אילת חוזרת למפה: 0-2 בני אילת על הפועל אזור

המשחקים בין הפועל אזור לבני אילת, תמיד היו "מרתקים", אך השנה הפועל אזור היא לא מה שאנו מכירים. אילת ניצלה זאת, כבשה צמד שערים ועלתה לשלב הבא על חשבונה של אזור

  • על ידי: אביחי חיים
  • 29-11-2014
  • 20:53

כאשר אילת זכתה רק השבוע בגביע ליגה ב', היא ידעה שמי שתמודד מולה היא הפועל אזור. בניגוד לשנים עברו, הפועל אזור היא קבוצה ללא אופי ובעיקר ללא שמחת חיים. אילת ניצלה זאת ולאחר 90 דקות נטולות שערים, אילת כבשה צמד שערים בהארכה וקבעה את תוצאת המשחק.

 

עידן סרור מול מתן יחזקאל מאזור בשחור (פרנסיסקו דיסטסיו)

 

 

רון למל עולה לכדור. אלירן מגול בורח כדי לא להפריע...(פרנסיסקו דיסטסיו)

 

גל אסולין, היה זה הראשון להעלות את אילת על לוח התוצאות בתוך החצי השני של ההארכה. לאחר מספר דקות, עידן סרור, סיים את המלאכה וכבש את השני של אילת. בתום שריקת הסיום, החגיגות באילת על כר הדשא ובתוך חדר ההלבשה היו משמחות ביותר. כולנו זוכרים את מסע ההישרדות של אילת אשתקד בליגה א', אך נראה שאם היא תמשיך לשחק כך גם בליגה, אילת תעלה עוד השנה לליגה א' ותחזיר את הגאווה לדרום המדינה. 

 

מותחים שרירים. (פרנסיסקו דיסטסיו)

 

מאמנה של הפועל אזור, שי מאור, סיכם בקצרה: "היינו לא מספיק טובים. הקבוצה שרצתה יותר ניצחה בסוף. אנחנו חווים תקופה רעה מאוד,אין נוסחאות או קסמים בכדורגל אלא רק עבודה קשה". שי מאור רומז אולי על עתידו: "אחרי ארבע שנים נפלאות, אולי הפועל אזור צריכה גם מישהו אחר". 

 

 

חגיגה של שחקני אילת...(פרנסיסקו דיסטסיו)

 

(פרנסיסקו דיסטסיו)

 

 

(פרנסיסקו דיסטסיו)

 

חדר הלבשה שמח באילת...(פרנסיסקו דיסטסיו)

 

שוערה של אילת, חן ברקוביץ, היה אחד מהמצטיינים במשחק: "עשינו דבר יפה, כי תמיד כיף לנצח ללא קשר ליריבה. אנחנו תמיד באים לנצח, וידענו לפני המשחק שאנחנו מסוגלים לעשות זאת. רונן המאמן, הכין אותנו מעולה יחד עם שחר העוזר, וכפיר מאמן השוערים למשחק. יש פה קבוצה של ווינרים, אין לי מילים לתאר את העבודה שהחבר'ה נתנו בשבוע האחרון. אנחנו מגלים אופי ונחישות, ואני בהחלט חושב שזה מגיע לנו, לאוהדים ובכלל לעיר אילת אחרי מה שעברו פה שנה שעברה. כרגע, מה שחשוב זה ההמשכיות. הגביע זאת חוויה, אבל אנחנו מרוכזים בליגה וממשיכים בדרך שלנו- עבודה קשה ובעיקר צניעות".

 

כובש השער השני במשחק, עידן סרור, היה מאושר מהעפלת קבוצתו: "הניצחון הזה הוא בשביל העיר אילת. מגיע למקום הזה, לחזור לאהבה של הכדורגל. יש לנו צוות מושלם, והנהלה מושלמת אז זה שילוב מנצח. אנחנו צריכים רק להמשיך ככה ולהמשיך להישאר צנועים".

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. כנסו דחוך (חרטה אזוריהה 30-11-2014, 00:38)
    שי מאור לא התפטר?
  2. אזוריה בדם ? (הדוקטור 30-11-2014, 09:35)
    מה קורה ? מתדרדרים הא ? לאן נעלמת ?
  3. מתדרדרים??? (אזוריה בדם 30-11-2014, 12:37)
    יש גם תקופות כאלה נשמה אבל אתה בטח יפואי מתוסכל!
  4. השוער של אילת ומספר 16 (כלל חשבון 30-11-2014, 13:15)
    ב4דרגות מעל הליגה יש מצב בתוספת חיזוק של חלוץ לעלות לליגה א
  5. יפואי (גולף לבן 30-11-2014, 15:23)
    העיקר ששילמתם 50שח כרטיס כניסה איך זה אתם קבוצה פח קנאים
  6. אילת (גולף לבן 30-11-2014, 16:43)
    ברצוני לציין את הקל של אילת יש להם קהל ניפלא