בני סימנטוב: "אבי מלכה אלוף בלהרדים שחקנים"

הוא נחשב לעוגן בהגנת מגדל העמק, אבל מאז פתיחת העונה הפך גם למחורר רשתות מדופלם. הבלם בני סימנטוב, שמציג פתיחת עונה סוחפת (5 כיבושים), כוסס ציפורניים לקראת המפגש הטעון (שבת, 20:40) מול נשר וחברו הטוב אבי מלכה: "משחק מרגש. אבי הוא חבר טוב שלי וגם עובד איתי, אבל במגרש לא יהיה לו חיים קלים מולי"

  • על ידי: אורי דוד
  • 08-11-2014
  • 14:07

הבלם שהתחפש לחלוץ: אחד השחקנים המצטיינים במדי הפועל מגדל העמק בשנים האחרונות בכלל ובתקופה האחרונה בפרט, הוא ללא ספק בני סימנטוב. הבלם הקשוח מטירת הכרמל פתח את העונה בסערה עם חמישה כיבושים בשבעה משחקי ליגה-הספק נאה שקשה מאוד למצוא אפילו בקרב חלוצים בכירים בליגה א' צפון.

 

בני סימנטוב, הבלם אולי הטוב בליגה פוגש את החלוץ אולי הטוב בליגה. (צילום: לילך וייס)

 

   במוצ"ש הקרוב (20:40) הוא ינסה לבלום את הסקורר הלוהט בליגה, אבי מלכה, אותו יפגוש במשחק מול נשר. עבור סימנטוב זה יהיה מפגש פיקנטי במיוחד, שכן מדובר בשני חברים טובים מחוץ למגרש שגם עובדים יחד. "מדובר במשחק סופר מעניין", הוא מספר בהתלהבות, "נשר פייבוריטית ברורה. יש להם את ברוך סער, שבעיני הוא אחד המאמנים הטובים בליגה וסגל שחקנים שנבנה במטרה ברורה לעלות ליגה. עבורי זה דרבי פרטי משום שאני פוגש את אבי מלכה, שהוא חבר טוב שלי וגם עובד איתי באותה עבודה. גם לי וגם לו צפויים חיים קשים במשחק הזה. הלוחמה הפסיכולוגית בינינו  כבר החלה. אבי אלוף בלהרדים שחקנים, אבל זה לא אומר שזה יצליח לו מולי", הוא אומר בחיוך.

   הוא אומנם שחקן מרכז הגנה מצוין, ויש שיאמרו אחד הטובים בליגה בעמדה שלו, אבל מסתבר שהוא נותן לא מעט תפוקה גם בחלק הקדמי בזכות משחק ראש משובח ורגל ימין קטלנית שהפכה אותו לבועט הפנדלים של הקבוצה. המספרים שלו, כפי שציינו קודם לכן, מדברים בעד עצמם. הבלם המחונן כבש עד כה 5 שערים במדי מגדל העמק, כולל שער מרהיב מ-30 מטר במשחק האחרון מול הרצליה שהפך, איך לא, לנושא שיחה מרכזי באימון הקבוצה. "האמת היא שבחמשת השערים שכבשתי היו גם שני פנדלים", הוא מנסה להצטנע.

 

 

אבי מלכה, יצליח להרדים את בני ולכבוש? (צילום: לילך וייס)

 

בכל זאת, חמישה שערים בתור בלם. יש הסבר?

"מי שמכיר אותי יודע שיש לי משחק ראש טוב. אני עולה למעלה בכל הקרנות וגם לוקח בעיטות חופשיות ופנדלים-וזה מעלה את הסיכויים שלי לכבוש שערים. בינתיים זה נדבק לי טוב".

 

אתה כבר לא ילד?

"אני בן 32 ומאג'די חלאיילה השוער בן 33", הוא אומר בחיוך, "כל השאר בקבוצה ילדים".

 

מה משאיר אותך 4 שנים במגדל העמק?

 "רוב הקבוצות בליגה לא נותנות לך להתעסק בכדורגל. כאן במגדל העמק יש שקט תעשייתי וגם שקט כלכלי, שני אלמנטים חשובים שמאפשרים לך להתעסק בכדורגל וליהנות ממנו. זו הסיבה העיקרית שבגללה אני נשאר בקבוצה".  

 

איך החיבור שלך עם איתן טייב?

"עבורי הוא סוג של מודל לחיקוי. בתור שחקן איתן  היה בלם מצוין ששיחק ברמות הגבוהות. כמאמן הוא נחשב למוטיבטור גדול, כזה שיודע להפיק מהשחקנים את המקסימום. אין ספק שטביעת האצבע שלו מורגשת היטב בקבוצה".

 

מפנטזים על עלייה? 

"עליית ליגה זו לא המטרה המרכזית שלנו. השאיפה שלנו היא לסיים במקומות 2-5 ואם נצליח לעלות ליגה דרך הפלייאוף אז בטח שלא נתלונן".

הוסף תגובה
תגובות
  1. ב ה צ ל ח ה (מגדלי 08-11-2014, 17:23)
  2. עוד תשובו לטירה (ציון טירת כרמל 08-11-2014, 21:45)
    כל הכבוד בני ואבי אני מאמין שהפועל טירת כרמל עוד תעלה לליגה א ואתם תשחקו כאן שיהיה בהצלחה