הסיוט של קבוצות ליגה א'

מועדון הכדורגל יניב חולון הצנוע, הדיח כבר שתי קבוצות מליגה א' בסיבובים הקודמים בגביע המדינה ויפגוש היום את מעלות, בדרך לעוד סנסציה?

  • על ידי: מורן קלפר
  • 13-01-2015
  • 10:47
מועדון הכדורגל של חולון נושם סך הכל חמישה חודשים. יום אחד, שני אנשי עסקים, עופר דליאן ואיציק ששון החליטו להעיר את נושא הכדורגל בעיר, לקחו פרוייקט לידיים, מינו את שלומי שלמה למאמן הקבוצה והקבוצה נראית כעולה הבטוחה לליגה ב' בשנה הקרובה כשהיא מובילה בפער של 9 נקודות כבר בשלב כל כך מקודם בליגה.
 
הקבוצה הוכיחה את עצמה לא רק ברמה של ליגה ג', אלא גם בגביע לאחר שעברה את שעריים ואסי גלבוע, שתיהן מליגה א' ובשני המשחקים בבעיטות הכרעה.
רמי לוז, אחד מעמודי התווך של הקבוצה, מדבר על משחק הגביע הקרוב, בו תפגוש הקבוצה את מכבי סקציה מעלות, האם קוטלת הקבוצות מליגה א', תמשיך לקטול?
 
רמי לוז במדי חולון. 
מה מיוחד בחולון?
"בחולון לא צריך לדאוג, רק לבוא לשחק כדורגל, מתאמנים באיצטדיון של חולון, לא מרגישים שאנחנו בליגה ג', גם מבחינת חומר שחקנים וגם התנאים מסביב, אני תושב העיר והרבה זמן לא הייתה תופעה כזו, אמנם זו ליגה ג', אבל אנשים פשוט עוצרים אותנו ומתעניינים בקבוצה, מתעניינים בשחקנים, פשוט כיף ואין כמו הגביע לחשוף דברים, כי בליגה ג' אין יותר מידי חשיפה".
 
איך מתכוננים לגביע?
"אנחנו מתכוננים כמו לכל משחק, באסיפה של תחילת השבוע אנחנו עוברים תידרוך טקטי, יודעים הכל, על כל יריבה, אפילו בליגה ג', מה הנקודות תורפה של הקבוצה היריבה ומה החזקות. בגביע זה אובר מוטיביציה מבחינת השחקנים, זה מגיע מהשחקנים, לא צריך את הצוות המקצועי בשביל שנהיה באטרף על זה, זה משחק מאוד חשוב למועדון ולאנשי העיר, אנחנו באים לעשות כיף לכל האנשים שמסביב לקבוצה, העיר כבויה מבחינת כדורגל והקבוצה העירה אותה, אנשים עוצרים אותנו וזה פשוט טירוף, אם המשחק היה בשעה מאוחרת יותר, האיצטדיון היה מפוצץ. לגבי מעלות, אנחנו יודעים עליהם הכל, כל שחקן איפה משחק, איזה עמדה ומה הוא עושה, יודעים כל עמדה מי השחקן ומה החסרונות שלו, באים מאוד מוכנים, אבל זה משחק גביע, גם על אסי גלבוע ידענו הכל, אז אי אפשר לדעת מה יהיה".
 
האם חולון תהיה הפתעת הסיבוב? לוז בועט במדי חולון.
 
מסוגלים לנצח אותם?
"הרמה של ליגה ג' היא לא אותה רמה של ליגה א', אבל כבר הוכחנו את עצמנו בשני משחקי גביע מול ליגה א', קיבלנו את שעריים שהיא קבוצת צמרת בליגה א', עמדנו שם שווים מול שווים, 120 דקות ומבחינת כושר גופני פשוט התעלנו על עצמנו. יש לנו שחקנים כמו מוסא בן חיים, חן מלכה, דניאל שהרי, יניב עמיאל שאת הניסיון שלהם לא קונים בכסף. הם לגיטמיים גם לליגה א' ועשו כמה דברים בכדורגל. הניסיון פה הוא מאוד משמעותי, משחק שעבר באסי גלבוע נקלענו לפיגור בדקה העשירית, אני חושב שאם לא הניסיון והחוכמה של הותיקים, היינו מתפרקים ומקבלים 5 חתיכות. ידענו להתאושש ולהתעלות, לא זכור לי כזה משחק בחיים, מ2:0 השווינו ל2:2, הם עלו ל3:2ו בדקה ה90 3:3, בהארכה אנשים פשוט התעלו על עצמם מבחינת כושר גופני".
 
מה מרגש כל כך בגביע?
"האושר בגביע זה לא דומה לאושר של עליית ליגה, זה משהו אחר לגמרי. זה חלום. הייתי בהגרלה ופגשתי את בני טבק, שהיה מנהל מחלקת הנוער שלי במכבי תל אביב, גם בליגת העל סקרנים לדעת מי זאת חולון מליגה ג' וזה החלום הגדול".
 
באים לנצח?
"זה משחק גביע, אין מה לשחק על תיקו, אנחנו באים בביטחון ובאים לנצח, עשינו היסטוריה, אף קבוצה בליגה ג' לא הגיעה לשלב הזה, אם נעשה עוד צעד אחד זה יהיה חלום לכל תושב העיר".
 
לוז, מאמין ביכולת של חולון לנצח
 
 

הוסף תגובה
תגובות
  1. מלא כספות מלא יסים (רמי אתה אח 13-01-2015, 10:59)
    מלא פירגונים אוהבים אותך ושתצליח תמיד צברי פיקה וכחני והדובי המפרגן הראשי
  2. רמי לוז (אסף 13-01-2015, 14:42)
    שחקן גדול