נער החן: לוי לקח את אזור לסיבוב הבא

מכבי קריית מלאכי "אירחה" את אזור במגרש בצפרירים חולון, פיגרה בשלב מאוחר, הצליחה להשוות, אך לבסוף נכנעה בהארכה לצמד של חן לוי שנכנס כמחליף. הקבוצה חייבת להתחזק בחלק הקדמי לפני שיהיה מאוחר מדי. בורחל הגיע לקבל את הצ'ק - וחזר בידיים ריקות.

  • על ידי: ארז נעמן
  • 15-11-2013
  • 17:10

משחק הגביע בין הפועל אזור לקריית מלאכי יכול היה להיות אחד המפגשים המרתקים ביותר של מחזור הגביע, בטח אם הוא היה נערך שבועיים קודם.

 

לאחר שבאזור הורידו הילוך והחליטו שהם "מוותרים" על חלום העלייה לפחות לעת עתה, ובקריית מלאכי פשוט ויתרו על כל הקבוצה ועל מטרותיה, שתי הקבוצות עלו במטרה לנצח במשחק הגביע, ניצחון שבדרך כלל מעניק ביטחון להמשך הליגה. דניאל בורחל, אחד מהשחקנים ששוחררו מהמועדון, הגיע לקבל את הצ'ק שחייבים לו, אך חזר בידיים ריקות.

 

הפועל אזור פתחה עם הרכב התקפי מאוד שכלל בחוליית ההתקפה את רפי סגל ו-ויטלי גנון, כאשר במלאכי הופקדו על מלאכת כיבוש השערים חנן אלקיים ונתנאל בן אבו. רן קדוש הוצב בין הקורות.

 

שי מאור זועם. בהתחלה היה קשה 

 

המשחק נפתח לעיני כ-200 צופים באצטדיון בצפרירים חולון, והמחצית הראשונה הייתה מהחלשות שנראו העונה, כאשר שתי הקבוצות מרבות לשלוח כדורים ארוכים לחלוצים, אך ללא החלטיות.

 

במחצית שני המאמנים שטפו את שחקניהם, כאשר בקריית מלאכי נתנאל בן אבו ירד מהמגרש כבר בשלב כה מוקדם של המשחק, ובצד האחר של המגרש זה עזר. רצף של התקפות מכיוונה של הפועל אזור עם פתיחת המחצית הובילו לבסוף לשער המיוחל, שהגיע בדקה ה-66. רביד אשר שלח כדור עומק לרפי סגל שעצר על החזה ושלח כדור מדויק ל-ויטלי גנון שדחק מקרוב לרשת. שער נפלא ממהלך כדורגל נהדר.

 

ויטלי גנון דוחק. מהלך כדורגל נהדר 

 

קריית מלאכי החלה לתקוף כשהבינה שאין לה יותר מה להפסיד, וגם הצליחה לבוא על שכרה כרבע שעה מאוחר יותר. כדור תועה שהגיע לרגליו של דיב פינטו נבעט על ידי החלוץ בעוצמה רבה ושטוח לפינה של בן ישי, שלא יכול היה להושיע, 1:1 מפתיע, והקבוצות הולכות להארכה.

 

בהארכה שחקני קריית מלאכי כבר נפלו מהרגליים והמחליף חן לוי שעלה רענן, הצליח להכניע פעמיים את רן קדוש, פעם אחת בנגיחה (מתי בפעם האחרונה לוי כבש בנגיחה?) בדקה ה-97, ופעם אחת בצ'יפ גאוני (99') שסגר את הסיפור.

 

חן לוי מול קדוש..

 

מקפיץ מעל לכתפו של השוער..

 

קדוש רואה איך הכדור עובר אותו..

 

חן לוי רץ לחגוג.

 

גם בן ישי הגיע לברך.. (צילומים: רועי אסרף בהופעת אורח)

 

דקה לאחר מכן הורחק אוהד יוסף בצהוב שני, לאחר שמשך בחולצה את אחד משחקני אזור במרכז המגרש. השופט נאלץ לשלוף את הכרטיס הצהוב השני ליוסף, שסרב להירגע ולקח לו מספר דקות לרדת מהמגרש.

 

מאמן המנצחת, שי מאור, אמר בסיום: "זה משחק גביע טיפוסי מול קבוצה שיצאה משחק הגנה טוב והרבה צפיפות. היה קשה לפצח את ההגנה ואני שמח שהצגנו משחק טוב וניצחנו. כל הכבוד לשחקנים, אני מקווה שתהיה לכך המשכיות"

 

מרציאנו. משחק טוב מעמדת הבלם

 

אוהד יוסף רואה את האדום

 

הקפטן מסרב להירגע. אדום מיותר

 

היו"ר אלימלך מרחיק את אוהד יוסף מהשופט

הוסף תגובה
תגובות