"מקווה מאוד ששעריים תהיה הסינדרלה"

הקפטן של מכבי שעריים, ברק ורד, מוכן לקראת משחק הגביע מול הפועל אשקלון ומאמין שהניצחון האחרון על כפר קאסם, יפתח דף חדש בשעריים העונה: "השחקנים רק חיכו למשחק,בשביל לעלות ולתת 200 אחוז בשביל הקהל"

  • על ידי: שלמה אשר- חיים
  • 08-01-2014
  • 11:53

מכבי שעריים תצא למשחק חוץ קשה מחר במסגרת סיבוב ז' של גביע המדינה מול הפועל אשקלון מהלאומית בשעה 19:45, ותנסה להפתיע את הקבוצה של פרוספר אזגי, על מנת להפוך לסינדרלה של הגביע. ברק ורד פוגש את האקסית הפועל אשקלון לאחר ששיחק בשורותיה עד לגמר הזכור מול הפועל ת"א והיה רחוק בעיטה אחת מלחיצת ידו של הנשיא והנפת גביע המדינה שהלך בסופו של דבר, להפועל ת"א. אשקלון צריכה להיזהר מהמצבים הנייחים, שאלו הם המצבים הכי נוחים לברק ורד על המגרש לא סתם קוראים לו המכבי שעריים: "הדיוויד בקהאם של הליגות הנמוכות".

 

ברק ורד, הנשמה של שעריים. (צילום: אביחי חיים)

 

אחרי ההפסד בדרבי במחזור הקודם, וניצחון חשוב מול כפר קאסם אתם חוזרים לתמונת הפלייאוף?

"ההפסד בדרבי היה כואב", מדגיש. "כל השבוע אחרי הדרבי השחקנים רק חיכו שייתחיל המשחק מול כפר קאסם בשביל לעלות ולתת 200 אחוז בשביל הקהל הענק, שכל כך אכזבנו אותו בדרבי וראו את זה על המגרש. לשמחתי, הצלחנו לשמח וחזרנו לנצח בבית מול הקהל שלנו ועשינו שבת שמחה לכולם. שעריים תמיד שואפת למקום הכי גבוה, ויש לנו קבוצה מצויינת על מנת להגיע לשם".
 
עובד לוי עזב את הקבוצה אחרי הדרבי איך קיבלתם את עזיבתו? מני שחר כיום המאמן שלכם מה דעתך?
"עובד בן אדם מדהים שקיבל החלטה אמיצה. הוא לקח אחריות מלאה על אי הניצחונות בתקופה של לפני התפטרותו ולא חיפש אשמים אחרים, למרות שלנו השחקנים היתה אותה אחריות בדיוק. כולם פה מאחלים לו רק בריאות והצלחה ואני מקווה באופן אישי להפגש איתו עוד בעתיד במסגרת הכדורגל, כי הוא באמת אוהב בכל ליבו את מכבי שעריים. מני מאמן טוב ומנוסה שהכין את הקבוצה בצורה הטובה ביותר למשחק, ונקווה להצלחות נוספות תחתו כמאמן הקבוצה״.
 
 ורד על לוי: "הוא באמת אוהב בכל ליבו את מכבי שעריים". (צילום: אביחי חיים)
 
יום רביעי, גביע המדינה, אתם יוצאים לאשקלון למשחק קשה על עלייה לשלב הבא.
"אשקלון קבוצת צמרת בלאומית, אך אנו לא באים למשחק להיות תפאורה. אנחנו באים לתת 200 אחוז על המגרש, ולהראות שאנחנו יכולים להתמודד גם עם קבוצות מליגה גבוהה יותר. מה שבטוח, ביציעים אנחנו לא נופלים מאף קבוצה בלאומית וכן שעריים באה למשחק במטרה לתת הכל ולעבור שלב".
 
שעריים תהיה הסינדרלה הבאה?
״מקווה מאוד ששעריים תהיה הסינדרלה הלאומית השנה, כי זה יעשה רק טוב לכדורגל הישראלי, לעיר רחובות, ולכל מי שאוהב ספורט. שעריים מביאים איתם קהל ענק וצבעוני, שמעודד 90 דקות בטוב וברע. שיהיה לנו בהצלחה והלוואי שניפגש בשלב הבא".
 
אוהדי שעריים ישמחו ברביעי?. (צילום:איתמר מורז)

הוסף תגובה
תגובות