שעריים בסיבוב הבא

הפועל הוד השרון מצמרת ליגה ב' דרום א', אירחה את מכבי שעריים מצמרת ליגה א' דרום למפגש במסגרת סיבוב ו' של גביע המדינה. שעריים ניצחה ללא קושי 4:0 ועברה לסיבוב הבא.

  • על ידי: שי צימרמן
  • 16-11-2013
  • 08:10

הפועל הוד השרון מצמרת ליגה ב' דרום א', אירחה את מכבי שעריים מצמרת ליגה א' דרום למפגש במסגרת סיבוב ו' של גביע המדינה. הוד השרון חסרה את משה אסולין הפצוע ושעריים חסרה את עידו יוסף ורועי סבג הפצועים ואת אביב קורדובה המורחק.

בדקות הראשונות של המשחק הוד השרון עוד הצליחה להיות יריב שקול לשעריים, אך ככל שנקפו הדקות הבדלי הרמות בין הליגות והקבוצות היו יותר ויותר גלויים לעין.

בדקה ה-17 היתרון של שעריים תורגם לשער הראשון במשחק, עוז ברנדויין בכדור נפלא מצא את עדן שעשע לבד ברחבת ה-16, שעשע משך ימינה ובעט בחוזקה לשער, הכדור פגע בקורת השער וניתז למרכז הרחבה, שם המתין נועם תרועה אשר מקרוב בעט בחוזקה ופנימה. 1:0 לשעריים.

 

נועם תרועה כובש את השער הראשון במשחק (צילום:איתמר מורז)

 

בדקה ה-41 התוצאה הוכפלה, כדור קרן מצד ימין שהוגבה ע"י עומר הלוי הצעיר, הישר לראשו של בן בריגע אשר התרומם היטב ובנגיחה מקרוב קבע 2:0 לשעריים.

 

בן בריגע מתרומם היטב ונוגח לעבר השער...(צילום:איתמר מורז)

 

והכדור ברשת (צילום:איתמר מורז)

 

לא חולפת לה דקה, ושעריים ממשיכה בבליץ, איבוד כדור של גארי שפורקין, ברק ורד לוקח את הכדור ומ-16 מטרים בועט פנימה וקובע את תוצאת המחצית, 3:0 לשעריים.

בדקה האחרונה של המחצית, הוד השרון נשארת ב-10 שחקנים לאחר שיהודה ג'נשוילי גולש לרגליו של ורד וסופג את הכרטיס הצהוב השני במשחק ומורחק.

 

ברק ורד כובש, ורד נמצא בכושר טוב בשבועות האחרונים (צילום:איתמר מורז)

 

יהודה ג'נשוילי לאחר ההרחקה (צילום:איתמר מורז)

 

המחצית השנייה התנהלה על מי מנוחות כאשר לשתי הקבוצות היה ברור שהמשחק גמור, ושתי הקבוצות כבר החלו לחשוב על מאבקי הצמרת במחזור הבא בליגה.

את תוצאת המשחק, קבע עוז ברנדויין אשר חוזר להפגין יכולת גבוהה בשבועות האחרונים. בדקה ה-75, כדור עומק מדוייק של ברק ורד, מגיע הישר לברנדויין שמשתלט נהדר על הכדור ומול השוער בועט לפינה הימנית וקובע 4:0 לשעריים.

 

 

דור העבר, שלמה קירט, גדול שחקני שעריים בעבר הגיע לחזות במשחק (צילום:איתמר מורז)

 

שעריים עולה לסיבוב הבא, ותקווה להגרלה נוחה מול קבוצות הליגה הלאומית אשר ישתלבו במפעל מהסיבוב הבא, ואולי שעריים תוכל להיות אחת "הסינדרלות" במפעל השנה. בשבוע הבא שעריים תצא למשחק חוץ קשה מאוד מול מכבי באר שבע. שעריים תנסה למחוק את הזיכרון הרע שיש לקבוצה ולאוהדיה מהמפגש  בעונה החולפת, בו הובסה הקבוצה 4:1.

הוד השרון הסימפטית, כבר עם הפנים קדימה לעבר משחק הליגה בשבוע הבא מול בני יפו. 

 

 

 

צילום : איתמר מורז אלעד מליק ואיתמר מסלוי,
עריכה : איתמר מורז.

הוסף תגובה
תגובות