זיגדון לקראת ב"ש: "תוצאה טובה תהיה רעידת אדמה"

מכבי שעריים מליגה א' תתארח היום אצל הפועל ב"ש מהצמרת הגבוהה של ליגת העל, במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה. יותם זיגדון, שוערה של שעריים ומי שכנראה יהיה השחקן הכי עסוק במשחק מאמין בקבוצתו ומקווה לגרום לאוהדי קבוצתו ערב ולילה מאושרים שלא ידעו כמותו בשנים האחרונות

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 28-01-2014
  • 13:43

מכבי שעריים, נציגת ליגה א' דרום, תצא היום למשחק במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה, מלווה במאות אוהדיה אשר יתמכו ויעודדו את שחקניהם מול הקבוצה שנמצאת בכושר הכי טוב בליגת העל, הלו היא הפועל באר שבע.

 

מאות מאוהדי שעריים ילוו הערב את קבוצתם למשחק הגביע מול הפועל ב"ש (צילום: איתמר מורז)

 

פגשנו את שוערה של שעריים, יותם זיגדון, כמה שעות לפני המשחק המסקרן, לשמוע על תחושותיו ועל הכנות הקבוצה לקראת המשחק.

 

אז מה יותם, הצלחת להירדם הלילה? היו חלומות על המשחק?

ישנתי טוב. זה כדורגל, למרות שמני שחר אמר אתמול באסיפה שאנחנו לא באים ליהנות אלא באים להילחם, כל שחקן שואף וחולם להגיע למעמדים כאלה, במיוחד שחקנים שמשחקים בליגה א' ולא בליגות הבכירות. אני לא חולם בלילות, אבל יש מחשבות כל הזמן על מה יהיה במהלך המשחק. מריצים בראש מהלכים, חושבים מה עושים במצבים כאלו ואחרים כדי לדעת איך לסגור כמו שצריך, איך לכוון את החברה. יש מחשבות ויש גם פנטזיות... לפני כל משחק אני עוצם את העיניים, מריץ לעצמי בראש את התסריט הטוב שאנחנו מנצחים, איך אנחנו חוגגים ואיזה טירוף יהיה בסוף המשחק. וזה נותן לי עוד 10%-15% ליכולת. 

 

איך הקבוצה נערכה לקראת הפועל באר שבע?

עשינו את ההתאמות שלנו לבאר שבע, משהו שאנחנו לא עושים בדרך כלל. התכוננו לסגירות נכונות ולמצבים נייחים. מני וקובי עבדו איתנו על מה שהם רוצים מאיתנו מבחינת הסגירות של הנייחים וכל מה שצריך לעשות כשאתה משחק מול קבוצה שעדיפה עלייך. בסך הכל לא היה לנו יותר מדי זמן להתכונן להפועל ב"ש כי שיחקנו בסוף השבוע באילת, והליגה יותר חשובה לנו מהכל.

 

איך האווירה בקרב השחקנים והאוהדים?

מרגישים שהמועדון בדריכות, לא כל יום קבוצה מליגה א' מגיעה לשחק מול קבוצה מצמרת ליגת העל. אני חושב שתוצאה טובה, שזה אומר לעבור את הפועל ב"ש, תהיה רעידת אדמה. באר שבע קבוצה מצויינת, הם בתקופה טובה ובמומנטום טוב, אבל זה לא בלתי אפשרי.

 

יותם זיגדון, אתגר גדול עומד בפניו היום (צילום: איתמר מורז)

 

מה הנקודות שצריך לשים עליכן את הדגש לקראת ב"ש?

בעיקר המצבים החופשיים, זה הדבר הכי חשוב. רב הגולים שלהם השנה באו ממצבים חופשיים. אם נצליח לסגור אותם נכון במצבים הנייחים אני מאמין שנוכל להפתיע. עד עכשיו לאורך העונה בכל המשחקים היינו שווים לפחות גול אחד.

 

מבחינה אישית, אתה אולי השחקן שתהיה לו הכי הרבה עבודה היום, איך מתכוננים למשחק שכזה?

במשחקים שכאלה אתה חייב להתעלות על עצמך, להביא את האקסטרות והריכוז יותר מאשר בכל משחק רגיל. אני מקווה שאני אעשה את העבודה שלי על הצד הטוב ביותר. יש לנו בהרכב שחקנים ששיחקו בליגת העל ובליגה הלאומית, שחקנים שעברו מעמדים כאלו. אם נגיע מרוכזים וחדים אני מאמין שנוכל לעשות את הבלתי ייאמן. שיחקתי בבית"ר שמשון ת"א שנה אחרי שהם עשו עונה מדהימה בגביע. הם עברו באותה שנה את מכבי ת"א וקרית שמונה. עברו קבוצות שהשם שלהן לא פחות מהפועל ב"ש עם כל הכבוד. בגביע הכל אפשרי, אנחנו צריכים לבוא, לסגור כמו שצריך, לשחק חכם, לתת 120% כל אחד ואם נצליח לשמור כמו שצריך ולהגיע להערכה אז הכל פתוח. 

 

כשוער אתה חולם להגיע להכרעה בפנדלים?

אני חולם ומקווה לעבור את המשחק הזה, לעבור שלב, בכל דרך שתהיה. ושנצליח לגרום לאוהדים שלנו ערב ולילה מאושרים שלא ידעו כמותו בשנים האחרונות.

 

מה ההימור שלך על התוצאה?

אני אף פעם לא מהמר נגדי, אני תמיד מהמר בעדי, שעריים בשלב הבא!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות