שחקן בעפולה: "מעלות? לא רוצים סינדרלה על חשבוננו"

שאננות בעפולה לקראת מעלות בגביע? תשכחו מזה. הקבוצה מהלאומית שלחה נציג למשחקה של מעלות בליגה, ונחושה לעשות היסטוריה. המאמן הוכנבוים: "אנחנו יודעים את נקודות התורפה של מעלות. מכבדים את היריבה ונערכים לקראת אפשרות שהיא תסתגר במשחק". בעפולה החליטו על כניסה חופשית לתושבי מעלות

  • על ידי: אורי דוד
  • 29-01-2015
  • 09:25

הפועל עפולה שרושמת עד כה עונה מדהימה בלאומית, תעשה אתנחתא קלה מקרבות הליגה לטובת משחקי הגביע. היום (חמישי, 19:40) הקבוצה תארח את מ.ס מעלות מליגה א' צפון במסגרת שמינית גמר הגביע, והיא תנסה לעשות היסטוריה ולהעפיל לראשונה בתולדות המועדון לשלב רבע הגמר.

 

עבור הפועל עפולה זו תהיה הפעם השנייה שהקבוצה מגיעה למעמד שמינית גמר הגביע. בפעם האחרונה שזה קרה, לפני כשנה וחצי, היא הודחה מול הפועל ר"ג בצורה אכזרית בהארכה, כשזו שיחקה בליגת העל ועפולה בליגה א'. הפעם, כמובן, לעפולאים יש הזדמנות טובה לעשות היסטוריה לאור פערי הרמות הדי ברורים.   

 

שחקני עפולה חוגגים. האם גם מול מעלות הם יחגגו? (צילום: שחר שילגי)

 

בעפולה לא לוקחים צ'אנסים מיותרים, ונראה כי הם לוקחים במלוא הרצינות את היריבה הצנועה שמדורגת במקום ה-13 בליגה א' צפון. עד כמה ברצינות? שימו לב לפרט הבא: ביום שישי שעבר מאמן קבוצת הנערים א' של עפולה, יאיר סילקו נשלח לעקוב אחרי מעלות במשחק מול מכבי דליה, שהסתיים בניצחון 1:3 של מעלות.

 

"אומנם יש פערי רמות, אבל אנחנו מתייחסים במלוא הרצינות למעלות. כראייה לכך, ביום שישי שלחנו את מאמן קבוצת הנערים שלנו לעקוב אחרי מעלות במשחק הליגה מול מכבי דליה", אמר מאמן עפולה ירון הוכנבוים, "את מה שצריך לדעת על מעלות אנחנו כבר יודעים. אנחנו יודעים גם את נקודות התורפה שלה. אנחנו נשחק את המשחק הרגיל שלנו, ובמקביל נערכים לאפשרות שמעלות תבוא להסתגר במשחק. חשוב לנו להמשיך את העונה הנפלאה גם במסגרת הגביע, וכמובן לעשות היסטוריה עבור המועדון ולהעפיל לראשונה לשלב רבע הגמר".

 

גם בקרב שחקני עפולה ישנה דריכות רבה. "אנחנו לא רוצים סינדרלה על חשבוננו", אומר שחקן בקבוצה לקראת המשחק מול מעלות, "לנו יש הרבה יותר מה להפסיד, וחשוב שנגיע למשחק הזה הכי מפוקסים שיש. צריכים להיזהר ממצבים נייחים. אנחנו צריכים להכריע את המשחק בשלב מוקדם בכדי למנוע מבוכה מיותרת. מפעל הגביע מספק לא מעט פעמים הפתעות מרעישות, ואנחנו לא רוצים שזה יהיה על חשבוננו. אנחנו עושים עונה מדהימה בליגה ומן הסתם נרצה להפוך אותה למושלמת עם העפלה לשלבים הגבוהים יותר של הגביע".

בתוך כך, הקבוצה של הוכנבוים תחסר את דור מליחי וגבע ברקאי שסוחבים חמישה כרטיסים צהובים. בעפולה החליטו על כניסה חופשית לתושבי מעלות וקו העימות.

הוסף תגובה
תגובות
  1. היידה עפולה היום מלחמת עולם במגרש!!!! (אייל אוהדים עפולה 29-01-2015, 09:48)
  2. שחקן בקבוצה ? יאללה מספיק עם השושו (שמעון לוי 30-01-2015, 00:21)