מרציאנו:"משחק קשה לשתי הקבוצות", בוזגלו:"אגוז קשה לפיצוח"

נס ציונה מארחת בסופ"ש הקרוב את מחנה יהודה. אוהד בוזגלו מארח את שרון מרציאנו. בוזגלו "מחנה תמיד אגוז קשה לפיצוח, עם סגל רץ שנשאר ברובו מעונה שעברה". מרציאנו :"צופה משחק טוב, שתי הקבוצות ירצו ויכולות לנצח"

  • על ידי: אוהד רון
  • 16-09-2015
  • 12:42

ביום שישי הקרוב תארח נס ציונה את מחנה יהודה במגרשה הביתי בנס ציונה. פגשנו את שני המאמנים לשיחה קצרה לקראת מה שצפוי במשחק הקרוב. 

שרון מרצאינו, מאמנה של מחנה יהודה, חושב שהמשחק הקרוב מול נס ציונה הוא: "משחק גביע טיפוסי בין שתי קבוצות שיתמודדו על החלק העליון של הטבלה. מגרש טוב יש בנס ציונה. כל קבוצה תרצה לנצח את המשחק. אני צופה משחק טוב בין שתי קבוצות חזקות. אני מרגיש שהקבוצה שלי מוכנה מאד למשחק הזה ומאמין שננצח."

 

לגבי היריבה, נס ציונה,  מרציאנו הוסיף: "נס ציונה בנו קבוצה בריאה עם מאמן טוב. יש להם תקציב טוב ומתקן בכלל מהטובים בליגה, יהיה לנו קשה מאד מולם. אבל אני בטוח שלשתי הקבוצות יהיה קשה". 

 

לגבי חשיבות המשחק, מרציאנו השיב: "חשיבות עליונה יש למשחק הזה. זה משחק רישמי והוא לא פחות חשוב מהליגה. אנחנו נעלה עם ההרכב החזק ביותר שעומד לרשותינו"

 

לשלאתנו האם הוא חולם על פגישה עם הנשיא?שרון טוען: "לא חולם על הנשיא. אני ראלי לא חושב שקבוצה מליגה א' יכולה להגיע עד אליו. אבל הגביע נועד כדי שאני אטעה...וזה יפתיע אותי מאד מאד אם אחת הקבוצות מליגה א' תגיע לנשיא..."

 

אוהד בוזגלו מול שרון מרציאנו. מי ינצח? ומי יתקדם עוד שלב אל עבר הנשיא? (צילום: שלומי חיים ואביחי חיים)

 

מן העבר השני, מאמנה של נס ציונה, אוהד בוזגלו חושב על המשחק: "מדובר במשחק קשה נגד יריבה שהוכיחה את עצמה. רוב הסגל נשאר משנה שעברה וזה מראה שהקבוצה התחברה ויודעת מה היא רוצה מעצמה. מחנה יהודה זה תמיד אגוז קשה לפיצוח. בגביע חייבת להיות הכרעה ונקווה שנעבור את המשחק הזה עם ניצחון ועליה לשלב הבא"

 

לגבי חשיבות המשחק בוזגלו השיב: "תמיד נחמד להתקדם בשלבי הגביע ונבוא מוכנים בשביל לעלות שלב. בעיני המועדון הליגה הכי חשובה והגביע פחות. אבל אני והשחקנים יודעים שהתקדמות בשלבי הגביע יכול לתת חשיפה אדירה הרבה יותר מהליגה. אבל השלב הראשון  לדעתי הכי קשה. כי בהמשך אתה מתחבר לקבוצה חזקה ועכשיו אתה עדיין לא מחובר כמו בהמשך הליגה. לדעתי המפגשים של ליגה א' לבין עצמן זה קשה מאד בשלב זה של העונה. כי בהמשך יש משחקים מול ליגות נמוכות ואם אתה עובר אותן פתאום אפשר למצוא את עצמך בשלב משמעותי."

 

אתה חולם על הנשיא:"(צוחק) ...ברור שחולם על הנשיא. אנחנו אנשים שאוהבים לחלום בספורט. והכל אפשרי..."

הוסף תגובה
תגובות
  1. בוזגלו מעולם לא ניצח א מחנה (אוהד כדורגל 16-09-2015, 14:42)
    בוזגלו מעולם לא ניצח את מחנה יהודה אפילו משחק אימון הוא דאג לפוצץ כשראה המחנה שהיתה בליגה ב הולכת לנצח את עמישב.
  2. שיטה מקפחת (יטב 16-09-2015, 15:14)
    היה הוגן יותר אילו כ ל הקבוצות היו משתתפות החל מןהסיבוב הראשון.קבוצות ליגות נמוכות נאבקות זו בזו ומי שמצליחה לנצח כמה קבוצות ברמתה מקבלת קבוצה מליגת על ו...עפה
  3. מה זה מחנה ? מפרקים אותם זה ברור (ציונה 16-09-2015, 18:40)
  4. עמישב תמיד סיימה בטבלה מעל מחנה ורק אותה לא ניצחנוו (עמישב 16-09-2015, 19:49)
  5. בוזגלו מאמן תותח (תולעת נמוכות 16-09-2015, 19:55)
  6. בהצלחה לסקציה (אבי 17-09-2015, 00:39)
    בואו תראו לכולם שהשנה הסקציה חוזרים לימים הגדולים בהצלחה לשחקנים ולצוות המקצועי
  7. בוזגלו (שערוקי 17-09-2015, 01:31)
    אין לך מושג הרסת כל קבוצה שהלכת אליה
  8. מרציאנו קשקשן (מחנה יהודה 17-09-2015, 09:33)