהימים שבו אבי היה עוזרו של מוריס בבית שאן. (צילום: אביב עובדיה)

 

במוקד המשחק יעמוד, איך לא, הדו קרב המרגש בין המאמנים, אבי דנן ומוריס אוזן. למי שלא יודע, השניים שיתפו פעולה בעונה שעברה על הקווים של הפועל בית שאן, כשאוזן היה מאמן ראשי ודנן שימש כעוזרו. שני המאמנים נחשבים לחברים טובים במיוחד, שגם מאוד דומים בשיטה ובסגנון המשחק שלהם. 

 

אגב, לפני כחודש הקבוצות נפגשו למשחק אימון שהסתיים בתיקו 1:1, אבל מאז אותו משחק שתי הקבוצות עברו לא מעט שינויים, ובמיוחד עירוני טבריה שחיזקה מאז הן את ההתקפה שלה והן את ההגנה.

  

איך שלא נהפוך את זה, עירוני טבריה מגיעה למגרש בתענכים כשהיא פייבוריטית ברורה לנצח. סביר להניח שחיים קלים לא ממש יהיו לטבריה מול הקבוצה הנמרצת של אבי דנן שתבוא למשחק עם רוח גבית מפתיעה והתלהבות שיא. אבל יחד עם זאת, זו תהיה הפתעה גדולה אם אסי גלבוע תנצח במשחק. 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. טבריה לוקחת בהליכה (טברייני 16-09-2015, 16:50)
  2. טבריה ללאומית (רל 16-09-2015, 20:18)
    טבריה עם עקביא יציב עולים ללאומית לא לפחד מנשר ואתא