שפרעם מתעללת בכפר סמיע

שישיית שערים, פירקה את כפר סמיע, ע"י מלך השערים של הליגה חוסין בושנאק שמוביל את שפרעם לעונה חלומית. כפר סמיע? צריכה לעשות הרבה חושבים לקראת המחזור הבא

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 31-03-2014
  • 08:51

בשפרעם רוצים נקודה אחת, כדי להבטיח לא להסתבך בפלייאוף התחתון. כמו כן, הם גם רוצים את 3 הנקודות כדי לשמור על סיכוי לפלייאוף העליון.  מנגד, הפועל כפר סמיע במקום ה- 10 במאזן 29 נקודות ובמרחק 8 נקודות מהקו התחתון רוצה לברוח מהתחתית.

 

בשפרעם יחסר המאמן ניסים אדרי, המורחק ויחלק הוראות מחוץ לכר הדשא. גם צמד הקשרים ואסים חלאחלה ותאמר קאדריה מורחקים אחד בגלל צבירת צהובים, השני מורחק באדום. גם מועתז ספורי בצעיר מורחק באדום.

 

פתיחת משחק. (צילום: עלאא בדראנה)

 

ניסים אדרי מאמן שפרעם, עלה עם הרכב התקפי לכל דבר. בצד שמאל של ההגנה פתח איהאב שאמי המהיר, ובקישור פתח אמגד נומירי הקשר, שהגיע מקרית אתא בהשאלה ומציג יכולת נהדרת. בהתקפה, היה חוסין בושנאק ומוהנד חאג עלי ופיראס קורטאם


בדקה ה- 12 מוהנד חאג עלי עושה סלאלום ברחבה של סמיע, ונותן בעיטה לשער. 1-0 למקומיים משפרעם, פתיחה חלומית לחבר'ה של ניסים אדרי.

בדקה ה- 18 איהאב שאמי מגביה כדור לרחבה של כפר סמיע ולפני שהכדור מגיע לחוסין בושנאק, הבלם אדהם פלאח מרחיק בידו והשופט שורק לבעיטת עונשין מ- 11 מטרים. חוסיין בושנאק עצמו בועט וקובע 2-0 לשפרעם.

 

שפרעם חוגגת. (צילום: עלאא בדארנה)

 

בדקה ה- 20 כדור מוגבה של כפר סמיע, בלם וקפטן שפרעם ענאן בושנאק עולה גבוה ומרחיק אך נפצע שירד לדשא לקבל טיפול והמשיך לשחק. בדקה ה- 23 חוסין בושנאק עצמו נכנס לרחבה של כפר סמיע ומחזיר מסירה ליוסף קורטאם, שבועט פצצה לרשת של כפר סמיע. 3-0 מוקדם למקומיים שנראה באו מוכנים מאוד למשחק.

בדקה ה- 29 אמג'ד נומירי הקשר, חוטף כדור באמצע המגרש ומסדר לעצמו בעיטה שנעצרה במשקוף השער. עוד הזדמנות ענקית לשפרעם. בדקה ה- 31 חוסין בושנאק מוכשל בתוך הרחבה, השופט שורק לעוד בעיטת עונשין וחוסין בושנאק בועט חזק לרשת 4-0 למקומיים משפרעם. חוסין בושנאק כובש את השער ה- 17 שלו העונה. בדקה ה- 33 חוסין בושנאק במבצע ענק, לאחר חילוף מסירות בינו לבין אמג'ד נומירי שבועט לרשת 5-0 לשפרעם במחצית.

בדקה ה- 60 התקפה ראשונה לכפר סמיע, בעיטה של סלים חריש נעצרה בידיים של עורסאן חמאדי השוער. בדקה ה- 67 עוד שער לשפרעם, חוסין בושנאק דחק את הכדור אבל דגל גבוה של הקוון פוסל את השער. בדקה ה- 73 חוסין בושנאק מוסר כדור עומק לפיראס קורטאם שנשאר לבד מול השוער, אך הכדור שלו עלה מעל השער.

בדקה ה- 77 חוסין בושנאק מקבל כדור מאמג'ד נומירי, המצטיינים של המשחק. חוסין מוסר כדור עומק ליוסף קורטאם, שנשאר לבד מול השוער אך השוער לקח את הבעיטה.

בדקה ה- 80 שוב חוסין בושנאק,  והפעם רצה לגמור את ההתקפה לבד. הטעה 3 שחקני הגנה ובעט כדור מסובב לרשת של כפר סמיע, השער ה- 6 במשחק לזכות שפרעם וה- 19 לחוסין בושנאק העונה, מלך שערי הליגה כל הכבוד. בסיום, שפרעם במקום ה 6 עולה למאזן 41 נקודות במרחק 2 נקודות מהפליאוף העליון. כפר סמיע במקום ה 10 במאזן 29 נקודות מסובכת יותר במאבקי התחתית.

 

ניסים אדרי ביציע, ראה את קבוצתו מפרקת. (צילום: עלאא בדראנה)

ניסים אדרי מאמן שפרעם בתגובה: "השגנו את המטרה הראשונה שלנו, זה להבטיח השארות בליגה ולא להיכנס לפלייאוף התחתון. יש לנו עוד 2 מטרות, יש לנו גאווה שיש לנו בקבוצה חלוץ כמו חוסין בושנאק מלך שערי הליגה ואנחנו רוצים שימשיך במקום הראשון בטבלת המבקיעים. עכשיו אנחנו יכולים לנשום ולשאוף להגיע לפלייאוף העליון ."

הוסף תגובה
תגובות