הכדורגל חוזר: תחזית מחזור גביע המדינה

איך כולנו חיכינו לזה! זה הרגע, הנה באה השעה. אחרי קצת יותר משלושה חודשים סוף סוף הליגות הנמוכות חוזרות למחזור גביע מרתק. מי תעפיל ומי תתרכז בליגה כבר מעכשיו? התשובות בפנים

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 12-09-2014
  • 03:33
עבור קצת יותר מ-200 קבוצות, וקהילה של קצת יותר מ-200 אלף אנשים ברחבי ישראל, עונת הכדורגל מתחילה היום עם מחזור כמעט מלא של גביע המדינה. לאחר שמגדל העמק הדיחה את קטמון בהארכה משער של מאור ג'נח יקיר המערכת ורגע לפני ששני משחקים בשבת נועלים את המחזור, הגיע הזמן למנה העיקרית של סיבוב הפתיחה של גביע המדינה, יום שישי הגדול.
 
אם חשבתם שניתן למחזור הזה לעבור בלי התחזית המסורתית שלנו לקראת פתיחת משחקי הגביע ולמעשה העונה כולה, אז טעיתם. הרי התחזית של כתבי אתר גולר1 לקראת מחזור הגביע, הגיע הזמן!
 
הפועל מועדון ספורט כרמיאל צפת - מועדון ספורט גבעת אולגה (כרמיאל, 13:00)
שתי הקבוצות שמקוות לעבור עונה טיפה יותר טובה מאשתקד, נפגשות לקרב מרתק שיהיה מעניין מי תצא ממנו מנצחת. ללא מושיקו בלביליה וגמליאל פרץ, אך עם עמרי הלבוס ואריאל טליאס בשער, אולגה מקווה לעבור את הפתעת העונה מצפת, שלא עברה שינוי מהותי בסגל ותקווה לשחזר את היכולת מהעונה שעברה. ההימור שלנו, 1, סולו.
 
מכבי סקציה מעלות תרשיחא - הפועל הרצליה (מעלות 13:30)
העולה החדשה והסינדרלה של הגביע אשתקד (עברה את הפועל פ"ת בדרך לרבע הגמר) מקווה לגבור על החבורה המסקרנת שהרכיב תומר אסולין בהרצליה. שתי הקבוצות ירצו רק לצלוח את העונה הקרובה בליגה בשלום, אם כי גם פלייאוף עליון לא יפתיע אף אחד. הרצליה נפרדה ממספר עמודי תווך ביניהם אור איטון, אלכס בסוק ועומר בוארון, אך הצליחה להשאיר בשער את עידו לוי ולצרף את פאדי זיאדה וקווין רוטשיין, שיוסיפו לה המון. ההימור שלנו: הרצליה עולה, בהארכה.
 
תומר אסולין. יקטע למעלות את החלום (רמי גרידיש)
 
הפועל חדרה ערן - הפועל בית שאן מסילות (הפ' חדרה, 14:00)
הפועל חדרה המחודשת מקווה לעשות סנסציה ולעבור את בית שאן, שנראית כמו אחת המועמדות העונה לעלייה לליגה הלאומית, לבטח לאחר המינוי של מוריס אוזן לעמדת המאמן. חדרה טובה בבית, אך מוטי אוחיון וחבריו יכולים וצריכים לעבור. ההימור שלנו: בית שאן, קל.
 
הפועל אזור - מכבי באר שבע (אזור, 14:00)
אזור שמרה על רוב הסגל מהעונה שעברה מלבד מספר חיזוקים נקודתיים ופרידה מרפי סגל הנפלא, עליו בנה שי מאור את ההתקפה. מכבי ב"ש היא לא אותה קבוצה שהייתה בעונה שעברה, כשאת החבר'ה מהדרום עזבו כמה שחקנים מצוינים כמו חגי יצחק וליאל זגורי, ואזור לא תתקשה מולה. לא נתפלא אם זה ייגמר בתבוסה גדולה. ההימור שלנו: אזור, בהליכה.
 
מוריס אוזן. יתרון לבית שאן על הקווים (אורי דוד)
 
מכבי צור שלום - מכבי אום אל פאחם (צור שלום, 14:00)
ברוכה השבה לליגה א' מכבי אום אל פאחם, יש הרגשה שאתה כאן כבר כמה שנים, אבל עכשיו את כאן גם פיזית. התגעגעת למגרש של צור שלום? אנחנו בטוחים שלא, גם השחקנים של צור שלום לא התגעגעו. אבל במגרש הזה, רוב הקבוצה משאירות נקודות, וגם אם הן לוקחות אותן, זה אחרי הרבה דם, יזע ודמעות. ההימור שלנו: צור שלום, 0:1 קטן.
 
הפועל מחנה יהודה - מכבי יפו קביליו (מחנה יהודה/ע"ש זכריה רצאבי ז"ל, 14:00)
שתי קבוצות שעברו שינוי די מהותי בקיץ, אם כי מחנה יהודה יכולה להתגאות בכך שמספר שחקנים מאוד בכירים מפארים את הסגל שלה כמו ראובן עובד והשוער גל אנגלשטיין, אך קביליו יפו זו קביליו יפו, עם צחי טיאר על הקווים, כשהיא חמושה בשחקנים צעירים ומוכשרים המחוזקים במאור אסור הנפלא וגיל קין המצוין, יפו צריכה לעבור, אם כי לא נתפלא אם המשחק הזה יילך להארכה. הימור שלנו: יפו, שתגיע רחוק במפעל.
 
צחי טיאר. יהיה מעניין לראות את יפו השנה
 
מכבי שעריים - מכבי קרית מלאכי עירוני (שעריים, 14:30)
הקבוצה היחידה שהצליחה לעצור את שעריים בגביע המדינה אשתקד היא הפועל ב"ש, שניצחה את הקבוצה בווסרמיל. השערוקים אוהבים את הגביע, ואולי יקחו עוד הרבה שנים עד שהם יתקרבו להניף אותו, אך קריית מלאכי לא תקטע את המסע השנה, לבטח לא מול הקבוצה המאורגנת של ארז בנודיס, שבראש ובראשונה הפך את שעריים לקבוצה מפחידה, מאוד אפילו. הימור שלנו: שעריים, ובגדול.
 
בנודיס. שום תוצאה מלבד ניצחון (רפי נחמיאס)
 
הפועל מורשה רמת השרון - מועדון ספורט שיכון המזרח (רמת השרון גרונדמן, 14:45)
איזה משחק מרתק צפוי לנו ברמת השרון בין שתי העולות החדשות, שהתחמשו היטב לקראת פתיחת העונה. על הנייר, נראה שלשיכון המזרח של עופר טסלפפה הסגל העדיף והבכיר יותר מיריבתה, אך אין זה אומר כלום על מפגש הגביע. מורשה כבר הוכיחה שבבית היא מסוגלת לנצח כל קבוצה, והיא תוריד את שיכון המזרח לקרקע. לדעתנו, לטסלפפה עדיף לחטוף את הזעזוע עכשיו, לפני שהליגה תתחיל. הימור שלנו: מורשה, בפנדלים.
 
מועדון ספורט כפר קאסם - סקציה נס ציונה (לוד, 15:00)
נראה שעם שחקני הרכש שהגיעו לכפר, השנה ויקטור גניש ושחקניו הולכים על כל הקופה, ולא מפחדים מהמיליונים של מרמורק, אשקלון ושעריים. מנגד, שחקני כפר קאסם יפגשו שועל קרבות ותיק בדמות איציק עובדיה, שיגיע עם השחקנים הוותיקים שעליהם הוא סומך, קבוצה שבה משחקים ברק ורד ומתן נחמני היא לא קבוצה חלשה, נס ציונה רוצה לפתוח את העונה ברגל ימין, אך היא תיאלץ לחכות לליגה. הימור שלנו: כפר קאסם, ב-90 דקות.
 
קרגולה. ימשיך לחורר רשתות גם בכפר שלם (אביחי חיים)
 
איחוד בני מג'דל כרום - מכבי עירוני קרית אתא (סכנין דוחא, 15:00)
העולם החדשה (והעשירה) פוגשת את קריית אתא (העשירה לא פחות) שעברה קיץ מלא בתהפוכות ותקווה להצהיר כוונות כבר במחזור הגביע. אתא החליפה מאמן עוד לפני שנשרקה שריקת הפתיחה, ובכלל ההתנהלות שם נראית די שכונתית, למרות הרצון הטוב של כל הנוגעים בדבר. מג'דל כרום תגיד בטירוף להוכיח, והיא תעשה את העבודה. הימור שלנו: 1.
 
הפועל הוד השרון עירוני - הפועל מרמורק חיים רחובות (הרצליה אצטדיון, 15:00)
מפגש בין העולה החדשה לזו שרוצה לטפס ללאומית בסוף העונה. נועם שוהם יודע שמדובר באחד המשחקים הקשים ביותר שהוא יכל להגריל, אם לא הקשה ביותר. מנגד, ניסן יחזקאל, על שלל כוכבים, יהיה חייב לנצח את המשחק. הגביע הוא מקום נפלא למרמורק המתוקשרת לספר את סיפר הסינדרלה שלה השנה (למרות שתקציבה לא מבייש קבוצה בליגה הלאומית). נופתע מאוד אם מרמורק לא תעבור, אך אסור להספיד את הוד השרון. הימור שלנו: מרמורק, בקושי.
 
נועם שוהם. יתן למרמורק פייט (רמי גרידיש)
 
עירוני נשר - הפועל אסי גלבוע (אצט' נשר, 15:00)
עבור אדם אחד המשחק הזה מסמל המון. מאמנה של עירוני נשר, ברוך סער, אמנם כבר לא צריך להוכיח דבר לאף אחד, אך כשהוא רואה את השחור של אסי גלבוע לראשונה מאז אותו משחק ארור מול מכבי יבנה בוא הפסיד את העלייה בגלל הפרש שערים לאחר עונת שיא מבחינתו, משהו קורה בגוף של המאמן הבכיר של נשר. אבי מלכה כבר נעץ ברשת של הגלבוע שער או שניים מאז אותה תקופה בה השניים רקדו יחדיו למרגלות ההרים על כל ליגה א' צפון, אך רצה הגורל והפעם ברוך סער ואבי מלכה מגיעים כפייבוריטים, והם יבעטו את אסי גלבוע מהמפעל, ובקלות. ההימור שלנו: נשר, השפלה זו לא מילה גסה.
 
ברוך סער. ללא תחושת נקמה, ללא צורף להוכיח. נשר עולה שלב (לילך וייס)
 
הפועל כפר שלם - מכבי עירוני עמישב פתח תקוה אלי (שכונת התקוה , 15:00)
אורי קרגולה פוגש את הקבוצה שבה שיחק לפני שנתיים ואף כבש במדיה 22 שערים, לקרב על העפלה. בעמישב בנו קבוצה טובה, שמסוגלת לנצח כל קבוצה בליגה ביום נתון. למרות זאת, כפר שלם בביתה היא אגוז קשה לפיצוח, ועמישב יצטרכו להגיע כמו סנאים רציניים כדי להדיח את החבורה של שוקי סדיס. ההימור שלנו: משחק צמוד, כפר שלם תעבור.
 
בשבת:
 
נהריה - דליית אל כרמל: מכבי דלייה יעברו בקלילות.
בית"ר כפ"ס - הפועל אשקלון: אשקלון, בפנדלים.

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה לכולם לרגל פתיחת העונה (היידה מכבי דליה יקנעם 12-09-2014, 08:05)
    שתהייה עונה עם כדור רגל מהנה לכולנו בהצלחה
  2. יכול להיות שבית-שאן ינצחו אבל קל בטוח לא יהיה (חדרתי-בדם 12-09-2014, 08:53)
  3. בהצלחה לנשר ומכבי דליה /יוקנעם (ליאור 12-09-2014, 12:28)
    הקבוצות הכי חזקות בליגה
  4. "שכוניה (יצחק כהן 14-09-2014, 11:10)
    התחזית שונה מהמציאות.ברוך השם השיכון ניצחו ביזכות שמירת השבת 3.0 עלו והצליחו. אוהבים אותכם ותודה על הניצחון האוהדים ב.ה. צ. ל. ח. ה .