"אולי בעונה הבאה, אני אהיה בליגה יותר גבוהה"

מלך שערי ליגה ג' גליל תחתון, מוחמד בושנאק, המשחק במכבי כפר מנדא רק בן 20 וכבר מצפה לאתגר הבא: "את האמת, זאת עונה ראשונה שלי בקבוצה בוגרת. בהתחלה היה לי קצת לא קל אבל הצלחתי להתמודד עם כל הקשיים"

  • על ידי: עלאא בדראנה
  • 25-05-2015
  • 08:33

שחקנה של מכבי כפר מנדא, מוחמד בושנאק, כבש העונה 20 שערים מתוך 41 של קבוצתו וסיים את העונה כמלך שערי הליגה. בגיל 20 מוחמד מרגיש שהוא רוצה לעלות לשלב הבא בקריירה הקצרה שלו: "את האמת, זאת עונה ראשונה שלי בקבוצה בוגרת. בהתחלה היה לי קצת לא קל אבל הצלחתי להתמודד עם כל הקשיים. בחצי השני של העונה, הלך לי טוב מאוד הצלחתי למצוא חיבור עם השחקנים, הם הבינו את השיטה והדרך שלי וזה הלך הרבה יותר טוב ממה שציפיתי.

 

מוחמד בושנאק, יעלה לליגה גבוהה יותר? (עלאא בדראנה)

 

הייתה תחרות גדולה על תואר מלך השערים בליגה היו הרבה חלוצים מנוסים כמו ניר כהן - ווגדי אבו יונס - מוחמד עבאס -פראס בושנאק -סאמח עוואד - אבי כהן.

"כן זה נכון, הייתה תחרות מאוד גדולה על התואר הזה. רובם חלוצים מנוסים ומשחקים בקבוצות עם יותר נסיון. למרות זאת, נלחמתי עד למשחק האחרון בשביל להוכיח לכולם שאני לא נופל מאף אחד מהם וברוך השם הצלחתי".

 

האם אתה מרגיש מפוספס בליגה הזאת ?
את האמת, יש תחושה של פספוס. בגיל נוער היו לי המון הצעות להצטרף למחלקות נוער ששייכות לקבוצות גדולות  ומפוארות בליגה  הישראלית, אך זה לא יצא לפועל בגלל סיבות שונות. השנה שיחקתי בליגה ג' וסיימתי כמלך השערים, אולי בעונה הבאה אני יהיה בליגה יותר גבוהה. כך נטפס שלב אחרי שלב במסלול ההצלחה". 

הוסף תגובה
תגובות
  1. ابو حسني يا ملك (مامون 25-05-2015, 14:45)
    الله يوفقك يا ابن خالي وانشاء الله بتصل لكل الي بالك وترتفع خطوة ورى خطوة الى الامام يا هداف ليجا