טורניר טניס החובבים היוקרתי

טורניר הטניס ממשיך לספק עניין. סירוטקין ממשיך לדהור על הסוס על חשבונו של כפר אדרי, בדרך לשלבי הגמר. צ'יקו גבר על אוהד רון, רן בן שמעון התקשה קצת מול טל, אך הצליח לנצח. אופיר חיים ניצח בקלילות ושי הס שלח את גלזר חזרה לאילת...הרישום לטורניר הבא כבר החל...

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 08-08-2014
  • 16:41

ציקו נגד אוהד  רון 2: 0 7 :6 7: 5 

 

אוהד  רון וצ'יקו, בסום המשחק. 

 

צ'יקו: "יש לי בית מאוד קשה. היה לי חשוב לנצח כדי שיישאר לי סיכוי לעלות לרבע. ידעתי שאוהד יגיע חד למשחק והגעתי מוכן לזה. ניצחתי עם הרבה מזל את הסט הראשון ובהמשך היה לי יותר קל". 

 

אוהד רון: "אני לא מבין איך ברח לי הסט הראשון מהיד, זה היה כל כך חשוב להמשך המשחק בפן המנטלי. לצערי, זה שבר אותי אבל הכי חשוב שכולם נהנים". 

 

בני רמבו ג'נח -דויד שני 0:2 , 0-6 0-6

 

שי ביטון ומתי לאחר המשחק.

 

רמבו בתגובה:"זה נכון שאני מדורג ראשון ובצדק. ידעתי שיש לי משחק קל אבל לא חשבתי שזה יגמר בצורה כזאת. דויד שחקן צעיר שאני מאמין שבטורניר הבא כבר ניראה שחקן אחר"

 

דויד שני:"אני כועס על עצמי להפסיד בצורה כזאת. אני מת מבושה. חשבתי שאני שחקן טוב. מתברר שאני בושה. אני לא יודע מה לעשות עם עצמי. בא לי לא לצאת מהבית שבוע. איזה עצבים . יש לאבא שלי הרבה כסף עוד השבוע אני סוגר עם מאמן אישי. זה לא יכול להימשך ככה"

 

רן בן שמעון נגד טל 2: 0  6 :2 6 :4 

 

טל ורן בן שמעון בחיבוק הדדי בסיום.

 

טל: "כל שחקן במקומי לא היה מופיע למשחק. נכנס לי מסמר לרגל בעבודה, אך היה חשוב לי לא לאכזב את חיים כי אני יודע כמה זה חשוב לו הסדר בטורניר. רן שחקן מצויין שמשחק בצורה חכמה וזה מדהים. יש לו הגשות של שחקן ATP וזה ניצח לו את המשחק. כל הכבוד לרן, אני שמח מכל רגע בטורניר הזה. "

 

רן בן שמעון: "כמה חשוב לבוא אחרי מנוחה מוכן למשחק' ולא כמו שבוע שעבר שבדיוק חזרנו מחמנה האימונים. אני יודע שיש ציפיות גבוהות ממני בטורניר הזה, וקשה לי לקבל הפסדים. אני מושך שבוע שלם את ההפסד וזה מאוד קשה. הרבה לחץ השתחרר אצלי אחרי הניצחון החשוב הזה, ויש לי שבוע רגוע עד למשחק הבא".

 

אופיר חיים נגד עומר סוסן 2 :0 6 :0 6 :3 

 

לחיצת יד רשמית בין עומר לאופיר.

 

אופיר חיים: "לפי החימום, חשבתי שחיים עשה לי כיפה אדומה. כל כדור של עומר היה ווינר, נכנסתי לחרדות שאני יפסיד ויעוף בשלב הראשון. אני נמצא בחודש רע בטניס, אז עשיתי שבוע חופש מטניס והגעתי רעב למשחק, ואני שמח שזה בא לידי ביטוי. כמה אוויר יצא לי ואני כבר מחכה לשבוע הבא, כי באמת היה לי טניס טוב היום. "

 

עומר סוסן: "כל הכבוד לאופיר על הניצחון אבל קשה לי לקבל הפסדים שכל המשפחה מלווה אותי. אמא שלי בטוחה שאני מספר אחד, אבא בזבז עליי השבוע 2000 שקל ציוד פלוס מאמן אישי ואני ראיתי את האכזבה שלהם בפנים. בא לי למכור את הציוד ולהחזיר לאבא את הכסף". 

 

מתי נגד שי ביטון 2 :0  7: 5 6: 3 

 

גלזר ושי הס, מחייכים לאחר המשחק למרות הכל.

 

 

  מתי "היה חשוב לי לחזור לטניס שאני יודע לשחק אחרי המשחק הגרוע שלי משבוע שעבר. הגעתי מוכן, נעלי טניס, מגבונים בידיים וקדימה לניצחון לא הופתעתי מהמשחק של שי ביטון שהוא מדורג 2 ושחקן מצויין כל הכבוד לו"

 

שי ביטון "אני עצבני. אני מרגיש בזמן המשחק שאני נוסע באופניים ומתי נוסע עם אופנוע. חיים הביא לי שחקן a t p מדורג. אני גמור הוא התעלל בי אבל זה רק המבוא. הסרט עוד בדרך זה יהיה שונה שם"

 

 

שי הס נגד גלזר 2 0: 6 :0 6: 3 

 
שי הס עם החיוך.
 
גלזר מותש.
 

גלזר: "הרגע חזרתי מאילת, עוד יש לי טעם של וודקה בפה. חבל שלא דחיתי את המשחק הזה. זה משחק שהייתי חייב לנצח, עשיתי טעות הגעתי לא מוכן למשחק". 

 

שי הס: "נגמר 2:0 אבל יש לציין כי גלזר חזר מאילת עייף וזה ניכר במשחקו היום. אני שמח שאני משתפר ומתקדם ממשחק למשחק וכבר מחכה למשחק הבא נגד טל פלפונים."

 

סירוטקין נגד כפיר אדרי 0:6 4:6

 

חיים סירוטקין וכפיר אדרי, חברים טובים. 

 

כפיר אדרי: "לא פשוט לי עכשיו להגיב, כי אני כועס על עצמי. שיחקתי במעמדים הכי גדולים בקריירה שלי מול איצטדיונים מלאים, ולא פחדתי. לא יכול להיות שאני משחק מול סירוטקין בצורה פחדנית ואני לא יעז כל המשחק. אין לי בעיה להפסיד, אבל בדרך שאני רגיל ללכת בה. שאפו לחיים שגורם לך לשחק לא טוב ומנצל את זה עד תום. "

 

חיים סירוטקין: "מאוד חששתי מהמשחק הזה. אני מכיר את כפיר אדרי המון שנים ויודע שכפיר ספורטאי למופת ווינר בנשמה. לא מבין את המשחק הנרפה שלו, אבל שמח מהדרך שבא אני שיחקתי. חשוב לי לסיים בראש הבית, כדי לקבל הגרלה נוחה ברבע הגמר."

 

הרבה מאמץ השקיעו החבר'ה.

 

 

חיים סירוטקין ושי הס. נהנים מכל רגע...

 

הטורניר אמור להסתיים בעוד כשבועיים ואז יתחיל טורניר חדש. לכל המעוניינים הרישום יחל בקרוב. מספר המקומות מוגבל...

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. ניראה שזה יופי של משחק (שחקן 08-08-2014, 17:00)
    איזה כייף לראות את כולם רצינים ומגיבים אחרי משחק עומר הרג אותי יחזיר לאבא את הכסף חחחח
  2. שבת שלום (אחלה חיים שאפו על הטורניר .... 08-08-2014, 17:27)
  3. אחלה טורניר (לחיים 08-08-2014, 17:36)
  4. איפה נרשמים? (לחיים 08-08-2014, 17:50)
  5. למי שמעוניין (אוהד 08-08-2014, 18:34)
    רק שלוש שחקנים יכולים להצטרף ברור שהיה מבחנים ורק שלוש שחקנים יכולים לעלות לטורניר
  6. רן אתה ענק (דודי סלע 08-08-2014, 21:09)
    הטורניר קטן עליך אחי 2 3 אימונים ואתה מניף גביע בדוק
  7. יש פרסים בטורניר (שאלה 08-08-2014, 21:31)
  8. יש. אוהד רון הפסיד. (שמעון 09-08-2014, 09:10)
  9. ל7 (אוהד 09-08-2014, 12:05)
    ברור שיש פרסים מקום ראשון שני שלישי כספיים