אילן טל: "עפולה? אפשר לעשות את זה. אין לנו כוונה להסתגר"

הקשר הבלתי נגמר של מ.ס מעלות (36.5) מליגה א' צפון סופר את השניות לקראת המפגש המסקרן מול עפולה מהלאומית בשמינית גמר הגביע, ומאמין שאפשר לחולל סנסציה: "בעונה שעברה היינו ברבע הגמר ועברנו בדרך שתי קבוצות מהלאומית. מה שיפה בגביע זה שכל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה"

  • על ידי: אורי דוד
  • 28-01-2015
  • 16:19

המצוד אחר סינדרלה נמשך: מחר (ה') ינעל סיבוב שמינית גמר הגביע, ואנחנו ממשיכים לחפש את הקבוצה הקטנה-שתהפוך להיות הסינדרלה התורנית. מי שחולמת להיכנס למשבצת של הסינדרלה זו מ.ס מעלות מליגת א' צפון שתתארח מחר (19:40) בעפולה, מול הקבוצה המקומית שמדורגת במקום החמישי בליגה הלאומית. 

 

למי שכבר הספיק לשכוח, מ.ס מעלות הצנועה כבר רגילה למעמדים האלה בגביע. בשנה שעברה היא עשתה דרך נפלאה במפעל הגביע ונעצרה רק בשלב רבע הגמר מול מכבי פ"ת (8:0). אבל עוד קודם לכן היא היממה שתי נציגות מהלאומית. את הכח ר"ג בסיבוב ח' עם ניצחון 3:0 ואת הפועל פ"ת בשמינית הגמר עם ניצחון 1:2.

למרות פערי הרמות הבולטים, במעלות לא מתכוונים להוות קישוט במשחק הזה, ומאמינים ביכולתם לחולל הפתעה נעימה. ואם כבר בהפתעות עסקינן, אז אם יש שחקן שיש לו אולי הכי פוטנציאל להביך את עפולה ולחולל הפתעה, הוא כנראה אילן טל הוותיק. הקשר הבלתי נגמר, בן 36.5, הוא ווינר אמיתי שעבר הרבה מאוד בכדורגל. העונה הוא כבש בינתיים 10 שערים בליגה ועוד אחד בגביע, והוא מקווה לחולל עוד כמה רגעים של קסם במפעל הגביע.

 

אילן טל, מה שיפה בגביע שכל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה (צילום: יניב ליכט)

 

"למדנו את היריב היטב. אנחנו התכוננו למשחק הזה בצורה הכי טובה שיכולה להיות", אומר אילן טל הוותיק, "קשה להתעלם מהעובדה שאנחנו קבוצה בתחתית ליגה א' ועפולה קבוצה בצמרת ליגה לאומית. בשביל לעבור אותם אנחנו צריכים לתת מעצמנו 110 אחוז על המגרש. מה שיפה בגביע שכל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה. כראייה לכך, רק אתמול אשקלון מליגה א' לא הייתה רחוקה מלהביך את מכבי ת"א הגדולה. אני מקווה שנעשה סנסציה".

 

לגבי צורת המשחק שבאמצעותה ינסו לעצור את עפולה, אמר  הקשר הוותיק: "הלחץ הוא יותר על עפולה. אנחנו באים לשחק כדורגל משוחרר. אין לנו כוונה לבוא ולהסתגר. אנחנו מקווים להיות שוב הסינדרלה התורנית. בעונה שעברה כבר הוכחנו שאנחנו מסוגלים לעשות הפתעות נעימות, ועברנו את הכח ר"ג והפועל פ"ת בדרך לרבע גמר".  

הוסף תגובה
תגובות
  1. מר אילן אתם אולי תתנו 110% מבטיח לך ששחקני עפולה יתנו את 300% (אוהד עפולה עצבני 28-01-2015, 18:23)
    יאלה מכירים אותכם אתם תעשו בונקר כמו אשקלון נגד מכבי, וכמו שעשיתם לנו בעונת העליה לפני שנתיים שאז עפולה שיחקה נגדכם בהרכב שלישי ובפוקס ובקושי ניצחתם את הילדים שלנו... ובתאחלס מחר ניטחן אותכם טוב טוב ימנייק !
  2. נחמני ידביק לכם 3 חתיחות (עפולה 28-01-2015, 18:41)
  3. מעלות בעעעעעעעעעע (אוהד עפולאי 28-01-2015, 18:41)
  4. אילן טל היקר ,לא תסתגרו תקבלו 5 חחחח (חרא 28-01-2015, 20:28)
  5. אחריות (שחקן ממעלות אנונימי 29-01-2015, 08:52)
    מה שמעניין זה שכותרות אתה יודע לקחת רק בשבילך אבל כשלונות אתה מפיל על כולם תתבייש לך תתחיל להיות שחקן קבוצתי ולא אגואיסט דיי נמאסת!!!!!!