תחזית ליגה א' צפון: אסי אברהמי ונדיב סימנטוב

לאחר שבשבוע שעבר שברו הצמד שיא שלילי, הפעם אסי אברהמי מארח אגדת כדורגל בצפון וביחד השניים מקווים להשיג תוצאות טובות יותר. מה הניחושים שלהם? וגם: הדרבי של טירה

  • על ידי: אסי אברהמי
  • 02-01-2014
  • 21:51

האמת שאחרי שבשבוע שעבר אני ועמיתי זיו אמויאל שברנו שיא שלילי בניחושים השבוע חשבתי טוב טוב לפני כל תוצאה וביחד עם חבר קרוב שהוא משועלי ליגה א' צפון ובא ממשפחה של כדורגל, נדיב סימנטוב, אני בטוח שנשיג תוצאות טובות יותר.

סימנטוב יליד העיר טירת הכרמל משחק כבר כמה עונות טובות במכבי כפר כנא ונחשב לאחד המגנים הטובים בליגה. אחיו שחר מוביל את הפועל עפולה בלאומית ובן דודו בני מככב במגדל העמק, והשבוע בעקבות הדרבי החגיגי בליגה ג' בו נפגשות שתי הקבוצות של טירת הכרמל מעניין לשמוע איך חושב סימנטוב שייגמר הדרבי הכל כך מותח שייערך מחר.

 

הפועל כפר סבא- מכבי כפר כנא

אסי אברהמי – 1. יחסי הכוחות ברורים. כפר הסבא יחד עם פליקס נעים התחברה מצויין והשבוע חתם בשורותייה החלוץ המצויין עידן דוד. לדעתי כפר סבא הקבוצה הטובה בליגה ולמרות שנדיב סימנטוב וקבוצתו מכפר כנא יעשו חיים קשים, כפר סבא תנצח.

 

נדיב סימנטוב – 2. בכל משחק שאני עולה לשחק אני רוצה לנצח. ברור שההימור שלי הוא עם הקבוצה שלי.

 

מגדל העמק -קריית אתא

אסי אברהמי – איקס. לדעתי הפתעת המחזור תגיע מקריית אתא , מגדל העמק ורפי בוסקילה כל כך רוצים לנצח אבל זה פשוט לא מצליח להם. אני מאמין שבוסקילה יודע את הנוסחא להוציא את מגדל מהתקופה הרעה שלה אבל מנגד קריית אתא פשוט לא יכולה לאבד עוד נקודות. לראשונה מזה שנים, ליגה ב נראית קרובה מאוד לקריות.

 

סימנטוב -1. מגדל העמק בבית קבוצה חזקה מאוד והיא פייבוריטית.

 

בוסקילה. יזכה בניצחון סוף סוף? (צילום: לילך וייס)

 

צור שלום -גבעת אולגה

אסי אברהמי – 2. בשבוע שעבר לא האמנתי שאולגה של אייל עמר תנצח בדרבי והתבדתי , מדובר בקבוצה מאומנת מאוד שעמר מצליח להציא ממנה את המקסימום. מנגד, צור שלום רוצה להתרחק מהתחתית הבוערת אחרי ההפסד הצורם למכבי דליית אל כרמל. אני הולך עם אולגה.

 

סימנטוב – איקס. המגרש הקטן ישפיע כל המשחק. שתי קבוצות ממושמעות מאוד. לדעתי יסתיים ללא הכרעה.

 

הפועל חדרה -עראבה

אסי אברהמי – 1. למרות שעראבה התחזקו משמעותית והחלו במגמת שיפור, חדרה מגיעים למשחק אחרי הפסד בדרבי ואחרי שטיפה מאחמד וואהב וקשה לי להאמין שהם יאבדו נקודות בבית למרות שעראבה כבר הפתיעו אותי לא פעם.

 

סימנטוב – 1. עראבה מתחילים מסע התאוששות אבל חדרה בבית קבוצה חזקה מאוד.

 

טל בניה. לא מוכן לתת למקום הראשון לברוח (צילום: יח"צ)

 

הפועל דליית אל כרמל -הפועל בית שאן

אסי אברהמי – איקס. דליה ירדה השבוע מתחת לקו האדום ולמאמן אלי זהבי מצפה עבודה רבה. השבוע הצטרף לקבוצה איסלאם כנען מאחי נצרת בתקווה לעזור לדליה במסע התאוששות. קהל רב צפוי להגיע למשחק ומול דליה מגיעה בית שאן מעודדת מאוד מניצחון ענק על אסי גלבוע ותרצה מאוד להמשיך את המומנטום. משחק מעניין מאוד. 

 

סימנטוב – 2. בית שאן קבוצה מצוינת עם קהל שלא מפסיק לעודד משחק קשה מאוד מול קבוצה ביתית.

 

אסי גלבוע - טבריה

אסי אברהמי – איקס. משחק עונה לכל דבר למרות שאסי ממוקמים בתחתית הטבלה הקבוצה השתפרה מאוד והייתה קרובה לניצחון חוץ מרשים בבית שאן. אבי מלכה המצויין בכושר טוב וקשה מאוד לעצור אותו. מנגד, טבריה מתחילה להתחבר יחד עם המאמן מוריס אוזן שמוכיח שהוא בהחלט ראוי לתפקיד. אני הולך על תיקו במשחק בו כל תוצאה אפשרית.

 

סימנטוב – 2. מוריס אוזן עושה עבודה נפלאה בטבריה וזה היה יכול להיות ללא ספק משחק על המקום הראשון , אסי לא יוותרו אבל התחושה שלי שטבריה ינצחו.

 

מוריס אוזן. יזכה בניצחון חוץ יוקרתי? (צילום: יח"צ)

 

ביתר נהריה -כרמיאל צפת

אסי אברהמי – 1. נהריה אחרי כל המחמאות הפסידו כבר משחק שני ברציפות ותומר אסולין לא ירצה לרשום הפסד שלישי מול כרמיאל בבית ויצטרך להטריף את חניכיו כדי להשיג ניצחון על הקבוצה המאומנת של בוזורגי. כרמיאל לא יציבים ויכולים לנצח או להפסיד בכל משחק. אני הולך עם נהריה.

 

סימנטוב – 2. לדעתי כרמיאל הולכת להפתיע את נהריה ולהשיג ניצחון חוץ מרשים.

 

הפועל הרצליה -מכבי דליית אל כרמל

אסי אברהמי – 1. דרבי פרטי לבלם הפועל הרצליה שרק אתמול חתם בשורות הרצליה, ערן סספורטס. משחק מעניין מאוד שהמאמן טל בניה לא ירצה להפסיד אם הוא רוצה לשמור על סיכוי סביר להשיג את המקום הראשון.  מנגד מכבי דליה מגיעה אחרי שחוץ מסספורטס גם עידן דוד עזב והמאמן הצעיר חלבי מגיע אחרי ניצחון יפה על צור שלום וירצה להמשיך במגמה. אם אתם שואלים אותי, הרצליה תחגוג בסיום המשחק הקשה הזה.

 

סימנטוב – איקס. מגרש מצויין לכדורגל פתוח , הרצליה ודליה שתי קבוצות טובות מאוד ולדעתי כל אחת תזכה בנקודה.

לסיום איך אפשר שלא להתייחס לדרבי ההיסטורי בליגה ג' בין הפועל טירת כרמל למכבי טירת כרמל וסימנטוב, שמגיע ממשפחה של כדורגלנים בטירת כרמל מתרגש מאוד מהמאורע כמו כל העיר והשבוע ניתן לראשונה תחזית למשחק בליגה ג'.

 

הפועל טירת כרמל -מכבי עירוני טירת כרמל -1 

משחק אש! משחק העונה בליגה ג' מחוז שומרון בו שתי הקבוצות ממוקמות בצמרת וזה הרבה מעבר לעוד משחק בשבילן. אני הולך עם הלב ויחד עם הקבוצה של האוהדים שמנוהלת על ידי שימי פרץ ועידן אליאס.

 

סימנטוב - איקס 1-1. קודם כל אני רוצה לאחל לשני הקבוצות בהצלחה רבה ושהספורט ינצח, זהו משחק על יוקרה, משחק על כבוד ובתור אחד שגדל וגר עד היום בטירה אני בהחלט מתרגש. 

הוסף תגובה
תגובות