ניצחון בשיניים: עין מהאל- הפועל איכסל 1:0

במשחק לא גדול, הצליחה הפועל איכסל בדקות הסיום לגבור על עין מהאל 1:0 קטן אשר הספיק לה לחזור לתמונת צמרת הטבלה

  • על ידי: עלאא בדראנה
  • 01-02-2015
  • 07:42

מכבי עין מאהל מארחת את הפועל איכסל במגרש הכדורגל בכוכב. במקום ה- 4, הפועל איכסאל במאזן 33 נקודות. במקום ה- 5, מכבי עין מאהל במאזן 33 נקודות גם אך הפרש 2 שערים עדיף להפועל איכסל. שפט את המשחק השופט אחמד יזבק בהצלחה.

מזג האוויר החורפי והרוח החזקה, הפריעה מאוד למשחק ולא ראינו הרבה כדורגל משני הצדדים. הכדור היה מחוץ לתחומי המגרש, מאשר היה בתוכו. מזג האוויר השתפר, לא היה הרבה רוח והשמש חיממה את האווירה. מכבי עין מאהל התחילה ללחוץ לנסות לעלות ליתרון, אך הגנת הפועל איכסאל בנוכחות השוער איתי כהן וצמד הבלמים שאדי סאלח וארנון רבינובץ עמדו מצוין והקריבו את עצמם בכל כדור.

 

פתיחת המשחק. (עלאא בדראנה)

 

מהדי ג'בארין, כפרי אזולאי, ומוחמד עוואד בהתקפה של עין מאהל. מוחמד עוואד החלוץ של עין מאהל, בעט חזק ופגש את הקורה של איתי כהן שהציל ברגע האחרון. גם בעיטה חופשית של כפרי אזולאי נעצרה אצל איתי כהן.

מנגד, הפועל איכסאל עמדה נכון בהגנה ויצאה למתפרצות דרך מוחמד חגיר עבודי דראושה ובילאל חבשי. מג'ד עבדו החלוץ, פתח כמגן ימני והיה מצוין בקישור הצטיין סעיד שלבי. כל ההזדמניות נעצרו עד לדקה ה 84.

 

חוגגים את הניצחון. (צילום: עלאא בדראנה)

 

שאדי סאלח מחלץ כדור בהגנה, ושולח כדור ארוך לעבר מוחמד אבו ליל. החלוץ של איכסל, בעט טוב אך השוער מוחמד מקסקס ירד והדף היישר לרגלו של בילאל חבשי, שבעט לרשת ושלח את 300 מאוהדיה של עין מאהל מאוכזבים הביתה. המאמן המנצח, איימן חלאילה היה מרוצה מ- 3 הנקודות שהשיגה הקבוצה שלו שחזרה לתמונת המאבק על כרטיס העליה לליגה א'.

הבלם המצטין של איכסאל שאדי, סאלח הוסיף: "היה משחק טקטי מצוין שלנו. עמדנו נכון בכל החוליות. היה חשוב לנו לנצח, ולחזור למסלול הנצחונות". לגבי משחק ההקרבה וההצטיינות שלו הוסיף: "השבוע חזרתי מפציעה לא קלה. אני עוד לא כשיר במאה האחוזים אך הקבוצה חשובה מכל דבר אחר. היה חשוב בשבילי לשחק ולנצח את המשחק".

הוסף תגובה
תגובות
  1. הפועל איכסל (הפועל טירת כרמל 01-02-2015, 11:15)
    איכסל קבוצה של אנשים רעים.והם מבינים למה.הר והר לא נפגשים.תזכרו