טירוף באולגה: "מרגישים בחלום, רוצים את מכבי ת"א בשלב הבא"

פשוט מדהים: גבעת אולגה הצנועה מליגה א' צפון הדהימה 8:9 בפנדלים את הפועל ר"ג והעפילה לסיבוב ח' של הגביע. "נלחמנו כמו נמרים. אלוהים היה איתנו", אמר החלוץ המוכשר אסי גומה, שמפנטז לקבל בהגרלה את ערן זהבי ומכבי ת"א

  • על ידי: אורי דוד ומורן קלפר
  • 24-12-2014
  • 12:56

מי היה מאמין? גבעת אולגה הצנועה מליגה א' צפון לא עשתה חשבון להפועל ר"ג מהליגה הלאומית והדיחה אותה אמש (ג') בסיבוב ז' של גביע המדינה עם ניצחון 9:8 מטורף בפנדלים. 

 

המנצחים הגדולים מגבעת אולגה. הם מתקרבים לנשיא...(צילום: יח"צ מ.ס.גבעת אולגה)

 

למרות פערי הרמות והליגות בין הקבוצות, הקבוצה הסימפטית של צחי אילוז הגיעה ללא רגשי נחיתות למשחק המסקרן בוינטר ויצאה עם הכרטיס הנכסף לשלב הבא. אחרי 1:1 בתום 120 דקות, שחקני אולגה עמדו בלחץ והצליחו להדהים את האורדונים  בדו קרב פנדלים.

 

החלוץ המוכשר של גבעת אולגה, אסי גומה, שכבש עד כה 7 שערים בליגה א' צפון, אמר אחרי הניצחון המטורף של קבוצתו: "יש תחושה אדירה. אנחנו מרגישים כמו בחלום. קשה לתאר במילים את החוויה המיוחדת. שיחקנו נגד קבוצה מצוינת. לא האמנו שננצח אותם פה. רצנו בלי הפסקה, ונלחמנו כמו נמרים. אומנם לא הגענו להרבה מצבים, אבל  במשחק הזה הכל הלך לנו. הרגשנו שאלוהים היה איתנו".

 

אסי גומא במרכז, שמח על הניצחון הגדול בגביע. (צילום: אורי דוד)

 

חוגגים את השער. (צילום: יח"צ מ.ס.גבעת אולגה)

 

בתשובה לשאלה איזו קבוצה הוא מעדיף לקבל בהגרלה של סיבוב ח', ענה החלוץ המוכשר מבלי לחשוב פעמיים: "באופן אישי, אני מאוד רוצה לקבל בשלב הבא את ערן זהבי ומכבי תל אביב, כמובן שהמשחק יהיה באולגה".  

 

מאחורי המסע המופלא של אולגה עומד אדם אחד: צחי אילוז. המאמן הצעיר והאנרגטי, שמוכר לרבים מהכדורגל חופים, הגיע לקבוצה בשלהי העונה שעברה. את העונה הנוכחית הוא פתח כאשר ערפל כבד עוטף את המשך פעילותה של הקבוצה. וזאת בעקבות סירובו של ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן, לתמוך כלכלית במועדון. מה שהותיר את כל האחריות על כתפיו של יקיר השכונה, היו"ר מאור פחימה, שהחליט להמשיך במתכונת מצומצמת מאוד, הכוללת שיחרורים של מספר שחקני מפתח. המאמן אילוז, מצידו, לא נבהל מהמצב ובעקשנות יוצאת דופן ובעזרת כלים דלים מאוד, בנה קבוצה צעירה, שאפתנית ובעיקר עיקשת מאוד. אבל לא פחות חשוב מזה, כך אומרים באולגה, עם "חדר הלבשה" שכל מאמן היה חולם עליו, ממש יחידה מובחרת. 

 

חוגגים את העליה לשלב הבא...(צילום: יח"צ מ.ס.גבעת אולגה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאור פחימה וצחי אילוז (אלמוג ספיר 24-12-2014, 22:04)
    שאפו ענק כל הכבוד ניהול מועדון יוצא מן הכלל מאור ואין מילים על מה שצחי עושה שם כפיים תמשיכו להצליח מגיע לכם.
  2. תודה לכם נמרים שלנו אתם גאווה של השכונה (אולגאי 25-12-2014, 12:01)
    תודה גם לאלמוג ספיר על הפירגון