"הקבוצה שלנו נבנתה במטרה לעלות"

כפיר לייבוביץ ירד השנה מהטופ של ליגה א' לקבוצה שרוצה לעלות מליגה ב' וחתם בהפועל כפר קנא של קובי דנינו. בינתיים זה נראה טוב, והקשר מבסוט מכל רגע: "אני עדיין בטירוף"

  • על ידי: ארז נעמן
  • 02-01-2014
  • 10:02

בגיל 35 וכשהוא עם קריירה מפוארת מאחוריו, כפי לייבוביץ לובש את מדיה של הפועל כפר קנא מליגה ב', שהשבוע הצליחה להעפיל למקום הראשון בליגה על חשבונה של מג'דל כרום.

 

לייבוביץ שיחק בעונה שעברה במכבי דליית אל כרמל והיה חלק מקבוצה נהדרת. השנה הוא החליט לרדת ליגה ולעזור לכפר קנא לשוב למקומה הטבעי, ליגה א' צפון.

 

"צריך להבין שזו אמנם ליגה ב'" אומר לייבוביץ, "אבל הקבוצה מנוהלת ומאומנת ברמה של ליגה לאומית. ההנהלה לא מחסירה כלום מהשחקנים, האימונים ברמה גבוהה, יש אספות וידאו, הרגשה ואנרגיה של קבוצה בליגה גבוהה יותר ולראייה התוצאות"

 

שנה שעברה הקבוצה ירדה ליגה. עד כמה זה חשוב להם לעלות חזרה?

"הקבוצה עברה סוג של משבר בעצם הירידה אבל יש לציין שהתעשתו מהר מאוד החתימו מאמן מצויין, קובי דנינו, שחקנים בעלי נסיון בליגות האלה בשילוב עם צעירים מוכשרים ובעוד קבוצות מגששות את דרכן, כפר קנא כבר היו ערוכים ומוכנים לליגה מכול הבחינות".

 

"אני יכול להגיד לך שבקבוצה יעשו הכול על מנת להחזיר את הקבוצה לליגה א'" אומר לייבוביץ', "לאורך כל העונה ישנם שינויים במצבת השחקנים, באים הולכים, אצלנו על כל שחקן שעזב הגיע תחליף הולם".

 

כפיר לייבוביץ'. "זו ליגה קשה מאוד" (צילום: לילך וייס)

 

בגיל 35, אתה חושב שהתעייפת? או שעדיין יש בך את התשוקה?

"אני יכול להגיד לך בשיא הכנות שאני עדיין בטירוף לפני כל משחק ליגה ב זו ליגה קשה מאוד מגרשים לא טובים וקבוצות שסוגרות משחקים באופן חזק . ברוב המשחקים אני נשמר אישית למרות העמדה היחסית אחורית שלי . השנה בגלל ההרכב הסופר התקפי שלנו אני משחק יותר מאחור ואחראי על ניהול המשחק אם הייתה סטטיסטיקת בישולים הייתי בראש הרשימה. מבחינתי לא חשוב מי מבקיע חשוב שהקבוצה תנצח ותעלה ליגה".

 

אם בסוף השנה לא תעלו, זה יהיה כישלון?

"הקבוצה נבנתה לעלות ליגה אנחנו עוד לא במחצית הדרך ונראים טוב הכי חשוב זו ההמשכיות אני מאמין שבסוף השנה אנחנו נהיה אלה שנחגוג"

 

אתה חושב על פרישה?

"יש מחשבות על אחרי הכדורגל כמובן אבל כרגע אני מתרכז באיך להכין את עצמי לכול משחק מכול הבחינות אני מאמן כושר במקצועי ויודע מתי לנוח ומתי להגביר קצב שומר על תזונה נכונה וחי חיים ספורטיביים הלוואי ואלוהים ייתן לי כח להמשיך לשחק עוד כמה שנים טובות"

 

זה לא קשה לעשות את השינוי, מקבוצת צמרת בליגה א לקבוצת צמרת בליגה ב?

"שמע אין הבדל בקבוצה כמו כפר קנא שהיא בצמרת ליגה ב לבין צמרת ליגה א ההבדל הוא בקבוצות הפחות טובות. מבחינתי אני בא לנצח ולעלות ליגה רק זה נמצא מול עיניי. מבחינת התנהלות יומיומית שגרת אימונים ומוסר תשלומים זה בהחלט כמו בקבוצת צמרת בליגה א. מקווה שנעמוד במשימות שלנו".

 

הוסף תגובה
תגובות