בת ים השאירה תקווה לליגה: 3-4 הפועל בת ים- שיכון וותיקים

הגשם הסוחף, לא עצר את מבול השערים אשר נכבשו באיצטדיון בבת ים. לא פחות משבעה שערים נכבשו, בניצחון גדול של בת ים על שיכון ותיקים

  • על ידי: גיא שחר
  • 11-01-2015
  • 10:44
משחק כדורגל מדהים, התקיים "בבריכה האולימפית" באצטדיון בת-ים שם התארחה מוליכת הליגה, שיכון ותיקים ר״ג, למשחק צמרת מול הקבוצה היומרנית של אבירי בת ים.
 
המשחק נפתח בהתאקלמות קשה של שתי הקבוצות לתנאי המגרש הלא קלים. יאמר לזכות כל השחקנים על המגרש, שלאחר קשיי ההתאקלמות הם הגורמים הישירים למשחק המדהים שקיבלנו.
 
הראשונה לעלות על לוח התוצאות, הייתה הקבוצה המארחת שבדקה ה- 4 ניצלה יציאה רעה לנבדל של הגנת השיכון, שבסיומה מצא עצמו ניר בן עמוס מול אבירן דלל ובהקשתה יפה קבע 0-1.
 
בהמשך, השתלטה השיכון על המגרש בזכות קישור מעובה בהנהגתו של איציק לוי המצוין, וסאשה גיידקוב האנרגטי מה שלבסוף הוביל לשוויון מוצדק. בדקה ה- 36, הרמה אלכסונית טובה של שון זרחיה הסתיימה בנגיעה רכה של דניאל אלכסנדרוב, שכבש את שערו השני העונה.
 
שתי הקבוצות על כר הדשא, נתנו תצוגה למרות מזג האוויר הקשה. (יח"צ)
 
בדקה ה- 42, כדור קרן של בת ים מצא את בלמה, רוברט פוגל פנוי באמצע הרחבה והאחרון נגח לפינת שערו של דלל ו 1-2 לבת ים.
כעבור שתי דקות, כדור ארוך של איציק לוי הגיע לסשה גיידקוב שהשתלט מצוין על הכדור התקדם והגביה כדור נפלא למרכז הרחבה, לשם הגיע שוב דניאל אלכסנדרוב, שנגח נפלא וקבע שוויון  2-2 במחצית כדורגל נהדרת.
 
כמה דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה, בדקה ה- 58 בת ים עלתה ליתרון נוסף. התקפה מצוינת של בן עמוס מצד שמאל, הגביה כדור טוב לרחבה, הכדור הראשון ננגח לעבר שער השיכון והורחק מקו השער על ידי המגן שון זרחיה, על הכדור החוזר השתלט ראשון שי גבריאל, הצעיר המוכשר של בת ים וקבע 2-3.
 
מיד אחרי השער, השתלט יוסי ימיני  על המשחק, אשר חזר לקבוצה לאחר שנתיים בקרית אונו. בדקה ה -70 התקדם איציק לוי עם הכדור, ולפתע מ- 30 מטרים הניף את רגל שמאל ושלח את הכדור אל חיבור שערו של נתנאל נונו שקבע 3-3 מדהים.
 
כשנדמה היה שהמהפך בפתח לאחר מספר הזדמנויות קורצות לשתי הצדדים, פליקס חלפון מבת ים הגיע בדקה ה 81, עם כל הלב נגח את שער הניצחון  של בת ים. 
 
הניצחון של בת ים, פתח את המאבק בצמרת ליגה ג' מחוז ת״א בפני קבוצות רבות. אין ספק שצפוי לנו מאבק מעניין עד סוף העונה.  

הוסף תגובה
תגובות
  1. עגלות (אלמוני 28-02-2015, 14:23)
    בת ים לא יעלו בחיים ליגה פליקס הורס קבוצות