הפועל כפר סמיע-הפועל כפר קנא

הפועל כפר קנא גברה על הפועל כפר סמיע 2-1 משערים של אדהם שיבלי ובאסם ארמלי ושומרת על פער 2 הנקודות מהמובילה מגדל כרום.

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 12-11-2013
  • 14:19

יום שבת בצהריים אירחה כפר סמיע המקומית את הפועל כפר קנא .סמיע בנוייה בעיקר על אגרסיביות ומשחקת בהתלהבות רבה, מולה התייצבה כפר קנא שנבנתה ע״י המאמן קובי דנינו כשהכוונה לרוץ בצמרת ולחזור בתום העונה לליגה א. לשם כך הובאו שחקני רכש מובילים כדוגמת אלירן אוחיון כפיר לייבוביץ ורונן שוורצמן.

המשחק נפתח בקצב מהיר כאשר שחקני כפר קנא שולטים במגרש ושחקני סמיע מנסים לסגור אותם באגרסיביות ולשלוח כדורים קדימה לעבר סלים חריש. ההזדמנות הראשונה נפלה בדקה ב20 חילופי מסירות בין שוורצמן לליבוביץ מצאו את האחרון מגיע מצד שמאל ומ16 מטר משחרר בעיטה שטוחה וחזקה שאליעז מוציא בקושי לקרן שלא נוצלה. באותן דקות כפר קנא שלטה ללא עוררין במגרש הניעה כדור וזכתה במספר קרנות ומצבים חופשיים שלא תורגמו לשערים.

 

באסם ארמלי חוגג את שער הניצחון...(צילום: אדיר כץ)

 

בדקה ה32 כדור חופשי מצד ימין לייבוביץ (שזכה לשמירה צמודה ונקלע למספר עימותים עם שחקני סמיע) מרים כדור חד שוורצמן מגיע ראשון לכדור נוגח מימין לשמאל אך מחטיא במעט את המסגרת. דקה לאחר מכן מגיע אבו סאלח למצב טוב מול אוחיון אך השוער נמצא במקום ומונע יתרון מפתיע של המקומיים.

בדקה ה37 התקפה של כפר קנא מימין נביל עלי מעביר רוחב הכדור מגיע לנאסים ארמלי שמחזיר למרכז שם נמצא באסם ארמלי הכדור מורחק מגיע לליבוביץ שמטעה שחקן ומוכשל כל סף 16 המטרים. אותו לייבוביץ בועט מצויין אך אליעז בקצות אצבעותיו הודף לקרן.

על סף המחצית הראשונה קרן קצרה בין עלי לליבוביץ שמרים לראשו של רחיל עבאס המגן וזה נוגח מצויין כדור שכבר נראה עובר את הקו אל משום מקום מגיע אליעז והודף . הצלה גדולה ששולחת את השחקנים למחצית 0: 0.

 

כפיר לייבוביץ, האם הוא יעלה את כפר קנא ליגה העונה? (צילום: אדיר כץ)

 

המחצית השנייה נפתחה גם כן בקצב מהיר כאשר שתי הקבוצות מנסות להכריע את ההתמודדות בדקה ה60 שוורצמן יורד לדשא לאחר תיקול ומוחלף ע״י אדהם שיבלי . דקה לאחר מכן התקפה מצד שמאל של המקומיים חילופי מסירות בין אבו נור שמוצא אבו סאלח שמכניע מקרוב את אוחיון 1 0 מפתיע מאוד לסמיע. במהלך הבא בחידוש המשחק לוקח לייבוביץ כדור מקו האמצע עובר 2 שחקנים מוצא את אדהם שיבלי שמטעה את הבלם וכובש מזוית קשה 1 :1 מהמם של כפר קנא ומשחק חדש.

עד הדקה ה90 לא נרשמו אירועים מיוחדים ודווקא שהיה נראה שהמשחק הולך לתיקו לקח ארמלי את הכדור עבר שחקן הטעה את השני ובעט עם שמאל כדור קשתי שמכניע את אליעז 2 :1 דרמטי ביותר לאורחת. שממשיכה לנשוף בעורפה של מגדל הגרום . 

הוסף תגובה
תגובות