סדיס פוגש את טלספפה

שתי הקבוצות הללו נפגשו בעונה שעברה בליגה א' ויצרו משחקים מעניינים מאוד. היום, קטמון מתארחתבשכונת התקווה במגרשה של כפר שלם כאשר היא פייבוריטית ברורה אך בגביע הכל יכול לקרות

  • על ידי: שלמה אשר- חיים
  • 08-01-2014
  • 11:54

מאמנה של כפר שלם, שוקי סדיס, מרוצה מפתיחת העונה והרצון של הקבוצה להצליח העונה: "אנחנו משחקים משישי לשישי וכל משחק אנחנו רוצים לנצח. בסוף, מה שצריך לקרות קורה. אני לא אומר לשחקנים שלי שהמטרה שלנו לעלות ליגה, אבל אם זה יקרה אני הראשון שישמח. אם לא נצליח לעלות לפלייאוף העליון, עם חומר השחקנים שיש לי, אז זה יהיה כישלון. אני בהחלט יודע אם מי אני יוצא למלחמה".

 

מה סוד הקבוצה?

"כשיש בעלים כמו אביחי, שעושה עבודת קודש מארגן לך כספים מכל מיני תרומות בתקציב זעום, אנחנו מגיעים למצב שהקבוצה שלנו בצמרת אני יכול להגיד לאביחי כל הכבוד. המשפחתיות אצלנו בחדר הלבשה הנטול אגו, שחקנים שבאים ורוצים ללמוד ולהתקדם. יש לנו שחקנים צעירים שלפי דעתי יכולים וצריכים להגיע לליגות יותר גבוהות, ואני מקווה שהשנה הזאת תהיה הבמה שלהם להצליח ולהתקדם לרמות הגבוהות".

 

 סידס על יחיא: "אביחי עושה עבודת קודש". (צילום: אמיר דבי)

 

היום, גביע המדינה מול הפועל קטמון?

"קטמון קבוצה מאוד טובה, ראינו את זה בשנה שעברה. השנה, הם אפילו יותר יש להם מאמן מצוין שהוא עופר טלספפה שהוא גם חבר, מאמן טוב ולדעתי יהיה משחק מעניין".

 

סידס על טלספפה: "עופר שהוא גם חבר מאמן טוב". (צילום:גיא חזקיהו)

 

כפר שלם תהיה הסינדרלה הבאה שלנו?

"אני מאוד מקווה ומאמין בזה וגם השחקנים מאמינים בזה. נקווה לעשות את הטוב ביותר בגביע. היו סינדרלות יותר גדולות מכפר שלם, וגם אני בתור שחקן הייתי שותף לניצחון של הפועל רמת גן על מכבי חיפה הגדולה באצטדיון המכתש המפורסם. ככה שבגביע, אין הבדלים בין הליגות לקבוצות ובמשחק אחד הכול יכול להיות".

 

כפר שלם הסינדרלה הבאה? (צילום: רפי נחמיאס)

 

מאמנה של הפועל קטמון מהליגה הלאומית, עופר טלספפה מוכן לקראת המשחק: "אנחנו מאוד רוצים לעבור שלב, אבל יהיה משחק קשה מאוד. בגביע, הכול יכול להיות ואנחנו נבוא דרוכים ומוכנים למשחק".

 

מה אתה חושב על כפר שלם העונה?

 "כפר שלם היא קבוצה מצוינת. המאמן שלהם שוקי שהוא חבר, אביחי והשחקנים, עושים אחלה עבודה העונה. בעונה שעברה, היינו באותו ליגה והשנה הם לא סתם במקום השלישי בליגה. אני מאמין שהם יהיו בפלייאוף של ליגה א', כי הם קבוצה חזקה מאוד".

 

קטמון תהיה סינדרלת הגביע?

"זה עוד רחוק, אנחנו נשתדל לעבור שלב למרות האתגרים. זה גביע, ובגביע יש חוקים משלו אנחנו רוצים לבוא ולעבור שלב".

 


אוהדי קטמון יחזרו לבירה מאושרים?. (צילום: אביחי חיים)

 

הוסף תגובה
תגובות