טורניר טניס חובבים היוקרתי

סיבוב ראשון בטורניר הטניס היוקרתי הסתיים אמש, בין המנצחים אפשר לראות את חיים סירוטקין שגבר על מאיר דרעי, שי הס גבר על רן בן שמעון ורק אופיר חיים הפסיד לבני ג'נח.. כייף לראות את התמונות והתגובות של השחקנים מכל המגרשים......

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 31-07-2014
  • 09:34

חיים סירוטקין מאיר דרעי 2 :0. 6 :0 6: 0 

חיים סירוטקין בתגובה:"היה לי חשוב לפתוח את הטורניר ברגל ימין. שחקתי נגד שחקן מצויין שנמצא פשוט בזמן האחרון קצת בלחץ של עבודה. ידעתי שהוא יגיע עייף, וניצלתי את זה בצורה חכמה בזמן המשחק. אני שמח שהטורניר נפתח בצורה כזאת שכולם מרוצים ויש תחרות קשה בין השחקנים ויש הרבה אנשים שמתעניינים בתוצאות של המשחקים שזה שלעצמו מפתיע אותי..."

 

מאיר דרעי בתגובה:"בושה וחרפה.. מאוכזב! נעשה חושבים ונתכונן למשחק הבא בהתאם !!! ".
 
חיים מעודד את מאיר....תמיד יש טורניר הבא....
 

 

 

שי הס ורן בן שמעון לפני המשחק... 

 

שי הס נגד רן בן שמעון: 2 0- 6 :4,  7:5

שי הס בתגובה: "מאוד חששתי מהמשחק הזה כי כולם מכירים את היכולות של רן בטניס. היה חשוב לי לבוא מוכן ונעזרתי במדריך טניס מן השורה הראשונה ולמרות זאת הגעתי בחששות גדולים ואני מאוד מאוד שמח שניצחתי את המשחק הקשה הזה 2 0 כל הכבוד לרן שמגיע לכול כדור ולא מוותר. 

רן בן שמעון בתגובה: "אני חייב לתת מילה טובה לחיים סירוטקין על הטורניר שהוא אירגן ועל הסדר המופתי,  ויותר מזה שהוא גרם לי שוב להיות תחרותי. ולגבי המשחק לא תמיד מנצח השחקן הטוב . משחק טניס הוא משחק של מומנט ולצערי חזרתי רק היום בבוקר ממחנה האימונים בחו"ל ויכול להיות שזה פגע בי. אין ספק שהמומנטום במשחק היה אצל שי הס וכל הקרדיט לו

 

שי הס, הציג יכולת מרשימה מול רן בן שמעון....

 

בני "רמבו" ג׳נח נגד אופיר חיים 2 0. 6 3 6 3 

בני ג'נח בתגובה לניצחון המפתיע: "היה משחק טוב אתמול, נהנתי מאוד, אופיר שחקן מצוין. אני שמח שהפעם אני בצד המנצח. כל הכבוד על ארגון הטורניר. חיים תודה על הפרגון, אבל בקשר לדירוג האמיתי, אני מדורג רביעי כפי שפורסם קודם לכן, הדירוג החדש אינו משקף. בהצלחה ויום טוב לכולם"

אופיר חיים בתגובה להפסד המפתיע: "כל הכבוד לבני על הניצחון. הוא היה יותר טוב והגיע לו לנצח אבל הטורניר בתחילתו ועדיין אפשר לתקן."

 

אופיר חיים, לא האמין שיפסיד במשחק הראשון לבני ג'נח המכונה "רמבו"...

 

טל פלפונים נגד מתן גלזר 2 :1,     3: 6,  6 :3,  6 :4

 טל פלפלונים בתגובה:" היה נחמד מאוד  המשחק היום.  לא פשוט בכלל נגד מתן גלזר וברוך השם, בסופו של דבר נצחתי. אני שמח וחייב לציין שמתן אחלה שחקן ובחור על הכיפאק. הארגון של סירוטקין של הטורניר היה למופת אז צריך להגיד יותר ממילה טובה

תגובתו  של מתן גלזר: "איזה פיספוס. המשחק היה לי ביד. אחרי סט ראשון היה לי נפילה לא ברורה. אני כועס על עצמי כי אני יכול לתת הרבה יותר וגם חייב לא יכול להיות שאני מתאמן ארבע פעמים בשבוע ומפסיד לשחקן שמוכר פלפלונים ולא מתאמן בכלל. כל הכבוד לטל אבל זה הפסד שלי יותר מניצחון שלו" 

 

טל פלפלונים ומתן גלזר...הציגו יכולת גבוהה בטורניר... 

 

כפיר "מטקה" אדרי נגד דודו פוציבולי 2: 0. 6: 2, 6: 1
כפיר "מטקה" אדרי  בתגובה לאחר המשחק: "ברור שאני יותר משמח להשתתף בטורניר הטניס במיוחד שהשנה אני צמוד לדמיו ולא משחק . אני לא מבין למה כולם צוחקים מהצורה שאני מכה בכדור אבל זה הסגנון שלי לגבי המשחק דודו שחקן פוציבולי מצויין וצריך עוד קצת להתאמן בטניס. יש לו את הפוטנציאל הדרוש להיות בעתיד שחקן טוב אני שמח שאיפה שאני משחק אני עדין מנצח תודה לכולם שמפרגנים לי וחושבים שעדין מוקדם בשבילי לפרוש מהכדורגל..."

דודו פוציבולי בתגובה למשחק:" זה לא פשוט שקוראים לך לשחק בשעה תשע בגלל ששחקן פרש ויש לך שעה להגיע מאור יהודה להרצליה. אני בדיוק סיימתי אימון בים והגעתי עייף. זה לא מוריד מהניצחון של כפיר שהוא שחקן מצויין אבל להבא אני ידע לנוח לפני המשחק ולבוא מוכן אני ווינר בנשמה ואני יעלה לרבע גמר" 

 
 
כפיר "מטקה" אדרי ודודו "פוציבולי" לפני המשחק...

 

עומר סוסן  נגד דויד שני 2: 1. 6 :2 , 4 :6. 7 :5 

עומר סוסן בתגובה:" הצלחתי להכנס לטורניר בדקה 90 בגלל ששחקן שניקרא לצו 8 . היה חשוב לי להופיע למשחק הראשון למרות שאני לא חש בטוב. אני שמח שהגעתי וגם ניצחתי ניצחון חשוב בבית מאוד מאוד קשה"

דויד שני בתגובה:"לא פלא שהפסדתי לעומר סוסן מי שלא מכיר זה הבן של מקסים סוסן היושב ראש שלי בביתר כ"ס. אני מעדיף שעומר ינצח אותי בטניס ויהיה לי שקט בביתר כ"ס למשחק הבא אני יבוא מוכן ואין לי ספק שאני גם ינצח"

 

עומר סוסן ודויד שני מחוייכים. מה יהיה בבית"ר כפ"ס לאור הניצחון המוחץ......

 

שי ביטון אוהד רון 2: 0 . 6 :4 6: 4 

שי ביטון בתגובה לניצחון:"שיחקתי עם יריב חלוד מאוד רואים שיש לו את הבסיס קצת אימונים והוא יחזור לרולאן גרוס."

אוהד רון סירב להתראיין לאתר....

 

שי ביטון ואוהד רון - אין תגובה......

 

מתי נגד ציקו 2 :1 6 ,7 :6 0, 6 :1 
ציקו בתגובה לאחר המשחק: "אני כועס על עצמי במקום להתאמן ולבוא מוכן אני מחלק ירקות ופרות בעיר. לא ידעתי שמדובר בטורניר יוקרתי כזה אני מעכשיו יושן במגרש הטניס עד למשחק הבא"
מתי לאחר המשחק:"לא ידעתי שמדובר בסדר גודל כזה של טורניר.  אני מקצוען שמגיע מוכן לכל תחרות. אני לא מבין מה חשבתי לעצמי שהגעתי לא מוכן מבחינת ציוד למשחק הראשון, זה עלה לי ביוקר והפסדתי מערכה אחת ושתי ציפורנים נישברו לי ברגל. חבל של הגעתי עם  הנעליים שמיועדות לטניס אבל לפחות בסוף ניצחתי וזה מה שחשוב"
 
מתי וציקו לאחר המשחק...

הוסף תגובה
תגובות
  1. אופיר חיים הפסיד (חחחחחח 31-07-2014, 11:34)
    לכולם הוא מספר שהוא לוקח את הטורניר קל ומפסיד משחק ראשון 2 0 אופיר קצת כבוד למקצוע יותר אימונים פחות דיבורים
  2. לרמבו (צופה מהצד 31-07-2014, 11:35)
    מרוב שאני נהנתי ממך אני קורא לילד שלי רמבו אתה כבשת אותי כל הכבוד
  3. דעה אישית (מאמן טניס 31-07-2014, 11:37)
    לכפיר אדרי תעזוב את מה שאומרים המשחק שלך מיוחד ויעיל וזה מה שחשוב תמשיך ככה אתה מסיים ברבעיה הראשונה
  4. למה אין תמונות של מי שמלווה את הטורניר הזה (לאוהד רון 31-07-2014, 11:39)
  5. כל הכבוד טורניר הבא אני איתכם (יורי 31-07-2014, 13:07)
    בהצלחה
  6. סירוטקין שאפוו אחלה בן אדם תצליח קסם של בחור (משה גלי 31-07-2014, 14:25)
    מתי זה ואיפה המשחקים ?
  7. סירוטקין ענק אתה בהצלחה לכולם (יוסי אליה 31-07-2014, 15:02)
    יום שני מגיע אם משהו רוצה שאשחק במקומו תעדכנו ..
  8. איך הפסדת איך? (אופיר חיים רק את רוני אוחנה אתה מנצח 31-07-2014, 16:01)
    יא משותק
  9. סירוטקין יתותח!!!! (ציפי 31-07-2014, 19:23)
    כל הכבוד לכם!!! המשיכו להקפיד.