מליגה ג' לנבחרת ישראל לחובבנים - עופר יקשין

עופר יקשין מייצג בפעם השניה ברציפות את ישראל בכדורגל חובבני מטעם "מדינת הכדורגל", יקשין גם שוער של קבוצת הכדורגל מ.ס חיפה רובי שפירא. "מתרגש לייצג את המדינה" אמר עופר.

  • על ידי: אדיר נמרוד כץ
  • 24-11-2014
  • 17:30
נבחרת ישראל לכדורגל חובבני יוצאת בפעם השלישית לאליפות אירופה, mini EURO 2014, שהפעם נערכת במונטונגרו, החברה יטוסו בשעות הבוקר המוקדמות.
בשנים הקודמות זה היה ג'ימי טורק שאימן את הנבחרת ואחריו יצחק שום, היום מאמנים את הקבוצה ויקו חדד ואריה אלטר יו"ר איגוד השחקנים.
למי שלא מכיר, משלחת מישראל יוצאת ע"י ארגון "מדינת הכדורגל", אשר מטרתה לשים את תרבות הספורט לפני הכול, כאשר רק ההגינות משחקת במגרש ללא לאום ודת.
 
אחד משחקני הנבחרת שמייצגים את ישראל הוא עופר יקשין, שחקנה של מ.ס חיפה רובי שפירא מליגה ג' שומרון, בעל עבר עשיר בכדורגל, כמו לדוגמא מכבי חיפה מגיל 8 עד 18. בשנתו האחרונה בנוער יקשין קיבל הבטחה מאשר אלון (אז הבעלים של נתניה) לעלות לבוגרים, אך באותה עונה אלון מכר את הקבוצה לדניאל יאמר שהביא סוללת שחקנים שסללה את דרכו החוצה ומצא את עצמו עובר לליגה הארצית לבני טמרה ולאחר שלוש עונות נאלצו להיפרד בטעם מר עקב הלנת שכר ויקשין החליט לפנות את זמנו למנהל עסקים.
לפני שנתיים חזק יקשין לשחק בעוספיא חצי עונה, בזמן הזה הוא הספיק להתארס, להתחתן ולסיים את התואר שלו.
השנה הוא מאייש את הספסל של רובי חיפה לאחר שעבר מרמות מנשה מליגה ב'.
 
עופר יקשין במדי מ.ס חיפה רובי שפירא (צילום : אדיר נמרוד כץ)
 
פאר שמילוביץ, מנהל קבוצת  מ.ס חיפה רובי שפירא : "אני מאחל לו שיביא כבוד וגאווה לנו כמועדון ולכדורגל החובבני הישראלי. אני בטוח שהוא ייצג אותנו בכבוד וייראה את היכולות שלו במגרש, עופר הוא בחור נפלא וחבר"
 
עופר יקשין מסר לאתר גולר1 : "מתרגש מאוד לייצג את המדינה, זה כבדו בשבילי להיות חלק מהנבחרת ומקווה שנעשה תוצאות ונפגין יכולת טובה. הפועל רובי זאת משפחה מעבר לקבוצת כדורגל, מקומה להיות בליגה בכירה עם קהל גדול שדוחף את הקבוצה ולא מפסיק לעודד"
 
יחזור עם עוד גביע ? (צילום : אדיר נמרוד כץ)
 
שידורים חיים ישודרו בערוץ ONE, ערוץ 50 :
יום רביעי, 26.11, 23:00 מול מולדובה
יום חמישי, 27.11, 21:00 מול מונטונגרו
יום שישי, 28.11, 19:00 מול סקוטלנד.
 
אתר גולר1 מאחל בהצלחה לנבחרת ישראל במשחקיה.
 
משחקי הנבחרת (באדיבות מדינת הכדורגל)
 
צפו באימון המסכם של הנבחרת רגע לפני הטיסה (צילום : זוהר שמואל)
 
 
 

הוסף תגובה
תגובות