כבדה: "הכל יכול לקרות" צדק: "אי אפשר לעצור את מכבי יפו"

זיו כבדה ויאיר כהן צדק, נפגשו בשבוע שעבר למשחק ליגה מותח אבל הגביע זה כבר סיפור אחר. כאן הכל אפשרי

  • על ידי: אביחי חיים ושלמה אשר- חיים
  • 06-01-2014
  • 16:13

מחר בשעה 19:30 בערב באיצטדיונה הביתי של בת ים, עירוני בת ים תארח את מכבי קביליו יפו במסגרת גביע המדינה סיבוב ז שהמטרה של שתי הקבוצות הינה לעלות לשלב הבא בתקווה להתקדם כמה שיותר במסגרת המפעל של גביע המדינה.

 

שתי הקבוצות, נפגשו רק ביום שישי שעבר במסגרת מחזור הליגה בשכונת התקווה כאשר לפני המשחק, במשך שבוע שלם, סיפור הכיפה של כהן צדק, עלה לכותרות וסחף אחריו מדינה שלמה שבסופה הביא לביטול ההחלטה של איגוד השופטים והרשה לכהן צדק וכל חובש כיפה, לשחק כמו שהיה עד כה עם כיפה על ראשו. במשחק עצמו, זכינו לשער מוזר ביותר של כהן צדק, כאשר למל מחוץ לשער והכדור במקום להגביה אל תוך הרחבה, נחת ברשת. אחרי שער כזה, זו ההוכחה שיש אלוהים. בסיום, קביליו ניצחה את בת ים 1:2 והשיגה ניצחון שני ברציפות לאחר ניצחונם על כפר קאסם.

 

קשר עירוני בת ים, זיו כבדה, מוכן לקראת מפגש הגביע מול מכבי קביליו יפו ואם תשאלו אותו הוא לא מחפש נקמה על ההפסד בליגה, אלא קודם כל לעבור שלב: "אנחנו מגיעים למשחק בפחות לחץ מאשר הליגה. כולנו נבוא משוחררים נרצה לשחק טוב ואנחנו מקווים ומאמינים שזה יספיק לעבור שלב".

 

כבדה: "מאמינים שזה יספיק לעבור שלב". (צילום: ארז נעמן)

 

הרגשת תחושת אכזבה, בהפסד האחרון בליגה מול יפו?

"בהחלט הייתה תחושה של אכזבה, כי הגענו למצבים וגם יפו הגיעה אבל בסופו של דבר נעקצנו. מה גם, שפסלו לנו שער חוקי של 100% כך שאנחנו מרגישים די מאוכזבים".

 

גביע המדינה עבורך?

זה משהו אחר, שונה מהליגה. כיף לבוא למשחקי גביע, לעבור שלבים ובמיוחד שאתה בא ממקום קטן כמו בת ים. אם אנחנו ננצח את יפו ונעבור שלב, נוכל לקבל את אחת מקבוצות ליגת העל וזאת חוויה נחמדה מאוד. כמו שאומרים בגביע: כאן הכל יכול לקרות".

 

"הרבי של יפו", יאיר כהן צדק, סחף אחריו מדינה שלמה ולאחר השער שכבש בשישי אשר העניק יתרון זמני לקבוצתו, מנסה לשחזר את רגעי האושר אך מתקשה בכך: "למען האמת אני לא זוכר כלום מהשער, וזאת עוד יותר הוכחה שיד ה' בדבר. אחרת, אין לי תשובה איך הכדור הזה נכנס לשער. לפני המשחק, החשקנים עשו לי הפתעה ובאו כולם עם כיפות, מה שכלל לא תיארתי לעצמי שיקרה הוא שכל הקהל של יפו ישים על ראשו כיפה. המראה המרגש גרם לי לבכות מאושר, אנשים לא ראו זאת אבל אין לי בעיה להודות בזה. כמו שאני אוהב את ה', אני אוהב כל אחד ואחד במכבי קביליו יפו".

 

כהן צדק: "כמו שאני אוהב את ה', אני אוהב כל אחד ואחד במכבי קביליו יפו". (צילום: אביחי חיים)

 

יפו מנצחת פעמיים ברציפות, יוצאים לדרך חדשה?

"לאחר משחק הניצחון נגד גפר קאסם, ההרגשה בקבוצה הייתה הרבה יותר חיובית ובעיקר עם הרבה אמונה שהכל אפשרי. הקבוצה עצמה היא טובה, לצערי הדברים לא התחברו. יש לנו חומר שחקנים הכי טוב בליגה, ואני מאמין שהדברים יתחילו לדבר ונחזור לראות את יפו כמו שכולם אוהבים לראות כי אי אפשר לעצור את מכבי יפו".

 

גביע המדינה עבורך?

"חוויות הגביע היא נפלאה, אנחנו מקווים לעבור שלב ולפגוש עוד קבוצה קטנה ולא לקבל את הקבוצות הגדולות כבר בסיבוב הבא, שיתן לנו עוד זמן ליהנות מהמפעל המופלא הזה. אין לי עדיפות לקבוצה מסוימת, כל מה שה' יתן אני יגיד אמן".

הוסף תגובה
תגובות