צעד חשוב למנדא

ביום שבת בצהריים פגשה אחווה כפר מנדא את הפועל סכנין והצליחה לנצח אותה 1:3 במשחק נהדר. המאמן עאדל עזאם: "הם היו טובים יותר בהתחלה והצלחנו לשמור על השער. גאה בשחקנים שלי"

  • על ידי: עלאא בדרנה
  • 28-10-2013
  • 09:10

כפר מנדא של המאמן עאדל עזאם הגיעה למשחק מול הפועל סכנין כשהיא ללא החלוץ הבכיר שלה מוראד חריב שהורחק במשחק שעבר. הפועל סכנין של המאמן עומר זבידאת הגיעה עם סגל מלא וקיוותה לנצל את החיסרון המשמעותי אצל מנדא בכדי להשיג ניצחון חשוב.

כפר מנדא פתחה עם השוער נעים אבו אחמד, טאהא זידאן ויחיא חריב, אחמד זערורה, אחמד מנדלאוי, אחמד זידאן, עבד קדח, חוסין עזאם, מוחמד טאהא, הישאם חלומי ומוחמד זידאן. 

הפועל סכנין פתחה עם השוער שאדי מיעארי, ויאאם גאליה, סאמר זבידאת, סעיד חיאדרי, עלאא אבו ריא, יוסף גנאים, פאדי זבידאת, עימאד בדארנה, ענאן טרביה, עיזאת חיאדרי, מחמוד זבידאת. 

המחצית הראשונה נפתחה בקצב מהיר כאשר מצד שתי הקבוצות ראינו משחק מהיר וחזק הפועל סכנין לחצה את שערו של נעים אבו אחמד בכל הכוח. השער הראשון הגיע בדקה ה-28 כאשר מחמוד זבידאת קיבל כדור בתוך הרחבה וגלגל לרשת בקלילות. 1-0 להפועל סכנין, שנראתה הרבה יותר טוב בדקות האלה.


כפר מנדא עוד ניסתה להשיג את השויון, אך לא השכילה לכבוש, ובתוצאה הזו ירדו שתי הקבוצות לחדרי ההלבשה.

(צילום: עלאא בדרנה)


במחצית השנייה הפועל סכנין שלטה ולחצה יותר, אבל נעצרה שוב ושוב אצל יחיא חריב הבלם הצעיר שהצטיין בהגנה של כפר מנדא. מאמן כפר מנדא עאדל עזאם לא אהב את השליטה של הפועל סכנין במשחק וכבר בפתיחת המחצית הוציא את הקשר האחורי עבד קדח והכניס במקומו את סאמר זידאן לשחק כמגן שמאלי. את המגן טאהא זידאן שלח למרכז השדה בכדי ליצור יתרון מסויים לצידו של חוסיין עזאם.

 

כבר בדקה ה-50 החילוף התחיל להניב פירות כאשר מוחמד טאהא מרים כדור נהדר לתוך רחבת סכנין והבלם יחיא חריב נוגח לרשת. שוויון 1:1.

 

בדקה ה-68 חוסין עזאם מוכשל בתוך הרחבה והשופט שורק לבעיטת עונשין מ-11 מטרים וחוסין עזאם עושה מהפך 2-1 לכפר מנדא.

כפר מנדא שלטה במשחק, והציגה כדורגל נהדר, זאת בניגוד מוחלט ממה שהיה במחצית הראשונה. גם השופט בן שוחט המצוין שלט במשחק ולא נכנע ללחץ של הספסלים, כנ"ל לגבי העוזרים שלו סאלח עבד אללה ופארס קריים.

 

(צילום: עלאא בדרנה)


בדקה ה-74 חוסין עזאם מעביר כדור למוחמד טאהא המצטיין בשורות מנדאשמגביה לראש של טאהא זידאן שעושה 3-1 עם שער נהדר של כפר מנדא שמנצחת ועולה למקום הרביעי בטבלה כשהיא נמצאת במרחק של 3 נקודות בלבד מהמקום הראשון.

מאמן הקבוצה עאדל עזאם אמר על החילוף המנצח שהוא עשה: "קודם כל, כל הכבוד לשחקנים שלנו שהיו גברים ושמעו את ההוראות שלי כמו שצריך. במחצית הראשונה לא היינו במשחק, הם שלטו והיו מסוכנים, החלטתי לדחוף את המגן השמאלי לתפקיד בונה המשחק וזה הצליח. שלטנו במחצית באמצע המגרש שלהם והצלחנו לנצח. מקווה שנמשיך כך"

הוסף תגובה
תגובות