הפועל טירת הכרמל הפגינה מול העיריה:" רוצים לשחק במגרש הביתי".

בהפועל טירת הכרמל, הקבוצה החדשה שהוקמה השנה החליטו השבוע להביע את כעסם וזעמם נגד גורמים בעיריה שמתעלמים לדבריהם מעצם קיומה מחדש ולא מאפשרים לקבוצה לשחק במגרש הכדורגל בעיר. 100 איש הגיעו להפגין ויצאו שבעי רצון חתוצאות ההפגנה שיביאו קרוב לוודאי את הקבוצה לשחק במגרשה הביתי.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 06-03-2014
  • 16:42

בתחילת עונת הכדורגל הנוכחית דיווחנו לכם על פתיחתה מחדש של קבוצת הכדורגל ההיסטורית "הפועל טירת כרמל". אותה קבוצה שמשחקת בליגה ג' מחוז שומרון שהיה לה אוטובוס למשחקים אבל מגרש ביתי בעיר שלה לא. אז עברו כמה חודשים ומצב הקבוצה נותר ללא שינוי. אוטובוס יש אבל מגרש ביתי עדיין אין

 

בקבוצה עדיין ישנו אותו כעס כלפי גורמים בעיריית טירת כרמל אשר לטענתם מתעלמים באופן מפגין מעצם קיומה של הקבוצה אשר מייצגת את העיר והוקמה במטרה ליצור תרבות ספורט חדשה בעיר. ההתעלמות היא כל כך גדולה שכן עדיין ממשיכות קבוצות מחוץ לעיר טירת כרמל לשחק באיצטדיון העירוני בעוד קבוצת הפועל טירת כרמל נאלצת לנדוד עד לקיבוץ ברקאי המרוחק כ-45 דקות מן העיר בשביל לשחק את משחקי הבית שלה. טענות ראשי הקבוצה אשר לא זוהו במהלך מערכת הבחירות האחרונה עם ראש העיר הנבחר, מר אריה טל, כי ההתעלמות נובעת ממניעים פוליטיים בעיר דורשת בדיקה מעמיקה.

 

אתמול, ולאחר שמבחינת ראשי הקבוצה הגיעו מים עד נפש, נערכה הפגנה ברחבת העירייה בזמן ישיבתה של מועצת העיר. ההפגנה, שאליה הגיעו כ-100 איש, עברה ברוח טובה על אף כל הזעם שהוחזק בבטן על אותו חוסר צדק משווע שצועק לשמיים. בקבוצה שבעי רצון מתוצאות ההפגנה שכן נראה שאט אט המחאה שלהם מעצימה והלחץ על העירייה גדל.

 

 

 שחקני טירת הכרמל מפגינים מול בניין העיריה. ( צילום: יח"צ)

 

 

הטענה המרכזית להתעלמות מופגנת היא שלקבוצה חסר כמובן מגרש ביתי בעיר. מרבית שחקני הקבוצה הם תושבי העיר אשר משלמים את מסי הארנונה בעיר ועל אף היותם תושבים מסורים הם לא זכאים להשתמש באיצטדיון העירוני שמשמש רק קבוצה אחת בלבד אשר מקושרת בחוזה מול הסתדרות העובדים הכללית. חוזה על שטח ציבורי שמהווה עניין רב לציבור ועדיין לא נחשף לעיני ראשי הקבוצה שדורשים בתוקף לראותו.

 

מעבר לטענה המרכזית קיימות עוד טענות משנה. אחת כזאת היא שההתעלמות היא כל כך מופגנת שהקבוצה לא זכתה אפילו לחדר הלבשה בעיר. חדר הלבשה זה בקשה שתלויה ישירות בעירייה ואין לה שום נגיעה לצד שלישי ולכן עצם העובדה שלקבוצה אין חדר שכזה מעידה על התעלמות מופגנת ולא צודקת.

 

מבירור שערכנו עם ראשי הקבוצה לגבי ההתנהלות שלהם מול גורמים בעירייה גילינו כי העניין בבדיקה כבר מספר שנים. המון פעמים נתקלו ראשי הקבוצה בהבטחות סרק בכדי לעכב ו"להרדים" את העניינים. המתנה רבה כאמור שאת תוצאתה ראו כולם אתמול אחר הצהריים בעיר.

דף הפייסבוק של הקבוצה מלא בתגובות של אזרחים אשר תומכים בדרישות ההוגנות של הקבוצה החדשה בעיר.

 

 

שימי פרץ, יו"ר הקבוצה, עברו שלושה וחצי חודשים מאז הכתבה האחרונה שפירסמנו בנוגע לאיצטדיון העירוני ושום דבר לא נעשה?

"מבחינתנו כקבוצה עברו כבר שלוש וחצי שנים ואנחנו עדיין דורכים במקום מבחינת הנוגעים בדבר בעירייה. שלוש וחצי שנים של מרדפים, שיחות עם כל מי שרק אפשר, מכתבים לשרת הספורט להסתדרות ולכל גורם שרק אפשר, ועדיין מוזרה לי ההתנהלות של כולם והחוסר אונים שלהם. די כבר!! נמאס לנו להמתין!! ראש העיר חייב לעשות סדר ולהפסיק לדחות אותנו כל הזמן. רוצים מגרש!!"

 

הוסף תגובה
תגובות