כפר סמיע ניצחה בכאוכב

המפגש הראשון היה בין הפועל כאוכב נגד הפועל כפר סמיע הבטיח רבות וגם קיים, למרות שהמשחק התנהל בעיקר בחלק המגרש של כאוכב. בסיום: 0:3 מוחץ לכפר סמיע

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 03-11-2013
  • 14:31

המשחק בין כאוכב לכפר סמיע הוא תמיד מפגש מרתק, וגם הפעם הוא היה כזה, אך התנהל בעיקר בצד אחד של המגרש. את המשחק שפט השופט אור בן עמי המצוין והעוזרים סוהיל זידאן ודורון יובואב. הפועל כאוכב של המאמן מחמוד אבראהים הגיעה למשחק ללא הקשר המצוין שלה שהורחק במשחק שעברכאשר מנגד הצטרף לקבוצה המגן הימני אחמד אבו רומי שהגיע מבית"ר נהריה והבלם שאהר אבו אלהיגא והקשר מוחמד דיאב. קבוצת הפועל כפר סמיע של המאמן זיאד פלאח הגיעה עם סגל מושלם למשחק.

 

הפועל כאוכב פתחה בהרכב:עם השוער חסן עזאם, אחמד אבו רומי -שאהר אבו אלהיגא-עלי טאהא - מוחמד חמזה, אבראהים חסן - מוחמד דיאב - אחמד עוואד -מחמוד חמזה, אוסמה אחמד - נסים עבד אלקאדר.1

כפר סמיע פתחה עםהשוער חיליק אליעז, מוחמד פלאח - אדהם פלאח - סאלח סאלח -ואפד טרודי, מוראד אבראהים - נשאאת חטיב - אסעד עזאם -אלירן שחר, גואד אבו סאלח - סלים חריש.
 
מהלך המשחק:

 
בדקה הראשונה כאוכב מגיעה להזדמנות אחרי שאחמד אבו רומי שלח כדור מצוין לנסים עבד אלקאדר שסובב ליד הקורה.
בדקה השלישי טעות ענקית בהגנה של כאוכב שמשאירה את החלוץ גואד אבו סאלח לבד מול השוער והאחרון עושה 1-0 לכפר סמיע.בכאוכב עוד לא הספיקו להתארגן ובדקה התשיעית הגבהה של כפר סמיע והחלוץ הוותיק סלים חריש לא מכוסה ועושה 2-0. המאמן של כוכב מחמוד אבראהים לא אהב את צורת המשחק של קבוצתו ורצה לחזוא למשחק כמה שיותר מהר. איברהים הוציא כבר בדקה ה 15  את הבלם עלי טאהא והכניס את החלוץ אחמד חוסין.



השחקנים לוחצים את היד של השופט (צילום: עלאא בדרנה)

 

בדקה ה-20 אחמד אבו רומי מגביה כדור מצד ימין שמגיע לאחמד חוסין שנותר לבד מול השוער והחלוץ בועט רחוק מהמסגרת. המשחק של כאוכב התחיל להיות מסורבל ולא מדויק והשחקנים התחילו לאבד עצבים.

בדקה ה-26 עוד כדור עומק לתוך הרחבה והחור בהגנה של כאוכב נחשף שוב והקשר נשאאת חטיב עושה 3-0.
 
בדקה ה-40 נסיים עבד אלקאדר מקבל כדור בתוך הרחבה  לבד מול השוער סובב לפינה אבל השוער של סמיע קלט.

מאמן כאוכב מחמוד איברהים. "משהו לא מתחבר" (צילום: עלאא בדרנה)

 

בפתיחת המחצית השנייה נסיים עבד אלקאגר יצא ונכנס סלאם אחמד בשורות כאוכב. חמש דקות מפתיחת המחצית  אוסמה אחמד פורץ מצד ימין, עובר את ההגנה של סמיע ומעביר רוחב לאחמד חוסין שלא היה מכוסה אבל החלוץ הצעיר בעט לגוף של השוער.

המשחק היה מאוזן וכאוכב הייתה קרובה להבקיע כאשר ברוב הזמן היא תוקפת מצד ימין של אחמד אבו רומי שרץ באגף ומסר כדורים לתוך הרחבה אבל חוסר הנסיון ובעיקר חוסר ריכוז של החלוץ אחמד חוסין מנע מהקבוצה לחזור למשחק.

בסיום כפר סמיע מצליחה להשיג ניצחון חשוב ונמצאת כרגע עם מאזן של 9 נקודות בדרך לצמרת. כאוכב נשארת עם 3 נקודות בתחתית.המאמן של כאוכב מחמוד אבראהים אמר בסיום: "זה לא היה היום שלנו. יש משהו שלא מתחבר אצלנו בקבוצה, ננסה לסדר את המצב כמה שיותר מהר"

 

השחקנים בהפסקת שתייה. היה חם (צילום: עלאא בדרנה)

 

שחקני כפר סמיע חוגגים. סיבכו את כאוכב בתחתית (צילום: עלאא בדרנה)

הוסף תגובה
תגובות