מעלות רוצה שוב להיות סידנרלה

לא פחות מ-8 שערים נכבשו במשחק הגביע בין מעלות מול הפועל דליה. מעלות פתחה בהיסוס מעט, אך השתלטה על המשחק וכבשה שישיית שערים לרשתה של הפועל. דליה, יצאה עם כבוד של שני שערים

  • על ידי: אבי פפיס
  • 30-11-2014
  • 08:43

לאחר שבעונה שעברה הדהימה את כל המדינה, בעצם הגעתה עד לשלב שמינית גמר גביע המדינה, מקווים במעלות שוב לנסות את אותו הישג נהדר של הקבוצה מעונה אשתקד.

 

במסגרת סיבוב ו של גביע המדינה אירחה מעלות את הפועל דליה. (אותה דליה שבמאי האחרון התמודדה מול מעלות בשלב גמר הפלייאוף בה מעלות עלתה לליגה א בצורה דרמטית ואילו דליה ירדה לליגה ב) .

בשורות מעלות, פתח בעמדת השער השוער השני גיא סלמה שהציג יכולת מרשימה לאחר מחלה של השוער הראשון טארק נאטור.

בדקה ה- 13, הרמה של זנה אליאס לעבר זובידאת טאהא, שנשאר פנוי ומקרוב קובע 1-0 לזכות דליה.

בדקה ה- 28, בהתקפה הראשונה של מעלות במשחק מסירות בין בר כהן לאבי טפטה, שוער דליה הודף לא טוב את הכדור. דודו אפללו משתלט על הכדור החוזר, ומקרוב קובע שוויון 1-1. 

בדקה ה- 38 זוכה דליה לכדור חופשי כ-20 מטרים משערו של גיא סלמה. הבעיטה של חייר מאמין, לא עוברת את החומה והקבוצות ירדו בתיקו 1-1 בסיום המחצית הראשונה.

בדקה ה- 51 במחצית השנייה, מצב מסוכן לדליה. הרמה של הירש שגיא לעבר זובידאת טאהא, נגמרת בנגיחה החוצה של החלוץ של דליה.

 

שחקני מעלות, חולמים על מסע דומה גם השנה. (מיכה פישנזון)


בדקה ה- 63, דליה זוכה לבעיטת שני מכות בתוך הרחבה, לאחר שהבלם יעקב מומי, מחזיר כדור לשוער גיא סלמה שנוגע בידו. את הבעיטה לזכות דליה, לוקח ווהב ברכאת והכדור פוגע באחד משחקני מעלות ויוצא לקרן לזכות דליה.

בדקה ה- 80, דליה שוב עולה ליתרון במשחק. אבו חמיד וליד מתקדם לעבר השער של מעלות, ומשגר טיל מכ-25 מטרים שהולך הישר לחיבורים וקובע 2-1 דרמטי לדליה.

שנראה היה שהסינדרלה מהשנה החולפת תגיד שלום למפעל הגביע, בדקה ה-95 לאחר תוספת זמן של חמש דקות של השופט ברמן שגיא, הבלם יעקב מומי בועט בעיטת דרדרלה מתוך הרחבה שוער דליה מתקשה לעצור את הכדור שנכנס לרשת ושתי הקבוצות נכנסות להארכה של 30 דקות לאחר 2-2 בתום 90 דקות המשחק .

 

גרי בן חמו, ישחזר את ההישג מאשתקד? (מיכה פישנזון)

בדקה ה- 92 של ההארכה הראשונה, בר כהן מוכשל כ- 30 מטרם מן השער. אילן טל מנסה בבעיטה יומרנית שהולכת החוצה.

בדקה ה- 98, מעלות עושה מהפך במשחק. רונן פלאח פורץ באגף ימין, נותן כדור רוחב נהדר לעבר בר כהן שכובש וקובע 3-2 למעלות.

בדקה ה- 102, אילן טל בועט בעיטה אלכסונית לעבר השער של דליה, כאמל הווארי המחליף נמצא בתוך הרחבה דוחק את הרגל לעבר הכדור שקובע למעלות 4-2 בסיומה של ההארכה הראשונה במשחק.

2 דקות לאחר פתיחתה של ההארכה השנייה, בר כהן משאיר כדור לאילן טל שנמצא מחוץ לרחבה של דליה טל בועט, והכדור הולך הישר לפינה השמאלית ולרשת שקובע 5-2 למעלות.

 

בדקה ה- 115, בעיטה של עיסא אמיר מרחוק, מרעידה את משקוף השער של גיא סלמה. 

דקה לפני סיום המשחק, מעלות כובשת את שער ה- 6 במשחק. דודי אלישע מוציא כדור רוחב לעבר בר כהן, שנמצא ברחבה. כהן מטעה את השחקן ששומר עליו, ובשער שני שלו במשחק סוגר את תוצאת המשחק. 6-2 לזכות הסינדרלה של העונה שעברה והיא ממשיכה במסע לעבר גביע המדינה.

 

הוסף תגובה
תגובות