מכבי שפרעם מנצחת את עירוני שעב ומתקרבת לפסגה

שפרעם נקמה בשעב. לאחר ההפסד היחידי של העונה ע"י אותה שעב, שפרעם הגיעה עם יצר הנקמה, ניצחה 2-0 ועשתה צעד חשוב נוסף לעבר ליגה ב'

  • על ידי: עלאא באדראנה
  • 10-03-2015
  • 09:16

במגרש הסינטטי בסכנין, אירחה עירוני בני שעב מהמקום השביעי בטבלה, את מכבי שפרעם מהמקום השני. המשחק בין שתי הקבוצות בסיבוב הקודם, סיפק המון מתח כאשר עירוני שעב ניצחה אז את מכבי שפרעם 0-4 ההפסד היחידי של שפרעם העונה.

 

פתיחת המשחק הייתה לטובת האורחים משפרעם, כאשר שחקני ההתקפה לחצו את קו ההגנה של שעב, אך הניסיון של צמד הבלמים אחמד חואלד, ונמר חאלד, מנעו משחקני ההתקפה לסכן את השער. בדקה ה- 26 התערב קו הקישור של שפרעם במשחק, כאשר מוסטפא נפאע בפריצה ענקית לתוך הרחבה מהצד העביר כדור רוחב אדיר לסלאם אחמד שהקפיץ מעל השוער 1-0 לאורחים משפרעם בסיום המחצית הראשונה.

 

שחקני שפרעם חוגגים את הניצחון. (עלאא בדראנה)

 

המחצית השנייה נפתחה. בדקה ה- 53, איחסאן מחמדאת המגן השמאלי של שפרעם מוכשל ממרחק 33 מטרים, מהשער של עירוני שעב. את הבעיטה לקח הקשר האחורי, סאמח אבו גלייל, וסובב כדור אדיר לתוך הרשת של מועאד מיעארי. 2-0 לאורחים שמחפשים את העלייה לליגה ב'. 

 

כובש השער, סלאם אחמד, דיבר בסיום המשחק ואמר: זה נצחון מתוק מאוד, אין יותר מתוק מזה. אנחנו בדרך הנכונה, ושום דבר לא יעצור אותנו. אנחנו נעלה ליגה בוודאות, כי עם כל הכבוד לכל הקבוצות שמתחרות איתנו ניצחנו את כל קבוצות הצמרת ואני לא רואה שום קבוצה עדיפה על הקבוצה שלנו. מגיע לנו לעלות ליגה ואנחנו נעלה".

הוסף תגובה
תגובות