קדימה למשחק העונה!

בצל משחקי גביע המדינה שיחקו הפועל נהריה ומכבי נחף את המשחק ונהריה רושמת ניצחון ענק בתוצאה 4-1 שלושה ימים לפני המשחק מול ביתר כפר כנא הודות לשערים אורן בן חמו , גדעון שרביט מומי פזאקר ושלומי לזמי .

  • על ידי: אבי פפיס
  • 24-12-2014
  • 12:19

ההתקפה הראשונה במשחק, הייתה שייכת לנחף. גביראל מלול בדקה ה- 10 אלכסונית מהשער והבעיטה הולכת החוצה. כעבור דקותיים, בעיטה חופשית של גדעון שרביט מנהריה נהדפת לקרן על ידי שוער נחף.

 

בדקה ה- 23, נהריה כובשת כדור קרן שמורם על ידי גדעון שרביט שננגח על ידי אורן בן חמו שקובע 1-0 לנהריה. עד לסיום המחצית הראשונה, לא נרשמו אירועים משמעותיים ליד השערים ונהריה יורדת למחצית ביתרון של 1-0.

 

בדקה ה-50, תמיר ברששת ותאמר חלייאל, בצירוף פעולה נפלא. תאמר חלייאל מעביר את הכדור לגדעון שרביט, שבועט כדור שהולך היישר לרשת וקובע 2-0 לנהריה.

 

בשישי משחק עונה נגד כפר קנא שחקני נהריה. (מיכה פישנזון)

 

בדקה ה- 57, פנדל לזכות נהריה לאחר שעבד אל גני מוחמד תופס בחולצה את אורן בן חמו. מומי פזאקר, קפטן הקבוצה, ניגש אל הבעיטה וקובע 3-0 לנהריה.

 

מאז הפנדל, הרבה טראש טוק ועבירות בעיקר מצד נחף מה שהוביל את יושב ראש נהריה עמוס גבריאל להגיד לשחקנים שלו – בשישי יש לנו את כפר קנא אני מבקש לא להיגרר לפרובוקציות מיותרות; אנא הישמרו ואל תקבלו כרטיס אדום.

 

מומי פזקאר, חגג בסיום. (מיכה פישנזון)

 

בדקה ה- 71, פנדל לזכות נחף אותו מבקיע גבריאל מלול ומצמק את התוצאה ל3-1. בדקה ה- 90, שלומי לזמי השחקן שהגיע לקבוצה ממכבי עכו לפני שבועיים, תוקע מסמר אחרון בשער של נחף ונועל את תוצאת המשחק. 4-1 נאה לנהריה, שבשישי כאמור מחכה לנהריה למוליכה ביתר כפר קנא. אם נהריה תשכיל לנצח במשחק, היא תעשה מהפך בטבחה ותעפיל למקום הראשון בטבלה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. מי המאמן? (אליקו 25-12-2014, 11:11)
    יש לנהריה מאמן תותח בטוח שנה הבאה הוא בליגה לאומית או בליגת העל. כל חילוף במקום כל תרגיל בצבע .