אוטובוס יש, מגרש אין

הפועל טירת הכרמל הקבוצה החדשה שהוקמה בשמה של הקבוצה המיתולוגית של העיר, נוחלת הצלחה עד כה בפתיחת משחקי ליגה ג' שומרון. בשישי גברה הקבוצה 0:2 על מ.ס פרדס חנה החזקה, במשחק "בית" שהתקיים בגבעת אולגה. אוטובוס יש לקבוצה אך מגרש אין..לעירייה הפתרונות..

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 26-11-2013
  • 09:48

במסגרת המחזור החמישי בליגה ג' שומרון ששוחק בסוף השבוע האחרון פגשה הפועל טירת כרמל את מ.ס פרדס חנה כרכור. תוצאת הסיום 0-2 לטירת כרמל משערים של שימי פרץ ועמית מזרחי. כביכול, מדובר בעוד משחק ליגה ג' רגיל, אך מתחת לפני השטח ודווקא בגלל הניצחון, עלו בסביבתה של הפועל טירת כרמל תחושות קשות לגבי הקושי שלהם למצוא בית בעיר שאותה הם מייצגים.

 

ביום שישי האחרון ״אירחה״ הפועל טירת כרמל בגבעת אולגה את אחת מבין הקבוצות החזקות ובעלות היומרות לעלייה מליגה ג' מחוז שומרון, מ.ס פרדס חנה כרכור. כל זאת בזמן שבמגרש בטירת כרמל שיחקו הפועל עירוני אור עקיבא (מארחת) ומכבי מוריה. את מה שקרה, בסביבתה של הפועל טירת כרמל קשה היה לקבל. הפועל טירת כרמל קמה לתחייה על ידי שחקנים מתוך העיר שרוצים את טובת והצלחת העיר אך משום מה אף גורם בעירייה לא משיב להם לשאלה חשובה ומרכזית שלא נפסקת להישאל שבוע אחר שבוע: מדוע לא נותנים להם לעלות על המגרש בעיר בזמן שהיריבה העירונית, מכבי עירוני טירת כרמל, משכירה את המגרש לכל מי שרק חפץ?

 

 האוטובוס של טירת הכרמל. בקבוצה משוועים לעלות על המגרש הביתי. ( צילום: יח"צ)

 

מבדיקתנו עלה שבכדי להתאמן, הפועל טירת כרמל יורדת לחוף הים או ששוכרת מגרש מדי פעם באחד הישובים הסמוכים לעיר. המקרה המצער מחייב שמישהו יתעורר בעיר ומהר למען הספורט והתושבים, אלה שכל כך אוהבים את הכדורגל. נתון מעניין מראה שבממוצע לכל משחק בית של הפועל טירת כרמל מגיעים מעל ל-300 אוהדים על אף שהקבוצה בכלל לא משחקת בעיר. תארו לכם מה היה קורה אם היו משחקים בעיר

.

במשחק עצמו הפועל טירת כרמל ערכה כמה שינויים בהרכב כאשר אבי בן-סימון הלא נגמר עלה לראשונה העונה בהרכב הפותח כחלוץ, שבי חנוכה פתח לראשונה, נתי לוי חזר להרכב ועידן אליאס הוסת לעמדת הבלם. מי שהורגש בתור הלב של הקבוצה הוא הרן אלגרישי שהצטרף לקבוצה וזהו רק משחקו הראשון.

 

  שחקני טירת הכרמל והאוהדים ברקע. מחזירים עטרה ליושנה. ( צילום: יח"צ)

 

לאחר מחצית מאופסת ודי מאוזנת, עלתה למחצית השניה הפועל טירת כרמל חדה יותר. בדקה ה-52 כדור קרן מדויק שהוגבה מצד שמאל פגש ישירות בראשו של שימי פרץ שקבע 0-1 מוצדק לקבוצה באדום. בדקה ה-60 הורחק בכרטיס צהוב שני נאור יצחק פור מפרדס חנה כרכור לאחר עבירה גסה על עידן אליאס. מרגע זה החלה טירת כרמל להשתלט על כר הדשא אך את יתרונה הלכה למעשה יישמה רק בדקה ה-84 בה לאחר מהלך קבוצתי מצויין מצא עקיבא מנדלסון את עמית מזרחי שלא התבלבל ומול גיל אוחנה בעט לפינה כדי לקבוע את תוצאת המשחק 0-2 לטירת כרמל. לפני הסיום עוד הורחק אילן צרפתי מפרדס חנה כרכור בצהוב שני לאחר עבירה על נתי לוי.

 

היו"ר/שחקן שימי פרץ. כבש את הראשון במשחק (צילום: יח"צ)

 

לאחר המשחק שאלנו את שימי פרץ, המשמש גם כיו"ר הקבוצה, מה הוא חושב על מה שקרה היום:

שימי: "תראה אני אתחיל בנושא המגרש. זה עצוב ומתסכל שקבוצת הפועל טירת כרמל צריכה לשכור מגרש בגבעת אולגה בזמן שקבוצה מאור עקיבא מארחת את מוריה במגרש שאנחנו השחקנים בני העיר גדלנו בו ואם למישהו יש זכות לשחק בו זה קודם כל לנו. זה לא הגיוני ולא נתפס!! בקשר למשחק עצמו, שמע, לאחר המשחק ליבי חצוי לשניים. מצד אחד, אני שמח כל כך בשביל השחקנים שעובדים יום וליל למען הצלחת הקבוצה אך מצד שני כואב לי על האוהדים הרבים שרצו לבוא לראות אותנו אבל לא היה ביכולתם בגלל המרחק והשעה. אני מייחל ליום שבו תהיה לנו הזכות לשחק במגרש בעיר ולאוהדים תהיה הזכות לצפות במשחקים שלנו במגרש ששייך להם."

הוסף תגובה
תגובות