דרושה: סינדרלה

אורן זילכה בטור דעה על משחקי הגביע הקרבים ובאים אלינו. אורן חושב ש"גביע זה חגיגת האנדר-דוג" וזה הדבר שכולנו מחכים לו, מי תהיה הסינדרלה השנה? צור שלום? מעלות? שווה לחכות...

  • על ידי: אורן זילכה
  • 04-12-2014
  • 14:18

בואו נדבר קצת  על גביע המדינה, ללא ספק זהו יום מאושר לליגות הנמוכות, זהו תענוג שכל חובב כדורגל בכל מדינה בעולם מחכה לו, יום של הפתעות. איזה כיף לחובבי הכדורגל הכחול –לבן תוצרת ישראל, לראות קבוצות קטנות שמפתיעות קבוצות גדולות בניצחון, קבוצה שמגיעה כאנדרדוג ומפתיעה, מקבלת כותרות בעיתון, באתרי האינטרנט או אפילו בתוכניות טלוויזיה. רואים את הפרצופים והשמות שלהם במקומות שמדווחים על הקבוצות והשחקנים הכי טובים. הגביע בעיניי הוא כדורגל כחול לבן, תוצרת ישראל, במיטבו.

 

אוהדי קטמון, יהיו חסרים בנוף הגביע (צילום: גיא יצחקי באדיבות אתר הפועל קטמון)

 

בעיניי, יהיה מעניין לראות איך מכבי צור שלום תסתדר במשחק המסקרן נגד בני יהודה תל אביב, מוליכת הליגה הלאומית. חבל שהמשחק לא ייערך באיצטדיון השכונה המפורסם של בני יהודה, אבל כן ייערך בשכונה של צור שלום.

סקציה מעלות כבר הוכיחה לא פעם שהם קבוצת גביע טיפוסית, אפשר לומר שהם קיבלו הגרלה יחסית קלה. האם המסע שלהם יהיה ארוך כמו בעונה שעברה? או שהפעם, בניגוד לאשתקד, הקבוצה תיאלץ להיפרד מהגביע לקבוצת צמרת מליגה ב'?

בין כל השמחה והחגיגות, אי אפשר לא לציין שחסרות לנו מספר קבוצות צמרת כמו קריית אתא, נשר וקטמון מליגה א' צפון, עם הקהל המיוחד שלהם ועם תצוגות הכדורגל שנראות לעיתים קרובות במשחקים שלהן.

 

זילכה, מחכה כבר למשחקי הגביע.

 

יש לנו עניין בכדורגל, לזה אנחנו מחכים. כל אוהבי הכדורגל מחכים לסיבוב הגביע, בעיקר מצפים לראות מי תהיה הסינדרלה שתפתיע ותעשה את הדרך הארוכה עד לשלבים המתקדמים, כי מי לא אוהב לראות סינדרלה?

בהצלחה לכל הקבוצות והכי חשוב, תשמרו לנו על הכדורגל. אנחנו משחקים ומכבדים, בועטים את הגזענות והאלימות החוצה מהמגרשים.

הוסף תגובה
תגובות
  1. שעריים יהיו ההפתאה השנה אם הקהל המשוב״ח שלנו (משה 04-12-2014, 14:34)
  2. זילקה נהיה סלב היתה עליו עוד כתבה השבוע (נשר על המפה 04-12-2014, 15:37)
    כל הכבוד
  3. מלך השערים (ליאם זילכה 01-11-2016, 17:35)
    היה שחקן גדול