מעלה מעלה: מעלות בשלב הבא לאחר 1-4 על יניב חולון

הסינדרלה של השנים האחרונות בגביע המדינה, מעלות תרשיחא, לא עצרה מול יניב חולון ועלתנ על חשבונה לשלב הבא. כובש הצמד של מעלות, דודו אפללו: "מפנטז על בית"ר או מכבי ת"א בשלב הבא"

  • על ידי: מני בן ארי
  • 14-01-2015
  • 14:43

יום שטוף שמש, פקד את חולון אמש בצהרי היום אחרי הסערה של סוף השבוע. כ- 150 צופים הגיעו למגרש בחולון, למשחק בו תוכרז אחת מהסינדרלות- יניב חולון מוליכת ליגה ג' או מעלות תרשיחא מתחתית ליגה א'.

 
לפני שריקת הפתיחה, בצד החולוני נערכה שיחת מוטיבציה קטנה כאשר המאמן שלומי שלמה, ריכז את חניכיו ואמר: "כולם אומרים זה בזכות הבעלים, זה בגלל הבעלים, בואו עכשיו נחזיר להם ונשחק בשבילם". לצערו, פערי הליגות בהחלט שיחקו תפקיד.  
 
ציפו לעבור, יניב חולון. (מני בן ארי)
 
סינדרלת הגביע, בשלב הבא. (מני בן ארי)
 
מתחילת המשחק, מעלות הייתה קרובה לעלות ליתרון. הזדמנות ודאית למעלות להבקיע את הראשון, כאשר פחימה שולח כדור רוחב כמו בספר. אפללו מתמקם ומשני מטרים שולח את הכדור ישירות לידיו של השוער. 

בדקה ה-20, רונן פלאח מנצל את הבילבול בהגנת חולון, ומשחרר בעיטה חדה ושטוחה אל הקורה ופנימה. פלאח מעלה את מעלות ליתרון ראשון במשחק. 
 
מעלות חוגגת את הראשון במשחק. (מני בן ארי)

בדקה ה-30, מבין ההזדמנויות המעטות שהיו לחולון במשחק. בני שרקט מקבל כדור גובה נהדר, עוצר אותו עם החזה, מקפיץ, מוצא את בן חיים, אך האחרון מלטף עם ראשו את הכדור מחוץ למסגרת השער. 

בדקה ה- 40, בר כהן מנצל את המהירות שלו באגף באין מפריע. שולח כדור רוחב מהיר, לעברו של דודו אפללו שאומר תודה ומעלה את מעלות ליתרון מכופל במשחק. 
 
החגיגות המשיכו, מעלות בשלב הבא. (צילום: מני בן ארי)

המחצית השניה, נפתחת ללא שינוי ומעלות תוקפת גלים גלים אך חולון קבוצה עיקשת ונלחמת. בדקה ה-67, חולון ויתרה על המשחק. אפללו הגיע לבדו על תיבת ה-5 ומול ה-אין הגנה של חולון, יש לו מספיק זמן לכוון, ולכבוש 3-0 גדול למעלות שבדרך הנכונה לשלב הבא בגביע המדינה.
 
חן מלכה ומוסא בן חיים במאבק על הכדור. (צילום: מני בן ארי)
 
20 דקות לסיום, בעיטה חופשית לזכות מעלות. אסף פחימה, משחרר טיל שנעצר רק ברשת. 4-0 ענק למעלות.
 
5 דקות לאחר מכן, חולון כובשת "שער כבוד". חן מלכה בועט נפלא מעל החומה, לאחר נגיעת יד מחוץ לרחבה והכדור צולל לרשת.
 
חן מלכה כובש, אך זה כבר היה מאוחר מדי עבור חולון. (צילום: מני בן ארי)
 
עם שריקת הסיום, שחקנה של יניב חולון,רמי לוז, היה נראה שבור אך חבריו לקבוצה חיבקו אותו ותמכו בו. מאמן הקבוצה, שלומי שלמה, ניגש לכל אחד משחקניו לחץ את ידם ועודד אותם כיאה למאמן אמיתי. 

מאמן יניב חולון, שלומי שלמה, הגיב: "עשינו דרך יפה עד עכשיו, לא היה לנו הפסד אחד בכל המסגרות. רצינו מאוד לנצח בגביע ולהמשיך לחלום, אבל לצערי זה לא הלך. אני מאחל המון הצלחה למעלות, וזהו עבורנו חלום הגביע נגמר וכולנו עם הראש בליגה".
 
חולון נתנו הכל, מעלות היו יותר חדים ליד השער. (צילום: מני בן ארי)
 
כובש הצמד של מעלות, דודו אפללו, מאושר בסיום: "זו תחושה נפלאה לנצח בגביע. "אני כבר מפנטז על בית"ר או מכבי ת"א, אבל את האמת, הליגה זה הלחם שלנו. אנחנו ממוקמים בתחתית במצב לא הכי טוב, אני מקווה שהניצחון היום יתן לנו מומנטום להמשך ושבעזרת השם ביום שישי ננצח".

הוסף תגובה
תגובות