סיכום ליגה ב צפון א

הפועל צפת עושה את ההפתעה ומנצחת את שפרעם, עראבה סיימה בתיקו עם כפר מנדא וכוכב זוכה סוף סוף בנצחון הראשון העונה

  • על ידי: עלאא בדראנה
  • 22-10-2014
  • 09:27

בצמרת, הפועל שפרעם אירחה את הפועל צפת באצטדיון בקרית אתא. המקומיים משפרעם עלו ליתרון מוקדם בדקה ה -18 מרגלו של הקשר הצעיר טארק קורטאם. מישל עקיבא קבע שוויון בדקה ה- 34 מבעיטת עונשין מ- 11 מטר, ובן שמואילי קבע 2-1 לאורחים במבצע אישי נהדר. 2-1 לזכות הפועל צפת בסיום, ששומרת על המקום הראשון ללא הפסד. שפרעם מקבלת הפסד שני ברציפות ומתדרדרת למקום ה 10.

 

הפועל צפת חוגגים ניצחון. (עלאא בדראנה)

 

אחווה עראבה אירחה את אחווה כפר מנדא במגרש בכוכב. אחווה עראבה זכתה לחזרתו של המאמן- שחקן עבד רבאח, לראשונה העונה. טאהא זידאן העלה את כפר מנדא ל 1-0 בדקה ה22 ,אך מנאר דראוושה הצליח לכבוש שער שוויון בדקה ה 52. בסיום, כפר מנדא במקום ה 7 בטבלה ועראבה נשארת במקום האחרון עם 3 תוצאות תיקו.

 

עבד רבאח מאמן- שחקן אחווה עראבה. באמצע- משמאל עאדל עזאם מאמן אחווה כפר מנדא נפרדו חברים (עלאא בדראנה)
 

בתחתית הבוערת הפועל כוכב אירחה את הפועל בני מגאר. כוכב מגיעה למשחק במאזן של נקודה אחת שהשיגה במחזור הפתיחה מול הפועל סכנין שמגיעה עם סכין על הצוואר. בני מגאר מגיעה עם 3 נקודות שגם היא השיגה במחזור הפתיחה בנצחון טכני על אחווה עראבה שלא הייתה מוכנה מבחינת רישום שחקנים אז. שתי הקבוצות עם הסכין על הצוואר, חוץ מנצחון הם יהיו בסיבוך ענק. מגאר שהפסידה להפועל סכנין במשחק אימון שנערך באמצע שבוע החליפה עד השבוע 2 מאמנים ומגיע למשחק ללא מאמן. אחמד כנעאן הרכש החדש של כוכב במשחקו הראשון בשירות הקבוצה העלה את קבוצתו ליתרון בדקה ה 64, עבד דנדן המצטיין ואיימן חאמד יכלו להגדיל את התוצאה. בני מגאר ניסתה לחזור, אך השוער טארק נעאמנה והבלם המצוין מחמוד פדל מנעו מהם לכבוש. כוכב זוכה בנצחון ראשון העונה ועולה למאזן של 4 נקודות במקום ה 13. מגאר נתקעה במאזן 3 נקודות עדיין ללא נצחון על המגרש במקום ה 14.

 

אחמד כנען, כבש שער בכורה במשחקו הראשון בכוכב. (עלאא בדראנה)

 

שאר התוצאות

 

בני כאבול 4 מכבי עכו 0

 

ביתר חיפה 1 איחוד בני סמיע 1

 

אחי עכו 4 הפועל סכנין 0

 

הפועל אעבלין 1 הפועל כפר כנא 3

 

מועדון כדורגל אלנהדה נצרת 0 הפועל בועינה 1

הוסף תגובה
תגובות
  1. בית"ר חיפה ( אוהד אדום וצהוב בחיפה 22-10-2014, 10:17)
    קבוצתי האהודה בית"ר חיפה מאד נחלשה העונה, ללא חיזוק מתאים בעיקר בהתקפה לא נשרוד בליגה ב