לוז: כאן אין מקום לטעויות

שחקנה של מ.כ יניב חולון, רמי לוז, מוכן לקראת משחק העונה ויודע שאלו רגעי המאני טיים. על קרית אונו האקסית: ""קרית אונו תמיד תישאר בלב, החלטנו להיפרד השנה"

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 04-12-2014
  • 08:04

רמי לוז הינו בן 29, והוא שימש כקפטן קרית אונו ב-3 השנים האחרונות. לא מעט בזכותו, קרית אונו הגיעה לפלייאוף העליון אשתקד אחרי עונה חלומית. העונה הגיע הפרידה ורמי לוז וקרית אונו כבר לא ביחד. "קרית אונו תמיד תישאר בלב, החלטנו להיפרד השנה וחלק מהשיקולים שלי הן מטעמי עבודה לימודים ומשפחה", מסביר את הסיבה לפרידתו.

 

רמי נתן 3 שנים למועדון, והוא מרגיש שבאמת הוא כבר מיצה את עצמו: "אחרי הכל, הרגשתי שאני את שלי נתתי למועדון הזה ועדיף "לפרוש" בשיא שתמיד יזכרו אותי לטובה. הרבה חברים נשארו לי משם, שאנחנו בקשר עד היום. מהיום שקיבלתי את ההחלטה, להגיע לפרויקט החדש הזה בחולון אני רק מופתע".

 

רמי לוז, מוכן לקראת משחק העונה.

 

רמי הגיע העונה לבית חדש, בדמותה של קבוצת הכדורגל החדשה, מ.כ יניב חולון שעד עתה מוליכה את הטבלה בליגה ג'. "מצאתי בית חם מאוד, עם צוות מאמנים נדיר. שלומי שלמה ושי סמורי באמת מכינים אותנו בצורה מדהימה. ההנהלה הם חבר'ה רציניים מאוד שעושים הכל שלא יחסר לנו כלום. יש לנו חדר הלבשה מדהים עם שחקנים כמו: מוסא בן חיים, יניב עמיאל, חן מלכה, גיא סבח, וכולם באמת אחד אחד, שחקנים בעלי אישיות מדהימה".

 

על התחלת העונה והמשך העונה, אמר: "התחלנו את העונה בצורה טובה, אבל אנחנו עוד רק בתחילת הדרך. זו לא ליגה ג' שכולם מכירים, זו ליגה ג' שמשחקים בה שחקנים ששיחקו ברמות הכי גבוהות, וישנם צעירים שעוד נשמע עליהם אני בטוח. השבוע מצפה לנו משחק עונה אמיתי נגד  אחת המתמודדות על הכרטיס לליגה ב (שמשון ת"א). אנחנו כבר נחתנו מהישגי הגביע והראש כבר בשישי.  נקווה שנצלח את המשחק הזה, כי כאן אין מקום לטעויות ואני רוצה לנצח כל משחק, בכל זמן, ובכל מקום ולא משנה לי נגד מי, כמובן עם הרבה כבוד ויריבות ספורטיבית".

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. חולוניה (רמי 04-12-2014, 11:08)
    רמי גאים בך תמשיך ככה!! אוהבים אותך
  2. סמל (קרית אונו 04-12-2014, 16:35)
    רמי לוז אוהבים אותך את דוגמה לכולם!!
  3. יפו (אוהד 04-12-2014, 21:40)
    רמי התגעגנו לתקופות היפות של יפו! לא שוכחים אותך גם אדם וגם שחקן נשמה.. אוהבים אותך היידה יפו
  4. שחקן גדול ובן אדם גדול (א.ס לזרוס 05-12-2014, 15:46)
  5. רמי לוז הוא הברומטר האמיתי של הקבוצה (חולוניה 27-12-2014, 14:15)
    כשרמי לוז הוא ברזל בהגנה , הקבוצה משחקת רק בשטח היריב