בית שאן בשלב הבא

חלוץ הרכש החדש של בית שאן, אבי מלכה, נכנס במחצית השנייה וקבע את תוצאת המשחק. 0-1 לבית שאן, שמעפילה לשלב הבא בגביע המדינה

  • על ידי: אביב עובדיה
  • 30-11-2014
  • 15:10

הפועל בית שאן אירחה בגבעת אולגה (שיזרוע בבית שאן), את אחווה עראבה מתחתית ליגה ב ומקווה לעבור שלב הפועל בית שאן לא ניצחה במגרש בגבעת אולגה משנת 93, ורוצה לשבור את השיא השלילי.

 

בית שאן הגיעה למשחק, ללא המאמן מוריס אוזן, ששבר את ידו באימון ובמקומו אבי דנן ניהל את המשחק. ביום רביעי הוחתם בקבוצה החלוץ אבי מלכה מעירוני נשר, ולפני תחילת המשחק הוחתם עומר בוארון וכך חיזקה בית שאן, באופן משמעותי את החלק ההתקפי שלא פוגע מתחילת העונה.

 

פתיחת המשחק. (אביב עובדיה)

 

המשחק התחיל ובדקה ה-4 דיאב באה נפגע בתיקול, והדאיג את 100 האוהדים שהגיעו מבית שאן. באה שיחק עד סוף המשחק שהוא מדדה על הרגל. בדקה ה-5 באה ראבח מאחווה עראבה נפצע, ופונה באלונקה מהמגרש. במקומו נכנס טארק שמאלה.

 

אוהדי בית שאן, שמחו בסיום המשחק. (ירון כהן)

 

בדקה ה- 20, טארק שמאלה הכניס עומק לעיסה נסר שנכנס לרחבה, בעט טיל ישר למשקוף של בית שאן ובנס לא נכנס. אחווה עראבה משחקת מצוין, ונלחמת על כל כדור. בדקה ה- 40, עדי אלישע מסר כדור לשניר שטרית שפרץ באגף ובעט חזק אך השוער הדף לקרן.

 

הכרטיס האדום לאחווה. (אביב עובדיה)

 

המחצית השנייה נפתחה בכרטיס אדום לאולגה. רביע קרקרה פגע בעדי אלישע, וראה את האדום הישיר מהשופט. בדקה ה- 55 שלומי מראד הרים כדור לרחבת השער, ישירות לראשו של תום דן שנגח ישר למשקוף והחוצה.

 

אבי מלכה, כבש עם כל הלב. (אביב עובדיה)

 

הקהל של בית שאן, קרא לאבי מלכה ואבי דנן הקפיץ אותו מהספסל בדקה ה-66. בדקה ה-71, עדי אלישע בעט חזק מ-20 מטר אך שוערה של עראבה הדף לקרן. לקרן, ניגש עדי אלישע שהרים לרחבה ישר לרגל של מלכה, שמקרוב בבעיטה הראשונה כבש ורץ לחגוג עם הפיו פיו לעבר האוהדים של בית שאן שמשחררים לחץ אחרי משחק לא קל.

 

אבי מלכה חוגג.  (אביב עובדיה)

 

בית שאן בשלב הבא. (אביב עובדיה)

 

עד הסיום, בית שאן ועראבה תקפו אך לא כבשו והשופט שרק לסיום. בית שאן עולה לשלב הבא בגביע המדינה, בהחלט רכש בינגו של מוריס אוזן, אבי מלכה עושה את העבודה ומעלה את בית שאן לשלב הבא במפעל.   

הוסף תגובה
תגובות