תחזית משחקי הגביע בליגה א' דרום

אוהד רון מארח, הפעם את עוזר המאמן של מכבי יפו, שרק בקיץ האחרון תלה את נעליו, אורי קרגולה. קרגולה חושב ששעריים לא ינצחו את עמישב ב 90 דקות, הכח ר"ג תדרוס את הוד השרון, ורק על יפו הוא לא היה מוכן להמר ולהרחיב...שווה לראות את התחזית של גדול החלוצים בשנים האחרונות..

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-09-2015
  • 16:55

השבוע משחקי הגביע חוזרים, משחקי הגביע שנחשבים להכנה האחרונה והטובה ביותר לקראת הדבר האמיתי, פתיחת הליגה בשבוע הבא.

העניין חוזר ואנו חזרנו עם התחזית השבועית שכל כך מעניינת את כולם. השבוע אירחנו את אורי קרגולה, מלך שערי הליגות הנמוכות בשנים האחרונות, אשר תלה את נעליו העונה ומונה לתפקיד עוזר המאמן במכבי יפו.

 

קרגולה חושב על העונה שפתח: "כמו כל העונות בשנים האחרונות, אני צופה שגם העונה לא הכל יהיה צפוי ולא יהיה כמו אשתקד, שאשקלון ברחו לליגה. אני מקווה שהעונה תהיה מעניינת וצמודה לאורך כל העונה "

 

אורי קרגולה בתחזית למשחקי הגביע.. (צילום: מוני ורסנו ואיתמר מורז)

 

משחקי הגביע בסופ"ש הקרוב:

 

מכבי עמישב פ"ת- מכבי שעריים, מושבה סינטטי, 11:30

פערי היכולות בין שתי הקבוצות מאוד ברורים,  מה שיקבע זו הנחישות והרצון של כל אחת מהקבוצות לעבור לשלב הבא. הימור שלי: שעריים צריכה לעבור לשלב הבא וכך יהיה.

אורי קרגולה: "אני חושב שאחרי 90 דקות יהיה תיקו אפס וזה הרבה בגלל תנאי המגרש הלא טובים שיהיו לטובת עמישב. עמישב היא קבוצה מאד כישרונית ושעריים קבוצה מצויינת אבל יהיה להם קשה כי קבוצות יתנו מולם 200% כדי לקבל חשיפה".

 

 

ארז בנודיס, פותח עונה מאתגרת עם הרבה ציפיות (צילום: איתמר מורז)

 

הפועל אילת-כפר שלם, אילת, 13:00

כפר שלם בנו קבוצה חזקה מאד. הביאו שחקנים מהבכירים בליגה אבל החיזוק הכי משמעותי שלהם הוא על הקווים בדמות שי מאור. מאור מאמן יסודי שיביא את כפר שלם אל עבר השלב הבא גם במשחק החוץ הרחוק באילת. אילת זה די נעלם עבורי, אבל ברור לי שקבוצה שעלתה ליגה תבוא עם הרבה מוטיבציה במשחקה הראשון ויעשו הרבה בעיות לכפר. הימור שלי: הביתיות תנצח. אילת בשלב הבא.

אורי קרגולה: "כפר שלם ינצחו. מכיר את שני המאמנים אישית, שחר באילת ושי מאור בכפר שלם. כפר שלם ינצחו בגלל האיכות. יש הפרשי תקציב וזה יבוא לידי ביטוי". 

 

הפועל בקעת הירדן-הפועל מרמורק, מושב תמר, 13:00

עוד עולה חדשה לליגה א' שתבוא עם הרבה מוטיבציה למשחקה הראשון. מרמורק עם סגל שחקנים די חדש ואלמוני. בקעת הירדן תשחק בבית לעיני אלפי אוהדיה....(לא באמת..)  לבקעה אין יתרון ביתיות כי הם לא מתאמנים במגרש במושב תמר במשך השבוע, לכן אני חושב שמדובר במשחק רדיוס עם שמש חזקה...לדעתי לבקעה יש יתרון בשחקנים אבל מרמורק עם הנסיון תפתיע.

אורי קרגולה: "פנדלים. מרמורק קבוצה מצויינת ואני חושב שהבקעה החתימו שחקנים מאד איכותיים. אני צופה משחק צמוד אבל הניחוש שלי הוא שמרמורק בגלל הנסיון יעלו שלב בפנדלים".

 

הפועל מורשה רמת השרון- בית"ר כפ"ס, רמת השרון סינטטי, 13:00 

בית"ר כפ"ס קבוצה חזקה יותר שנראית כאחת הקבוצות שהכי מוכנות לליגה. חניכיו של עופר בכר לא צריכים להתקשות ולחלוף על מורשה בדרך לשלב הבא בגביע. הימור שלי: ניצחון לבית"ר כפ"ס

אורי קרגולה: "המשחק יסתיים בפנדלים. כפ"ס קבוצה מצויינת אבל לדעתי גם מורשה קבוצה טובה מאד. ראיתי אותם העונה והם קבוצה שמאומנת היטב ולדעתי היא תפתיע. כפ"ס תעלה כי הם קבוצה יותר מנוסה ויש שם שחקנים טובים.

 

גל פורת, הוסיף המון יצירתיות ומחץ לבית"ר כפ"ס אחת הקבוצות שתדברנה חזק העונה ( צילום: ולדי מויסייב, עמוד הפייסבוק הרישמי של עירוני קריית גת)
 

סקציה נס ציונה-הפועל מחנה יהודה, נס ציונה, 14:30

נס ציונה מאוד הרשימה במשחקי ההכנה, הקבוצה מגיעה מוכנה לפתיחת העונה וקשה שלא לראות את חניכיו של אוהד בוזגלו עוברים שלב. הימור שלי: ניצחון של נס ציונה

אורי קרגולה: "נס ציונה תנצח. לשתי הקבוצות יש מאמנים ממש טובים. התחושה שלי שנס ציונה תנצח. השחקנים הדומיננטיים בנס ציונה הם סהר לוי ופליקר. במחנה אלירן מגול ואיציק בן סולומון. חבר שלי אלירן מגול יכול להפתיע ולנצח את נס ציונה".

 

הכח ר"ג- הפועל הוד השרון, וינטר, 14:30

הכח ר"ג זאת בעיניי אימפריה. קבוצה עם עבר כל כך גדול אולי הכי גדול בליגות הנמוכות. בהכח בנו סגל שחקנים מצויין עם הרבה שחקנים מהליגה הלאומית. לדעתי יש להכח את הסגל והתקציב מהטובים בליגה ומאמן כמו צחי טיאר, שנחשב למאמן לגיטימי לליגה א'. אולם לאור אי הצלחה של צחי טיאר ב-10 השנים האחרונות, הייתי מצפה מהנהלת הקבוצה להביא יועץ או מנג'ר מעליו שיוכל לייעץ ולעזור לו בעונה זו. הייתי ממליץ על ויקטור גניש שמכיר את הליגה ויכול מאד לעזור, כדי שמאמן הקבוצה יעשה עונה טובה לאור העבר הלא מוצלח שלו בשנים האחרונות. הוד השרון קבוצה די חדשה אך עושה רושם שבשקט בשקט היא עוד תפתיע את כולם. הימור שלי: ניצחון קליל להכח ר"ג.

אורי קרגולה: "לדעתי הכח ר"ג ינצחו. יש בהכח רמת גן תקציב מאד גבוה שלדעתי הוא פי 3 מאשר התקציב של הוד השרון. השחקנים שהובאו להכח מצויינים ואני מאמין שהם ינצחו". 

 

ויקטור גניש, יכול להיות מנג'ר על בהכח ר"ג. צחי לא הצליח בשנים האחרונות. ויקטור יכול לייעץ. (צילום: אביחי חיים)

 

מכבי יפו-מ.ס. כפר קאסם, שכונת התקווה, 14:30

המשחק המרכזי של מחזור הגביע בליגה א' דרום. שתי קבוצות שבשק בשקט, לא עם הרבה רעש, בנו קבוצות חזקות שיקראו תיגר על כרטיס העלייה לליגה הלאומית. משחק שקול שכל תוצאה בו אפשרית, כולל הכרעה בפנדלים. הימור שלי: כפר קאסם תמשיך לשלב הבא.

אורי קרגולה: "אני לא רוצה לדבר. כולם יודעים מה אני חושב ואיך אני רוצה שיסתיים המשחק. מה שיש לי להגיד, אני אגיד לשחקנים בעיניים. כפר קאסם אולי הקבוצה שנבנתה בהכי שקט הקייץ הזה. יש שם קבוצה מצויינת ואני חושב שהם יהיו בצמרת הגבוהה העונה".

 

הפועל אזור-שיכון המזרח, אזור, 14:30

שיכון המזרח שיחררו את רוב השחקנים הבכירים שלהם מאשתקד ובונים העונה קבוצה צעירה, כאשר לא ברור לי האם הנהלת הקבוצה רוצה להישאר בליגה העונה. מנגד, אזור בנו קבוצה חזקה. החלק האחורי מרשים ביותר אבל להתקפה קצת דרוש חיזוק. החיזוק של אמיר עזרא בהחלט יעזור לה והוא ישמח לכבוש מול האקסית...הימור שלי: אזור ינצחו.

אורי קרגולה: "אזור ינצחו. אזור קבוצה ביתית טובה מאד. שיכון בונים את הקבוצה מחדש העונה ואני צופה שאזור עם הנסיון יעלו שלב".

 

מילה לסיום: "בהזדמנות זאת אני מאחל לכל השחקנים, המאמנים, הנהלות והאוהדים שנה טובה, בריאה ומהנה"

הוסף תגובה
תגובות
  1. ויקטור גניש בדרך (לצחי טיאר 17-09-2015, 17:17)
  2. הכוח רמת גן תפתיע את כולם (לגולר 17-09-2015, 17:21)
  3. אשליות (הבורר 17-09-2015, 18:49)
    הכח בשר תותחים של ליגה
  4. מר קרגולה איך תיקו בגביע????? (שעריים בנשמה 17-09-2015, 19:57)
  5. לבורר (לוזון 17-09-2015, 21:00)
    אתה חי באשליות העצמך
  6. הכוח צריכה תותח קחו את שייע התותח (שייע פינגבויים 17-09-2015, 21:39)
  7. שעריים (ירון 17-09-2015, 22:08)
    אין לך מושג אוהד רון
  8. לא הפתעה (יטב 17-09-2015, 22:26)
    הכח קבוצה שירדה ליגה וככזו היא לכאורה חזקה יותר מקבוצות ליגה א וחוץ מזה הם בנו סגל מעולה כל שהצלחה של הכח זו לא הפתעה.זה צפוי.
  9. שעריים תפורר את הליגה.אל תעצבנו את פרי יעלה את שעריי בכל מחיר (הבור 17-09-2015, 22:53)
    הכח אתם בלוף מה חשבתם שהגעתם לקיטנה? החתמתם איזה שתי עולים חדשים .תתפללו להשאר.ראינו משחקי אימון
  10. שעריים תרמוס את הליגה (הבורר 17-09-2015, 23:01)
    אתר של חירטוטים לפני שבועיים בתחזית של העונה נתנו להכח מקסימום מקום .משהו מנסה לסדר לגניש עבודה
  11. קישקושים (הבורר 17-09-2015, 23:08)
    אז מה אים הכח היתה לאומית ירדה כבר במחזור 15. גם אום אל פחם היו בלאומית
  12. מי הוריד את הכוח ליגה שנה שעברה? (שאלה 18-09-2015, 00:42)
  13. הכח קבוצת תחתית (הבורר 18-09-2015, 17:27)
    נו לוזון תיקו אפס בבית נגד אחת נחלשןת בליגה קבוצה אימתנית אתם. שעריים לא יישנים בלילה. חה חה חה