תגובות מהגרלת גביע - סיבוב ז'

עיסוואי פריג', יו"ר שדולת הספורט, הגדיר את המשחק: "חגיגה". אילן אלפסי, יו"ר מכבי יפו: "אמרתי לפיני בלילי יום לפני שאנחנו נפגוש אותם" ירון גרייה לפני הפועל פ"ת: "ההיסטוריה חוזרת"

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 04-12-2013
  • 16:11

ח"כ עיסוואי פריג', יו"ר שדולת הספורט של ישראל בכנסת, כיבד את המעמד בנוכחותו והסכים להגיב:"חגיגה"  בהקשר של המשחק המסקרן של כפר קאסם מול הפועלח ירושלים. עוד הוסיף ח"כ, "נקבע סדר היום לחודש דצמבר עבור צעירי הכפר, ניתוחים וחלומות, הגרלה מאתגרת עבור מ.ס. כפר קאסם, עם הרוח הגבית מהאוהדים וההתלהבות של השחקנים מאמין שכפר קאסם תהיה הסנדרלה של הגביע השנה."

 

ח"כ עיסוואי פריג', יו"ר שדולת הספורט בכנסת, נכח בהגרלה המעניית.

 

הפועל מחנה יוהדה- הפועל פ"ת

ירון גרייה, יו"ר מחנה יהודה:"  ההיסטוריה חוזרת!! הפועל מחנה יהודה מול הפועל פ"ת במשחק רישמי. מאמין בשחקנים שלי מאמין ביכולות שלהןם על מנת להעפיל לשלב הבא. מקווה לקיים את המשחק במגרש הביתי שלנו "

 

תגובה של מחנה יהודה, השוער גל אנגלשטיין אמר: "קבלנו הגרלה לא קלה, זכינו להתכבד בעוד דרבי השנה אני מקווה שנארח את המשחק ב״מחנה״ שיתן לנו את ההרגשה הכי ביתית בעולם וכמובן שנעשה את הכי טוב שלנו על מנת לעבור שלב נוסף בגביע"

אנשי כפר קאסם מתרגלים זכייה בגביע...

 

מכבי עירוני בת ים- מכבי קביליו יפו

אילן אלפסי, יו"ר מכבי יפו: "תשאל את פיני מה אמרתי לו יום לפני. שאנחנו נפגוש את בת ים בגיע. הם יארחו אותנו בליגה ואנחנו אותם בגביע באותו שבוע.שיהיה בהצלחה לכולם והספורט ינצח"

פיני בליל:"זה נכון שאילן  אמר לי את זה יום לפני ההגרלה ובגלל  זה הוא אמר לי שהוא לא יגיע להגרלה כי הוא יודע מה ייצא.. ולגבי המשחק עצמו אני חושב שזה  עוד משחק גביע טיפוסי. שתי הקבוצות רוצות לעלות שלב. ושהטובה תנצח"

 

הפועל ירושלים- מ.ס. כפר קאסם

יו"ר כפר קאסם, חאלד דאוד בתגובה למשחק המעניין"אני שמח מאד שקיבלנו הגרלה לשחק מול קבוצה מהליגה הלאומית. אנחנו נבוא כדי לנצח ולא כמו ששנה שעברה הסתגרנו ובקושי שיחקנו מול קבוצה מהליגה הלאומית. אנחנו רוצים שיהיה שמח. שהרבה קהל יגיע לצפות במשחק.אנחנו עובדים בנושא,עם הקהל כדי להביא הרבה קהל. אנחנו מנסים ליצור קשר עם הפועל ירושלים כדי להתחיל למכור כבר  כרטיסים למשחק. אני מקווה להוציא להביא 12 אוטוסים כי ל]פי דעתי יגיעו למשחק כ 1500 אוהדים שלנו" 

 

אשר עזרן ופיני בללי אתמול בהגרלה. 

 

הפועל אזור - הפועל נצרת עלית

מאיר סלם, יו"ר הפועל אזור:"הגרלה מצויינת להפועל אזור. אני מקווה שנעמוד באתגר ואני מקווה שנעמוד באתגר. ונעבור שלב"

אלדד שביט, מאמנה של הפועל נצרת עלית, בתגובה:"הגרלה קשה מאד. אזור כבר עשתה צרות בעונה שעברה לקבוצות מהליגה הלאומית. מה גם שהמאמן שלה ידוע בהצלחותיו בגביע. אנחנו רוצים להיתקדם במפעל ונעשה את המקסימום כדי להצליח".

 

בקה אל גרביה- הפועל מגדל העמק

מאמנה של מגדל העמק, רפי בוסקילה:"בגביע הכל יכול ליקרות. הוכרלנו מול קבוצה שנמצאת הצמרת של ליגה ב'. נעשה הכל על מנת להגיע מוכנים ונשאף להגיע כמה שיותר קרוב לנשיא".

 

הוסף תגובה
תגובות